mieke zo'n droom heeft altijd veel impact vooral zo in de zwangerschap dan zie je toch alles anders, maar gelukkig komt straks je mama even dan kan je het haar ook nog even vertellen dat lucht zeker op... en Es ik zou als ik jou was gewoon gaan een extracheck kan toch geen kwaad? krijg je alleen maar meer zekerheid door! dan weet je of die pijntjes iets in werking hebben gezet of dat het er gewoon bij hoort...
moet ik wel even een klein smoesje verzinnen.......ik zeg gewoon dat ik gister avond die prop ben verloren.....hahahaha.......je kan namelijk altijd terecht maar vind toch wel dat je iets moet hebben toch...... had trouwens gister avond wel licht roze op het toiletpapiertje!
sjo ik ben aan het typen en er staat zomaar weer een geboorte aangekondigd! GEFELICITEERD linda met jullie zoon JAYDEN ! geniet er maar lekker van super ... Es je zegt gewoon dat je onzeker bent geworden omdat je die rozr afscheiding zag en of je eigenlijk wel wil weten of al die pijn niet voor niks is geweest... wat dat betreft gaat dat bij jullie weel gemakkelijker om langs te gaan hier moet je echt afspraken maken voor zoiets... en dan moet je nog geluk hebben of je mag komen te ja of te nee...
ja wat dat betreft vind ik de behandeling hier in duitsland wel goed! ze nemen het zekere voor het onzekere, want als ze je niet langs laten komen en er gebeurt iets hebben zij een probleem
@remco, gefeliciteerd met Stijn en feliciteer Marijke ook! ik hoop dat ze snel naar huis mogen @caithlin, doe maar rustig aan, hopelijk word jij niet ook ziek. En idd, het is heeeeel knap dat jij met 2 kindjes in je buik nog zo goed gaat. @kiowa, fijn dat je de ziekenhuisinfo-avond nog gehaald hebt. succes bij de apk @mieke, zeur maar lekker, van zo'n droom zou iedereen van slag raken! trouwens, het is geen zeuren! @linda10280, gefeliciteerd met Jayden! balen dat de placenta niet meekwam. geniet maar fijn van je baby @madelief, vervelend dat het nog niet echt heeft doorgezet en laat hem maar kijken. wie weet ben je verder dan je denkt dat je bent En waar is Anniek? ANNIEK! JOEHOE! BEN JE AAN HET BEVALLEN? aardige nacht gehad, wel veel wakker en volgens mij gaan mijn kinderen draken vandaag. groetjes, lidwina
ja mijn moeder vertelde dat ook al ja, mijn zus is in duistland geboren dus vandaar dat mijn mams dat wist te vertellen... in duidsland vind ik toch al een hoop beter geregeld op sommige vlakken dan he maar goed we dwalen af hihihihi...
wie weet ranjeewha en lidwina , maar ze is al een paar dagen pas laat hier aanwezig dus ze kan nog ff hihihihi het is bijna half 10 ohhhhhhhhhhh
Linda, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jayden! Goeiemorgen dames, Bah ik voel me zo naar. Heb net al een tijdje zitten huilen M'n vriend heeft dus wéér zwaar de griep te pakken, en ik ben zo bang dat alles in het water valt nu, dat ik net dit weekend ga bevallen en dat hij te ziek is om me bij te staan enzo. + dat ik mezelf ook weer helemaal niet lekker voel, snotterig en hoofdpijn.. ik voel hem al aankomen hoor! En moet vanmorgen ook nog naar het ziekenhuis voor een CTG, tja hij kan dus niet mee. Gelukkig wil m'n moeder wel mee maar die zat zo raar te zuchten aan de telefoon toen ik vertelde dat m'n vriend weer ziek is (ben nogal gevoelig wb hoe m'n moeder reageert op dingen, lang verhaal) dat ik er eigenlijk best tegenop zie om zo met haar te gaan. Pffff... gewoon ff een dipje, ik ga maar duimen dat ie zich snel weer beter voelt
Goedemorgen... Wauw weer twee baby's erbij gaat nu wel snel ineens ja marijke gefeliciteerd met jullie zoon Tijn Linda gefeliciteerd met jullie zoon Jayden @kiowa&ranjeewh:Succes bij de gyn vandaag @mieke Kan me voorstellen dat je van zo'n droom overstuur raakt ik hoop ook voor je dat die fistelwat minder pijnlijk wordt @madelief Ik zal gewoon even bellen en gewoon vragen of je langs kunt komen.. Hier is het verder rustig weinig nieuws te melden dus volg ik jullie wel een beetje vandaagIk hoop voor de rommelende mama's dat t nu eens opschiet!
goh het gaat oppeens erg hard met de babies die naar buiten komen :S hmmm hoop dat die van ons ook snel komen dames..
caithlin... ik heb medelij met je echt... kan je niet aan een goede vriendin vragen of zij met je mee wil? het is niet netjes van je moeder om zo te zuchten over het fijt dat je vriend grieperig is! hij doet het toch niet expres! en dan ook nog dat jij je ook al niet lekker gaat voelen pffff alles komt nu tegelijk hem meid? hopen dat die ctg goed is vanmiddag dan heb je in ieder geval weer wat geruststelling voor ff... dikke knuf van mij speciaal voor jou! Ranjeewha ik hoop het ook zo hihihih
sjo dat was een behoorlijk aantal pagina's bij lezen Marijke en Remco Gefeliciteerd met Stijn! Linda Gefeliciteerd met Jayden! MAdelief, ik zou gewoon ff gaan als ik jou was Caithlin, sterkte meid, balen dat je mannetje weer ziek is Mensen met een Check-up: SUcces! Pfff ik heb beste pijn in mijn bekken en onderbuik, bah
GEFELICITEERD LINDA EN MAN MET JULLIE ZOONTJE! Weer een jochie erbij, SUPER! @Mandytjuh, morgen uitgerkend he? Ikke ook in eerste instantie maar na een echo hebben ze er 7 maart van gemaakt, maar mijn man en ik houden eigenwijs 3 maart aan! @Caithlin, ik begrijp heel goed hoe je je voelt! De eerste maanden van mijn zwnagerschap had ik het heel zwaar maar mijn man had zelf ook de ziekte van pfeiffer Toen ging het wat beter maar nu is hij alweer een maand aan het klooien met verkoudheid, hoesten, algehele malaise, je kent het wel...... en juist nu mijn bekken niet meer te harden is verdraait hij z'n nek En ik heb hem juist zo nodig..... Maar ja je mannetje kan er ook niks aan doen he, hij zoelt zich er vast alleen maar nog rotter door......Ik denk zelf dat je niet bang hoeft te zijn dat je nu gaat bevallen, ik lees juist zo vaak dat als je er niet aan toe bent om wat voor reden dan ook dat je dan onbewust de weeen tegenhoud.........maar zo ja, dan doe je daar ook niks tegen. Dan komt je kindje op de wereld en zullen jullie moeten roeien met de riemen die je hebt! Maak je daar niet te druk om joh, als het gebeurt dan gebeurt het. Jullie komen er echt wel door heen Succes bij de gyn en trek je ook niks aan van je moeder joh! @Madelief, en al antwoord van ANNIEK? haha @Kiowa hoe was het bij de vk? @Mieke, das idd een rot-droom, natuurlijk ben je dan even van slag! Fijn dat iemand dat dan even kon uitleggen he? Heerlijk zo'n forum!
Over mezelf.........hier nog geen tekenen van een bevalling Ben af en toe best een beetje jaloers als ik hoor hoe sommigen van jullie al lopen te rommelen terwijl ik toch echt al bijna ben uitgerekend. Daar komt bij dat ik al ruim 20 weken thuis ben vanwege mijn bekken, dat sinds een week echt niet meer te harden is, en het dus echt wel zat ben...... Ik ben er aan toe om nu echt te bevallen en aan mijn herstel te gaan werken.....kijk zo uit naar het voorjaar......lekker naar buiten, wandelen met hond en kind. Heb nu een abbonnement op een honden uitlaatservice want een LAbrador van 1,5 jaar die gewend is elke dag minimaal een uur door bos of park te rennen heeft niet genoeg aan een rondje om met een gammele bazin Heb er dus behoorlijk de balen van......probeer er niet te veel mee bezig te zijn, want ik weet dat je het niet kunt afdwingen maar toch ben wel teleurgesteld als ik de halve nacht lig te woelen en uiteindelijk 's morgens wakker word en NIKS, nada, noppes geen krampen, geen slijmprop, geen gebroken vliezen, NIKS! Ik ben er zoooooooooo aan toe
Lilly, ik vindt het erg begrijpelijk dat je graag wil bevallen! Ik ga extra hard voor je duimen! Maar misschien begint het bij jou zo spontaan, zonder gerommel vooraf
GEFELICITEERD Patroeschka met Justin GEFELICITEERD Marijke met Stijn en linda, GEFELICITEERD met Jayden zozo er zijn er al wat geboren hoor ik.. hihi Nou hier nog altijd een beetje gerommel en steken enzo maar daar blijft het ook bij.. Wie zal de volgende gaan zijn.. Ben benieuwd hoor.. Gaat er iemand nog iets leuks doen dit weekend?