Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardloper

hardloper Niet meer actief

sweetpee, blaas maar lekker hier stoom af, en jank ook maar lekker, wie weet hoe het even lucht geeft. het laatste stukje kan gewoon ook zo lang duren, zeker als je alsmaar rommelt...
    knuffel voor jou

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    He meid, ik hoop dat je snel zult bevallen want volgens mij heb je het goed gehad he. De koek is gewoon op voorje, probeer dat te accepteren en vraag niet te veel van jezelf! Gedraag je als een oud vrouwtje, dat zei de vk ook tegen mij, en echt het werkt!

Sterkte meid!

Nou ik ben voor vandaag ff weg, zo ff een rondje lopen, dan eten en dan op visite!

Dus beval ze en tot morgen !

3. Niet meer actief

@timiris: fijn om wat van je te horen en een hele mooie naam hoor!

@kiowa: je hebt gelijk en nederland is groot ;) haha

@lidwina: hihi lief hoor, wat kunnen ze leuk uit de hoek komen he

@sweetpee: rustig aan meid!

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Thanx meiden (ff aangepast zag andere reacties later pas)!

Het is gewoon zo dat de flat bewoond werd door mijn schoonzusje, en die zou alles regelen (leeghalen, vegen etc etc) Kom ik daar in de veronderstelling dat dat gedaan is....Hangen de lampen nog, berging en twee kamers is niet aangeveegd, en staan er gewoon nog dingen die weggegooit moeten :evil: dan heb ik weer zo iets had ik toch maar even....
    En dan krijg je ook nog: Nee niet teveel bukken jij bent hoogzwanger. AAARGH doe het dan goed wat je zou doen.....

Pfff maar goed alles is nu klaar en de sleutels ingeleverd en ik ben ook verder even klaar met haar, het contact hou ik lekker oppervlakkig. (Oja zij is begin JULI uitgerekend....dus nog een nichtje erbij dan, mixed feelings over....)

Zo ik ben het ff kwijt. :D best lekker inderdaad.

5. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Linda van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Ja dames daar waren we weer. Heb vannacht redelijk goed geslapen, alleen vanaf vier uur vanmorgen had ik harde buiken. Niet lekker. En mijn liezen doen onwijs pijn. Vanmorgen om 7 uur kwam ik weer echt in slaap en vanmorgen om 11 uur was ik pas wakker. :D
    Erg lekker. Heb vandaag kraamkadeautjes gemaakt voor de neefjes en nichtjes. Als ik straks bevallen ben dan hebben ze wat lekkers en ik kan het beter nu doen dan straks. ;)

Zo zijn er ondertussen nog meer dames bevallen?

Kus Fennita

6. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Wat voor kraamcadeautjes heb je gemaakt voor ze dan Fenniet?

Iedereen is zeker an het eten? Tis zo stil weer.....

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik was effe met mijn mannetje naar de winkel... Wat deed mijn buik ongelofelijk pijn in de winkel, was blij toen we weer bij de auto waren! En dat terwijl we niet eens grote boodschap hebben gedaan, gewoon een paar dingetjes voor het weekend... Daarna de hele tijd harde buiken pfff... Voel me echt af en toe een oud omaatje, kan niet eens rustig een paar boodschapjes halen! Maar ja ook dat hoort erbij!

@ Timiris -> leuk om weer van je te horen! Had verwacht dat je al bevallen was ;) Maar ja wel goed voor de kleine dat ze nog altijd veilig bij je in buik zit! Jij ook succes met de laatste loodjes en de naam Fay -> heeeeel erg mooi!

Nou wij gaan nu effe eten en ik denk dat ik me daarna op de bank plof! Hele middag niks gedaan, even winkelen en meteen uitgeteld voor vandaag! :(

Misschien nog tot straks!

Gr. Miranda

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Timiris: vind dat een heeeeele mooie naam :thumup:
    je moeder zal wel heel erg blij zijn!

@Sweetpee: jeetje meis dat is behoorlijk balen!
    Kan me voorstellen dat je onwijs kwaad bent op je schoonzusje :evil:

Die mamafiguur, is dat je schoonmoeder? Of iemand anders?
    Echt balen dat ze kortaf deed. Nu helemaal.
    Alles is al zo zwaar en moeilijk :(
    Zulke dingen zijn gewoon niet leuk en niet eerlijk :x

Ga lekker op de bank hangen en jezelf verwennen meis. Heb je wel verdiend! Lekkere dingen eten en lekker tv of dvd'tje kijken.
    Doe rustig aan!

@Guppie: hihihihi kids :D
    Denk dat je uk nu nog wel een tijdje blijft zitten ja hihihi
    Die denkt: zolang ik hier binnen zit ben ik veilig ;) ( alhoewel :p )
    Dat word wat later :D

9. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Jeetje Miranda das ook wat :(

Mijn lieffie heeft net de meeste booschapjes gedaan, morgen halen we de rest bij de super hier in de buurt ;)

Eet smakelijk! Wij gaan vandaag voor de patatjes, zo ff naar de snackbar toe :D

:( Nou vind ik het ff erg vreemd ik heb weer (brandend) maagzuur, terwijl ik dat echt nooit heb...weird....buik ook net steken pfoe. Zou het toch gaan doorzetten misschien? ach we zien wel :)

10. hardloper

hardloper Niet meer actief

kee, klaar voor weer een nutteloos feit? er worden niet meer kinderen geboren tijdens de volle maan. dat denkt men alleen omdat het zo opvalt, meer dan geen maan of halve maan... dus met z'n alle naar de maan kijken gaat niet werken. :( maar we kunnen het toch gewoon proberen. :)
    en we komen uit de rode kool, niet de boeren kool. das vanwege de placenta.(lijkt op rode kool bladeren...)
    ga mijn meisjes naar bed brengen.... tot zo

groetjes, lidwina :D

11. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hihi Kiowa, niet mijn schoonmoeder (al is die wel erg lief hoor!), maar mijn tante :D. Het is al min of meer uit de wereld gelukkig ;) :D

Zo wij gaan nu naar de snackbar :p

12. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

sweetpee fijn dat het al een beetje opgelost is.. kan je eindelijk aan je patatjes met mayo eten.!

timitris heb niej je hele verhaal gehoord/gelezen.. maar je hebt veel meegemaakt deze zwangerschaps..
    en je mag best trots op je zelf wezen dat je het misschien wel tot het einde draagt..!

voor iedereen geldt dat natuurlijk..!

13. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    wij hebben reifkoeken gegeten zelfgemaakte,

@timiris wat goed dat je er weer bent, en wat goed dat de kleine in je buikje zit,en wat een mooie naam.

liefs mariska

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    @timiris: fijn dat het zo goed gaat met jullie. Mooie naam hoor Fay!

Wij gaan even wat eten, misschien nog tot straks en andesr maar weer tot morgen!

15. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    sjo wat is er weer veel geschreven...

tamiris leuk wat van je te horen meid, en fijn om te horen dat het goed gaat met je meissie in je buik...

sweetpee hoe gaat ie nu meis?

pffff weet niet meer wat er geschreven is hihihi tis toch erg...

zijn er nog dames die der eigen onrustig voelen vanaaf?
    hier nog niks hoor ik ga lekker door met gehobbel hihihihi
    NOG MAAR MAX 2 WEKEN JOEPIE !

16. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    ZOW ik voel me al een stuk gezelliger :D
    Net een grote patat met mayo op, lekkerrrrr oh en we hebben een beker ijs meegenomen: Strawberry cheesecake (kwarktaart ;) )

Euh MAriska wat zijn dat reifkoeken?

Buik doet nog pijn, moet ook niet in de lach schieten :rolleyes:

17. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    goed zo sweetpee dat je je weer wat gezellig voeld!
    en patat hmmm jammie het is dat ze thuis niet zo van friet houden anders had ik het wel geweten...
    nehhhh heb lekker een bak verse kippensoep op en zal straks nog is kijken wat we naar binnen schuiven hier...

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Guppie :
    NOUHOU :cry: :cry:
    Je bent al de tweede die mijn grote hoop op een volle maan geboorte de grond in boort :(
    Mijn man kwam vanavond ook al thuis met dat "leuke" weetje snif snotter.

:p :D ;)

@Sweetpee: ow, je tante. Ja dat kan ook ;)
    Ben blij dat je je iig weer wat beter voelt :D

Wij gaan morgen patatjes eten :D
    Eigenlijk zouden we dat gisteren doen maar is niet doorgegaan. Dus dan morgen maar ;)

@Mandy: nee, geen onrustig gevoel vanavond ;)
    jaja, einde is in zicht he ;)

Pfff weer last van harde buiken vanavond :(
    Word er dan ook zo benauwd van! Helemaal als ik lig. Vanacht tegen de ochtend had ik dat. Werd er gewoon wakker van dat ik geen lucht meer kreeg. Bleek door de harde buik te komen.
    Best wel eng op dat moment :(

19. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Nou Kiowa dat klinkt zeker eng als je zo wakker wordt! brrrr
    Tis wel een super tante hoor :D ze is zooo trots dat ze omi wordt hahahaha hilarisch gewoon soms!

Jah Mandy nog maar max twee weekjes voor je :D
    Voor mij helaas max 4 weekjes.....Maar ik heb goede hoop :p

20. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    hihihihihi goeie van mij he?
    kan het ook nooit tegen vallen...
    toevallig zei wolfgang net tegen zijn vader ( kwam ff hier checken) dat hij een vermoedde heeft dat ons beeb zondag komt de nacht van zaterdag op zondag zegt hij nou ben mij benieuwd hihihihihi

dames ff iest anders ik ben ff aan het denken wat ik kan smsen hihih wolf is nu na NEC toe en daar kijken ze altijd na zo'n video wall daar kan je altijd na smsen en nu wil ik dus ook iets leuks sturen maar weet niet wat...
    weten jullie iets leuks?

Deel Deze Pagina