die van ons krijgt gewoon 1 naam.. en ja ik heb ook steeds meer rennies nodig.. vanacht werd ik er nog wakker van en moest gauw 1 nemen mijn kindje is ook nog niet ingedaald maar als dat volgende week dinsdag nog niet zo is dan krijg ik ook een echo want er kan wat voor zitten zeiden ze..
hahahahhaha die anniek toch druif... het is geen baksteen joh het is gewoon een heel eigenwijs kind net der moeder hihihih grapjuh scheetje nee weet niet of dat normaal is nee ik zou zeggen hou toch ff die tijd in de gaten meer kan je toch niet doen... ja als het erger word bellen :-D over bellen gesproken ik moet ook nog even een telefoontje plegen tot zo maar weer
Spannend Laura! Hou ons op de hoogte! Hier is de kleine trouwens op de goede weg om in te dalen. Hij zit bijna met zijn koppie in m'n bekken. En dat komt niet vaak voor met zoveel vruchtwater. Dus hij weet schijnbaar wel waar hij naar toe moet straks Trouwens de tweede naam voor ons kleintje is geen doopnaam. Is gewoon een naam dat voor mij een speciale betekenis heeft. De voornaam heeft voor Richard weer een speciale betekenis Voor een meisje hadden we trouwens de naam Fiona. Kom je ook niet vaak tegen We vinden Moira ook een mooie naam.
hèhè, stoofpot staat op. wat een werk zeg... maar nu hoeft ie alleen nog maar te pruttelen, en dan hoef ik denk ik minstens 4 avonden niet te koken! werkt rode wijn ook als alle alcohol eruit is gekookt trouwens? :-k nou, ik ga even liggen... groetjes, lidwina
Ik kan natuurlijk niet voelen wat jij voelt maar als ik me voorstel zijn het gewoon flinke voorweeën die je hebt, ben bang dat de echte weeën nog moeten komen want als dat zover is zitten we niet meer achter de pc hoor want dan weet je soms niet waar je het zoeken moet, je kan ze dan in je buik en rug en benen voelen, ik had ze bij mijn vorige ook die voorweeën en toen dacht ik van pfff maar toen begionnen de echte weeën en ik had ze toen in buik rug en benen dat was echt een ramp. Maar denk dat je nu gewoon aan het voor rommellen bent het zelfde aan als mij, het kan nog wel een poos duren hoor, maar het kan ook zo in eens doorzetten, maar zou er toch vanuit gaan dat het langer duurt dan valt de teleurstelling mee. En meid als je het echt niet vertouwd bellen daar zitten ze tenslotte ook allemaal voor, en vooral nu je het weekend in ga dan kun je beter nu bellen dan het weekend.
voor wie het leuk vinden heb ik hier een linkje waar je een liedje van Raffaella kunt dowloaden over de pasgeboren baby... Nou ben ik niet bepaald een Raffaella fan maar in deze fase krijg ik overal tranen van in mijn ogen, dus ook van deze tekst http://www.hallowereld.nl/hallo_wereld_download.php
pff het is bij mij ook weer lekker bezig nu.. harde buik en pijn in me buik.. pff lekker hoor... kan amper zitten op me stoel. op de bank liggen gaat wel.. maar ja.. zal zo wel weer weg trekken denk ik
kan me goed voorstellen, en nu deze dagen duren nog een keer het langst ik heb het ook hoor, zo veel gemier en nog geen resultaat terwijl je al zo lang wacht en je er genoeg van heb, je wilt de kleine puk in je armen.
ja idd Óf het moet gewoon ophouden en wegblijven! gewoon opsouten... grrr het zegt allemaal zo weinig maar het geeft telkens wel weer een beetje hoop
ja carla, dat denk ik iedere keer.. en nog meerdere onder ons denk ik.. Maar het zet gewoon niet door.. zucht....
anniek hier nog een hoor meis die er krankjormum van word... en ik moet zeggen sinds ik me ingesteld heb dat ik nog maar max 2 weken hoef voelt het relaxter aan! ik ga niet meer uit van alle pijntjes krampen of wat dan ook dat is voor mijn veel te vaak een teleurstelling geweest en werd er zelfs depri van zodat ik lekker iedere dag kon janken, maar nu ja het voeld beter... wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet hoop dat hij eerder komt want daar hoopt iedereen op tuurlijk! misschien als je je meer kan ontspannen dat het voor jou ook wat dragelijker word en men zegt hoe meer je ontspannen bent des te beter is het voor de weeen en ontsluiting... dus kop op meid hoe vervelend het ook is, wij zijn er om je er doorheen te helpen dat doe jij ook voor mij... nou dikke knuf van mij speciaal voor jou
Jeetje dat was even bijlezen zeg, ik moest vanaf blz396 haha. Linda, Marijke en Patroes van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertjes. Ik ben gisteren voor controle bij de vk geweest. Beeb was ingedaald maar zat nog niet volledig vast. Bloeddruk was iets te hoog 140/90 en nu wil ze me dus maandag terug zien. Meer rust als advies gekregen. Verder vrij weinig te melden vanuit hier. Mijn handen blijven ontzettend pijn doen (tintelen en heel stijf), 's avonds lijkt het net of de botten zelf erg zeer doen. Nou ja, de laatste loodjes, het hoort erbij. Iedereen die aan het rommelen of bevallen is sterkte dames. En de rest sterkte met de laatste loodjes
slijmprop groenig? nee volgens mijn moet hij wit achtig slijmerig zijn dat met en of zonder een sliertje bloed, maar groenig? volgens mijn niet
nee het slijm moet inderdaad niet groenig zijn, meer doorzichtig of iets rozig, maar niet groen hou het wel in de gaten en anders even aan de bel trekken.