grrr ze doen soms echt mega pijn! ik ga ontploffen man! maar ga zo ff naar m hubbie toe en dan onder de wol.. het zal toch wel niet doorzetten denk ik
oke, jullie klinken wel erg bevallerig. ik ben benieuwd hoe het loopt. ga t vanavond maar nog even aan mijn man vragen, die leest dan nog bij, maar mij gaat het niet meer lukken, ik ga naar bed. heel veel succes, en ben benieuwd wie o wie er morgen nog is.... groetjes, lidwina
lidwina ben ook benieuwd mar weet wel dat het pijn doet! godskriebels maja zal wel toch weer loosalarm zijn maar goped ben er weg van ga nog een theetje drinken en me nest in! Truste en tot morgen mzzl
Nou Anniek spannend hoor. Probeer straks maar lekker te slapen, ik wacht nog ff op mijn mannetje en dan ook lekker onder de wol. Hebben jullie daar ook zo'n last van, van je liezen?
pff wel een recorddagje hierzo geloof ik ben even 3 uurtjes weg en er zijn 7 pagina's bij hahaha @patroeschka--> GEFELICITEERDmooie naam ben ook heel benieuwd naar een foto en je verhaal...Geniet van jullie zoontje! @anniek... Wat balen zeg van die 39 euro niet normaal @lily ..wat lief dat je die armband hebt gekregen en het is idd de ideale tijd om lekker niks te doen en een boek te lezen @madelief.. Ideaal dat je die laptop mee kunt nemen @leonietje...Spannend hoor heb er niet veel verstand van maar zou zo maar kunnen dat t bij jou ook niet lang meer duurt dat je ineens veel naar de wc moet heb ik toevallig net bij zwangersschapsgym gehad dat dat kan betekenen dat de bevalling zich snel aankondigt @fenniet ..hoop dat je misselijkheid weer wegtrekt..heb ook even op je site gespiekt leuke foto's hoor! Hier weer wat gerekt en gestrekt op de gym maar er mistte weer 2 dames dus zal morgen mn brievenbus eens in de gaten houden wie weet zijn zij al bevallen
Ik ga ff een beker warme melk drinken misschien dat mijn buik daar wel rustig van wil en kan worden. Het wil maar niet over gaan. Die misselijkheid.
Ik hield er ook nooit van maar ik vind het op het moment wel lekker. En vaak wil het ook wel helpen om lekker te kunnen slapen. En daar wil ik af en toe wel een 'moord' voor doen!