Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Fenniet -> Misselijkheid is gewoon verschrikkelijk! Hopelijk helpt de warme melk en een goeie nachtrust en voel je je morgen weer beter!

Ik ga ook zo mijn bedje opzoeken! Word wel langzaam jaloers op de rommelende dames hoor! Ik wil ook rommelen! Maar ja misschien ga ik helemaal niet echt rommelen en begint gewoon bij mij de bevalling zonder al dat gerommel... Ja harde buiken heb ik ook, maar dat valt niet onder rommelen, daar heeft volgens mij iedereen last van helaas!

Slaap lekker allemaal en tot morgenvroeg maar weer! ;) En als iemand begint met bevallen, het 's nachts kan je ook posten hoor ;)

Gr. Miranda

2. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Patroeschka van harte gefeliciteerd met je mannentje en geniet er maar lekker van.
    Weltrusten dames, ook ik ga onder de wol.
    LIEFS Angelaa

3. Hallo dames
    Hier de vriend van Marijke.

Vandaag 1 maart om 17.39 is onze zoon geboren
    hij heet STIJN. Hij is kern gezond en Marijke voelt zich erg goed.

Omdat de vliezen gebroken waren op de dinsdagnacht op de woensdag ochtend. Moet je na 24 uur naar het ziekenhuis als je niet voldoende weeen hebt.

Dit is ons overkomen. Marijke moet nu alleen 48 uur daar blijven.
    Ze gaan slijm controleren op de hygiene zowel van Marijke als Stijn. Dit gaat op kweek. Dit duurt 48 uur.

Pas daarna als alles goed is mag ze naar huis.

Groetjes Remco

4. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    MARIJKE EN VRIEND GEFELICITEERD

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Gefeliciteerd met Justin Patroes!

Verder geen tijd gehad alles te lezen, wat kletsen jullie veel zeg! Daar heb ik op het moment geen tijd voor (jammer...)

Marian

6. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Marijke en vriend, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Ik hoop dat moeder en zoon snel thuis zijn.

7. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

19 apr 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland
    Marijke en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon, hopelijk mag hij snel naar huis en kun je lekker gaan genieten.

8. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hieper de peip hoera weer 2 beebs erbij!
    sjo ff 9 pagina's bij lezen pfffff

maaaaar GEFELICITEERD Patroeschka met Justin
    en GEFELICITEERD Marijke met Stijn
    SUPER ik ben helemaal happy nu....
    nou wie is de volgende Anniek? of Es of sweetpee?
    nou ik wacht af wie de volgende is
    volgens mijn ligt iedereen al op bedje of niet?

nou ik lees het nog wel anders ik ga over een half uurtje na bedje toe wie weet komt de ooievaar wel bij ons langs :-D

9. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Ik ben er nog! ;)

10. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ahhhh gezellie... er is zo veel geschreven dat ik niet eens meer weet wie wat geschreven heeft hihihihihi

maar bij jou is het volgens mijn ook aan het rommelen of niet?

11. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    jaja :D anniek en ik worden er gek van..... heb nu licht roze afscheiding....wat dat betekent? en bij jou? :)

12. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    nee hier alleen harde buiken en af en toe een steek onder in mijn buik, maar ik ga daar nog niet recht voor zitten ben te vaak teleur gesteld geweest
    dat wil ik een beetje voorkomen
    verder gaat het hier zijn gangetje
    mijn vriend vroeg waarvoor die thee was wat ik drink hihihih dus ik leg het hem uit en raakt totaal in paniek ahahhahahaha
    nee nee nog niet doen zegt hij begin daar zaterdag of zondag dan maar mee maar nu nog niet hihihihi
    blijkt dat NEC morgen moet voetballen hihihihihi
    en dan kan hij niet weg zei die
    de druif.... alleen voor hem al zou ik al graag willen bevallen, hij heeft al een hele hoop afgeslagen zelfs een zaken reis naar zwitserland heeft hij verschoven naar ergens in april lief he?
    was wel heel belangrijk, maar hij zei dat ik ook belangrijk was en dat hij dus niet kon moesten ze maar opschuiven als hij zo belangrijk voor hun was hihihihihihi

13. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    My god wat een nieuws allemaal vanavond!

@Marijke: gefeliciteerd met Stijn!

@Madelief en Anniek: misschien dat de ooievaar wel bij jullie langskomt vannacht, ik ga duimen!

Rustig aan dames!

Ik ga lekker naar bed! Truste!

14. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    trusten leonie!

nou mandy das inderdaad wel lief van je mannetje. nu dus maar minder thee drinken dan kan hij naar voetbal ;)
    ik ga ook naar bed want ik krijg instortings verschijnselen pfffffffff......
    hoop dat jou weeen toch ook een betje doorzetten meid, jij denkt aan mij dan denk ik aan jou ok! [-o< [-o<
    welterusten,

liefs Es

15. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Patroeschka, van harte gefeliciteerd met Justin!

Marijke, jullie van harte gefeliciteerd met Stijn!

Geniet er maar lekker van allebei :D

Madelief en Anniek, spannend hoor! Morgenavond het nieuws dat jullie ook zijn bevallen? Zou geweldig zijn ;)

Hier is het allemaal erg rustig. En... hoop nu ff dat dat ook zo blijft want m'n vriend is alwéér ziek! Baal er stevig van (ook omdat ie zichzelf zooo zielig voelt) en hoop maar dat ie mij niet aansteekt want dit is zoooo het verkeerde moment om allebei ziek te zijn :(
    Dus kindjes, blijf nog ff lekker een weekjes zitten okey? *duim duim* ;)

Weltrusten allemaal!

Oh ja, Lilly herkenning hoor wat dat vocht betreft. Hier ook drama, vooral m'n voeten en enkels. Gemeen opgezwollen en kan soms flink pijn doen, niet leuk!

16. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    truste Es
    ik ga voor alle rommelende dames duimen vandaag hopen dat het helpt...

caithlin wat rot nu dat je man weer grieperig is en hopen dat hij jou niet aansteekt...
    ik vind goed van jou hoor dat je nog zo door loopt met die 2 ukkies in je buik mijn complimenten hoor!

17. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Haha thnx Mandy, maar 'doorlopen' kun je het niet noemen hoor. Vreet al weken geen reet meer uit :)

18. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ja maar dat is ook wel begrijpelijk hoor dat neemt ook niemand je kwalijk denk ik... maar vind het gewoon knap wij lopen te piepen dat we pijn hebben, maar jij loopt met 2 beebs in je buik dus dubbel belasting voor alles toch?
    vind van wel :)

19. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Hmmm.. ja misschien wel. Verschil is dat ik ook niet beter weet natuurlijk, is m'n eerste zwangerschap!
    En ik ben gezegend met een lengte van 1m82, dus denk dat het in verhouding voor iemand van 1m50 zwaarder is met 1 kindje dan voor mij met 2 ;)

Maar evengoed.. tja, zwaar is het wel. Ach ja, laatste loodjes <- en dat voor ons allemaal :D

Weltrusten meid!

20. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    truste Caithlin...

ja dan ga ik er ook van tussen ik lees morgen wel wie er wel of geen ooievaar gezien heeft
    toedels

Deel Deze Pagina