dat hoop ik ja, officieel ben ik de volgende En tot nu toe gaat het wel helemaal op volgorde, dus degene die als eerste uitgerekend was is ook als eerste bevallen en de 2e als 2e etc. Misschien overdreven bijgelovig maar mijn geluksgetal is 4. Ik ben op 4-4 geboren, ik was 4 toen ik naar Nederland kwam, toen woonden we op nummer 4, later woonde ik op nummer 48 etc..... het getal 4 loopt als een rode draad door mijn leven in ieder geval. En als ik zondag zou bevallen als 4e van de pufclub, op de 4e dan zou ik dat dus wel erg leuk vinden Wat een gedoe he......kan wel om mezelf lachen hoor Over dorst, dat herken ik heel goed! Zit ook helemaal vol met vocht, mijn voeten, men niet normaal! Sweetpee, lekker dat dat ook weer klaar is! Weer iets wat je kunt afstrepen he Ons kindje krijgt 2 namen maar dat is gewoon omdat we het mooi vinden. De 2e naam wilden we eerst als 1e naam doen maar toen bedachten we ons weer. De naam die we nu hebben heeft als 1e letter dezelfde als mijn man, daarom wilden we ook een 2e naam zodat hij zich beter kan onderscheiden van zijn vader. Mijn moeder en ik hadden namelijk ook dezelfde voorletters en toen ik wat ouder werd was dat best irritant met post van de bank en zo....Voor wie was het nou? Nu heeft ons kindje straks 2 voorletters, gewoon omdat we het mooi vinden dus, geen speciale betekenissen verder Wat wel grappig is, is dat de 2e naam weer dezelfde voorletter heeft als ik. Dus zijn initialen zijn onze gezamelijke voorletters, gek genoeg is dat wel toeval hoor
ohohohohoh chocomel haal ik expres niet meer, anders drink ik niets anders en zijn de pakken niet aan te slepen. Tis net of ik het niet lusten van chocola de eerste 5/6 maanden dan in haal Zooo lekker. Heb net dan ook een reepje op
Nou Lilly dan zou de beeb inderdaad gewoon de 4e geboren moeten worden En grappig gegeven dat de beebs initialen jullie initialen zijn Onze meid heeft straks ook als voorletter hetzelfde als ik, alleen een heeel andere achternaam.
onze kleine krijgt enn roepnaam en twee doopnamen. @jongen, yannieck,stef,ryan. @meisje,danisha,helena,shana. bij de jongens naam is het meer van de overgroot opa en peettantes en bij de meisjesnaam is helena van helaas overleden schoon moeder (die ik helaas niet gekend heb
we hebben special een andere begin letter genomen.. aangezien ik en mijn vriend samen met een A beginnen,.. en ik later toch wel zijn naam wil overnemen! lily.. nou dan ga ik voor je duimen dat het op de 4 komt..!
Bedankt, ja het zou wel leuk zijn zondag..... Ik heb net 2 chocotofs op, jummie! Ondertussen staat het suddervlees te pruttelen, ow het ruikt hier lekker! En ik lig op de bank met hond en laptop...... Probeer er ondanks de babywens toch ook wel van te genieten dit soort momenten, die zijn straks toch voor een paar weken zoek he In het kader van afleiding, en 'straks kan het een tijdje niet' gaan we vanavond lekker op visite bij onze beste vrienden, nog ff een ouderwets avondje kletsen en lachen voor de beeb er is en al mijn aandacht opeist
wij zijn denk ik nog niet helemaal uit de naam. de roepnaam staat vast, maar de eerste naam blijkt een populaire naam te zijn, dus nu weten we het niet meer. wel willen in ieder geval geen populairen top 100 naam, dus.... laten we hopen dat we nog op tijd iets bedenken... ik twijfel trouwens ook nog over naam 3, maar we hebben nog wel even...
O ik heb trouwens een leuk cadeautje voor mijn lief. Hij is namelijk drummer, en dat is ook echt zijn grootste passie! Hij had ook altijd als nickname op internet of username drummerboy vroeger. Nou heb ik bij Simply Colors een T-shirt laten maken in maat 50/56 in appeltjes groen en in knal oranje letters erop DRUMMERBOY, en die ga ik straks aan hem geven, ben zo benieuwd wat ie er van vind Vind m zelf erg geslaagd en kan niet wachten tot onze beeb hem aan kan, als ie later dan te klein is wil hem inlijsten en op z''n kamertje hangen. Ik hoop dat ie als ie groter word dat het dan ook een leuk aandenken zal zijn voor hem later.........
Jeetje ik zou er helemaal gestressed van raken als ik het nu nog niet zou weten, maar ik ben dan ook een stresskikker wat die dingen betreft, dus vergelijk je aub niet met mij, haha Misschien als je je kindje ziet dat je dan denkt, ja dat is een echte ...... of een echte ...!
Hoi dames, hier weer een zeldzaam bericht van Timiris. Ik heb een aantal pagina's bijgelezen (het blijft gezellig hier!) Hier ook vreetaanvallen hoor haha,en dan vooral midden in de nacht.Wat je vervolgens weer moet afkopen met brandend maagzuur natuurlijk Onze meid krijgt een roepnaam,en twee doopnamen naar vernoeming van de peet-oom-en-tante. Bij ons wordt het dus [...] Gerarda Maaike. Gerarda komt van Gerardus,maar dat vonden we zo vreemd klinken voor een meidje,dus hebben we het maar verwijft haha Verder heb ik alweer flinke weeën en ontsluiting gehad dit weekend,maar net voor de 3 cm zakte het weer af dus de VK wil nog even wachten. Vragen bij jullie ook zoveel mensen; 'en ben je het nou nog niet zat?' Iedereen gaat er bij mij vanuit dat ik het zo zwaar heb dat ik het vast allemaal niet meer aankan. In tegendeel; juist deze laatste paar weekjes gaan me het beste af. Goed,ik hou ontiegelijk veel vocht vast,heb veel activiteit en mag niet uit bed komen...maar toch,ik vindt het juist een fijn idee dat ik ondanks alles toch een voldragen kindje heb zodalijk! Ik ben trots op mijn lichaam dat we al vanaf week 25 een kindje binnenhouden die eigenlijk al naar buiten wilde! Mijn VK zei lachend; zul je zien dat je straks overtijd gaat en een dikke 8-ponder op de wereld zet! Nou dames,allemaal sterkte,en ik ben benieuwd wie de spits afbijt! Groetjes!
He Timiris wat leuk om van je te horen! En wat super dat alles goed gaat, echt fijn voor jullie Tja mij vraagt ook iedereen of ik het zat ben, maar ik ben dat ook dus..... Over de spits afbijten de eerste beebs zijn al geboren hoor, moet je even iets verder terug, dan vind je ook een staatje met de reeds geboren beebs erin!
hmm dacht ik dat ik mijn naam niet zou tegen komen en verdorie zie ik hem er toch tussen staan haha Nou ja alsnog komt ie weinig voor Maar er is dus een kans dat er 2 maart baby's komen met dezelfde naam Want deze naam hebben we al vanaf het begin
Timiris wat leuk om weer wat van je te horen We waren al enorm benieuwd hoe het met je was ! Fijn om te lezen dat alles goed gaat en dat jullie meisje toch heeft besloten om nog lekker binnen te blijven Denk dat je een van de weinige bent die het nog niet zat is hihihihi Maar eigenlijk natuurlijk niks verwonderlijks gezien het feit dat je kleintje veels te vroeg geboren wilde worden
@Lilly: wat een gaaf kado! BEn benieuwd wat je lief ervan vind Wel hier zijn reactie komen vertellen he? @Laura: hihihihi joh, dan weten we dat Maakt toch ook niet uit of er meer kindjes hier op het forum dezelfde naam hebben. Elk kindje is uniek, verandert geen naam aan
sorry,ik heb maar 3 of 4 pagina's teruggelzen en ik zag nog geen beebjes voorbij komen...ik ga zo meteen even kijken wie de gelukkigen zijn! [GEFELICITEERD AAN HEN NATUURLIJK] Ik ben het in zekere zin niet zat,ik ben gewoon erg blij dat onze meid nog zo goed groeit e.d. Dat is anders dan het vooruitzicht op een gevaarlijk prematuurtje. Maar anderzijds ben ik natuurlijk érrug benieuwd naar onze meid,en het enige waar ik ontzettend naar verlang is om weer op het paard te klimmen,dus van mij hoeft het niet lang te duren haha! Ik ga onze naam hier neerzetten,niemand weet hem nog en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Mijn moeder heeft namelijk vroeger een dood babytje gekregen die ze deze naam wilde geven, maar de vader van het kindje wilde dat niet. Uiteindelijk is dat babytje [22 weken] dus 'naamloos' begraven. Mijn moeder heeft nog altijd een zwak gehad voor die naam,en e zou het erg mooi vinden als we die naam gebruikten,dat weet ik zeker. De naam is Fay. Buiten de betekenis om vinden we het een erg mooie naam,die ook goed bij ons twee namen past [Bo en Tom,allebei maar 1 lettergreep ]
mirre: 'mama, je buik zit in de weg' ik: 'ja, wat kunnen we daar aan doen?' mirre: 'de baby moet er uit' ik: 'hoe?' jade: 'buik stukmaken' (guitige lach) ik: 'das denk ik niet zo'n goed idee, dat doet een beetje pijn...' jade: 'nieuwe kopen!' mirre: 'maar ik vind mama lief!' (grote omhelzing) jade: 'duwen!' waarop ze blijkbaar besluiten dat dit een goed idee is, en jade heel enthousiast tegen mijn billen gaat duwen. ik probeer nog uit te leggen dat dat toch echt de verkeerde kant op is, maar dat komt alleen aan bij mirre, die heel enthousiast boven op mijn buik gaat duwen.... tja, hij zit er dus nog in. al die zusterliefde heeft m vast afgeschrikt!
Hey Timiris wat fijn weer eens iets van je te vernemen zeg! Erg goed dat je de beeb nog in de buik hebt ook, super! Lilly wat een leuk kado zeg! Pff ik heb hier net zitten janken, ik wilde even stoom afbalzen tegenover mijn mamafiguur (mijn echte mam leeft nie meer), maar helaas ging dat niet zoals ik hoopte. Ik ben NIET opgeluch, sterker nog ik voel me nog meer frusti erdoor, omdat ze erg kortaf werd. En dan komt er ook nog bij dat ik echt vette pijn onderin in mijn buik heb als ik wat voorover/recht ga zitten Niet fijn! Dus ik ga maar ff lekker liggen op de bank
he timiris, leuk om weer wat van je te horen, en fijn dat het zo goed gaat. dat ze zo lang nog binnen wilde blijven! en inderdaad, misschien moeten ze je straks inleiden en wat een onwijs mooie naam groetjes, lidwina