jammer anniek had toch wel gehoopt dat jij zou gaan bevallen hoor... en wie weet wacht jou beeb net als de mijne op die mooie volle maan nou ik ga ff de kids van school halen dan kom ik nog ffies onder de mensen... hier staat de foon roodgloeiend vandaag hahahhahahha mijn moeder al 2 x mijn zus die boven mijn komt smsde mij het bed uit vanmorgen en mijn andere zus belde net ook al op vanuit haar werk en mijn schoonmoeder belde ook al op hahahhaha hoezo alemaal ongeduldig... ben benieuwd wie er nog meer na vraagd... in de winkel net ook al de een na de ander die vraagd hoe het gaat en hoe lang nog... dan blijf ik maar optimisties en zeg nou nog max 2 weken dan heb ik hem in mijn armen hihihihi kan het nooit tegen vallen... nou ik ben er weer van tussen tot straks maar weer toedels
LINDA GEFEICITEERD METJULLIE ZOON JAYDEN wat een mooie naam. jammer anniek dacht echt dat het zou doorzetten. hier ook nog steed het zelfde, liefs mariska
dank jullie dames... ik dacht hetzelf ook maar blijbaar weer niet word er echt geirriteerd van... gelukkig komt mijn vriendin vanmiddag... heb ik wat afleiding!
Zo uitgeweest met hondje, waas weer overdreven waaks, de muts Was trouwens de eerste keer dat ik steken kreeg tijdens het lopen (en dan loop ik niet hard ofzo) Net lekker twee bolletjes met pindakaas en jam gehad Ben benieuwd wie er vandaag gaan bevallen hihi Straks nog even naar mijn oude woning voor de oplevering en dan is het klaar.
Misschien kunnen we samen naar de Rennie afkick-kliniek voor moeders En idd, wij hebbn dus ook onze hoop gevestigd op komend weekend, ook aangezien ik ook met volle maan geboren ben. Ben benieuwd.........ze zeggen dat met volle maan meer beebs geworden he, dus wie gaan de maart mama's wel collectief bevallen dit weekend,
Hou vol Anniek, en bedoel het echt niet lullig maar houd er rekening mee dat het ook zomaar nog 4 weken kan duren anders gaat die tijd wel heel lang duren hoor meissie Een vriendin van mij liep ook al een tijdje te rommelen, was ook al gestript en alles en is uiteindelijk pas met 41 weken bevallen, nou die laatste 2 weken zat ze echt te wachten en dat is een ramp dan hoor!
Linda van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en nu lekker gaan genieten, erg mooie naam als wij een zoontje zouden krijgen zou hij ook Jayden gaan heten. Super uit gekozen al zeg ik het zelf Verder hier veel last heel onrustig en veel pijn maar nog niks
Mag ik dan ook meedoen met de Rennie afkick club? Ik slik al vanaf week 15 ofzo elke dag bijzonder veel van die dingen en kan nu echt niet meer zonder. Ze zitten in mijn tas, in mijn nachtkastje, in mijn dashboardkastje..... Dus: hallo, ik ben Diana en ik ben verslaafd aan Rennies.....
Sorry, ik breek even in , Ik ben eigenlijk een april mama, maar ik wilde ook even melden dat ik ook rennie verslaafd ben,
Moet even aangepast worden..was t maar zo'n feest maar ik ben nog niet bevallen hoor Das de andere linda
@caithlin, dikke knuffel voor jou. ik heb ook gehoord dat je kind pas komt als het kan, dus als je echt ziek wordt blijven ze nog wel even zitten. griep duurt meestal niet al te lang. doe rustig aan! misschien zijn jongetjes gewoon ongeduldiger? zou ook voor mij mooi zijn. @sweetpee, wat kreeg anniek ook alweer? die heb ik nog steeds niet gezien nl. als zij een meisje krijgt..... ik zou maar opschieten als ik jou was. Snel, de trap op en af springen! oh, zie dat ze er al is. Dit is je kans! om het even recht te trekken: GO BOYS GO We gaan dus voor een babyboom dit weekend precies met de maansverduistering. Dus: allemaal bevallen tussen 23.45 en 01.00! Da's leuk, dan kunnen onze mannen zondag allemaal tegen elkaar zeggen dat wij een baby hebben groetjes, lidwina
Hier ook rennies bij de hand hoor 1 in mn tas en 1 in keukenkastje..gelukkig heb ik de laatste dagen weinig last(afkloppen) Hoop voor anniek dat t snel eens doorzet voor je en voor de andere dames die al zo lang aan t rommelen zijn ook natuurlijk.. Ga eens even broodje maken...heb trek
als het bij ons een jongetje was geweest hadden we het ook Jayden genoemd (toch een populaire naam!) net boodschappen gedaan, ben bek af nu, pfffff
Volgens mij snapt mijn baby er niks van... Hij duwt zo hard tegen de buikwand op... Volgens mij is die de weg kwijt! Haha! Heb al zovaak tegen hem gesproken dat hij de andere kant op moet duwen, maar helaas volgens mij snapt hij het nog niet helemaal!
Grappig dat er bijna dubbele namen waren bij de maart-mama's! Ik heb onze jongensnaam of meisjesnaam wat wij gekozen hebben nog niet voorbij zien komen!
@minimuisje, kan je de baby niet kwalijk nemen. dat komt doordat iedereen door de buikwand met de baby praat, dus denkt hij/zij dat daar de uitgang is! De oplossing lijkt me duidelijk?
Hahaha als ik nu iets leniger was en die buik niet zo in de weg had zitten kon ik hem nu nog via de juiste weg aanspreken, maar helaas! hahaha! Zal het straks doorgeven aan mijn mannetje, dat hij de kleine maar eens goed toespreekt via de "juiste kant"! haha!