Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    Larissa is 12 jaar en Rifka is 6.

hihihihihi ik lig hier in een deuk papa in het bestuur van een baletvereniging joehoehhhhhh

2. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    ja grappig, nou zegt hij dus dan zit ik wel bij al die knapper moeders :confused: nou duhhhhhhhhhh hahahahahaha veel plezier ermee.
    zo 12 jaar al, das al een hele leeftijd, dat je dan nog een kleintje erbij wilt.......kun je straks wel weer lekker knuffelen enz. dat willen die grote meestal niet meer zo ;)

3. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    ik ga zo de oogjes sluiten, even lekker een nachtej doorslapen hoop ik :) morgen heb ik weer zo om 11.00 acupunctuur, de laatste keer hoop ik. Hoop dat je mannetje gauw thuis is, en dat de ooievaar misschien wel bij ons langs komt, maar relaxt dan breekt het lijntje niet ;)
    liefs en welterusten, spreek je morgen ochtend weer ok!

liefs Es

4. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    nou ze zijn alle 2 wel knuffelig ik krijg nog steeds van haar een kus op het schoolplein terwijl die klasgenoodjes altijd lachen dat ze dat nog steeds doet hihihihihi
    en ook als ze thuis komt krijg ik nog steeds een dikke knuffel...
    merk wel dat ze denkt dat ze nu niet meer zo veel aandacht krijgt, maar ik heb ze nu dus wel zo ver dat ze beseft dat dat niet zo is...
    en de jongste tja die hangt als een blok aan mijn been die geeft ook iedere avond als ze na bed toe gaat haar broertje een kusje hihihihi
    vorige x gaf ze er 1 op de hoogte van zijn bibs dus ik vertelde dat ze zijn kontje nu gekust had hhihihihi wilde ze zijn gezichtje kussen toen zei ik nou doe dat maar niet hahahahahha moest ik toch ff gaan uitleggen waar zijn hoofdje zat woehahahahah
    maar nu krijgt hij er iedere x 1 op zijn ruggetje...
    en tja nog een kleine erbij... dat is een lang verhaal heb je ff?
    nehhh vorig jaar januari werd ik onbedoeld zwanger
    na een hoop geruzie wilde wolfgang het toch ook houden... maar helaas in maart kreeg ik een MK ( op mijn uitgerekende datum bleek ons kindje te zijn overleden)
    maar na een maand vroeg ik wolf of we toch nog voor een 3e wilden gaan we waren immers toch al zwanger geweest en of dat nu doorgroeide of dat we overnieuw begonnen...
    eerst wilde hij er niks van weten tot dat ik tegen hem zei dat ik na de dokter ging voor de spiraal te plaatsenen scheinbaar schrok hij daar zo van dat hij zei dat ik dat helemaal niet hoefde te doen als ik dat niet wilde...
    dus ik vertelde hem dat ik heel graag toch voor de 3e wilde gaan nou daar ging hij wel mee accoord en die zelfde maand was ik dus weer zwanger :)
    dus zo is het eigenlijk gekomen...

5. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    truste ES en mannetje lief ;)
    tot morgen...

6. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    wilde nog even zeggen dat ik het mooi vind dat jullie nog voor een derde gaan, vond het zielig om te lezen hoe het zo is gekomen :( Maar ben blij voor jullie dat het toch nog goed is gekomen! spreek je morgen, trusten---- ;)

7. hardloper

hardloper Niet meer actief

ik vind voetbal héééééél vreselijk. gelukkig mijn man ook.
    ik hoop deze goede eigenschap ook door te geven aan mijn jongste.
    ik begrijp gewoon niet wat er leuk is aan kijken naar een stelletje volwassenen die achter een bal aanrennen. ze spelen meestal ook nog vals en er zijn altijd rellen. zelf spelen is leuker.

@mandy, wat gaaf, dat je op die manier toch nog een keer kiest voor een kindje. ik vind het een mooi verhaal zoals je het vertelt.

Anniek haar visite is nu toch ondertussen echt wel weg! Dus... zou het?

groetjes, lidwina

8. hardloper

HALLOOOOO, IS HIER IEMAND?
    dit vind ik wel bizar hoor, als laatste gepost en als eerste
    is iedereen aan het bevallen?
    DAT ZOUDEN WE MORGEN PAS DOEN!

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goeiemorgen!

Minimuis is ook weer present! Dacht vannacht echt dat het begonnen was! Gisteravond had ik ineens behoorlijk harde buiken met ontzettend pijn in onderbuik, kon mijn draai ook niet vinden... Toen ik ging timen kreeg ik het even benauwd, de harde buiken kreeg ik om de 3 min... Ik maar naar bed gegaan en goed gaan liggen, want op de bank kon ik gewoonweg niet liggen. Daar zakte het weg en na een uur ben ik in slaap gevallen. Toen ben ik om 2 uur wakker geworden en had bijna een uur lang harde buiken die echt ontzettend hard werden en ongesteldheidskrampen pfff! Daar zat minder regelmaat in, zo rond de 5 min maar oh wat deed dat pijn en ik kon niet liggen of staan! Ik was ook nog alleen thuis maar ik had zoiets van ik bel pas naar mijn mannetje op het werk (hij had nachtdienst) als het langer aanhoud. Was maar goed ook want na een uur zakte het weer weg! Dus ben daarna weer in bed gaan liggen en gelukkig na een dik uur weer in slaap gevallen! Dus volgens mij had ik gewoon last van heftige voorweeen! Had ik nog niet eerder gehad. En nu... Beetje last van ongesteldheidskrampen, wel vervelend maar niet pijnlijk!

Dus het was me het nachtje wel weer!

Gr. Miranda

10. hardloper

@minimuisje, wat vervelend voor je dat het niet heeft doorgezet! :(
    ik duim echt voor je dat het snel gebeurt

groetjes, lidwina

p.s. hier nog niets aan de hand

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ja helaas, had het niet erg gevonden als het doorgezet! Kreeg het wel een beetje benauwd moet ik heel eerlijk zeggen toen het zo begon te rommelen!

12. hardloper

Wat is het hier ongelooflijk rustig trouwens
    zouden er dan echt zoveel bezig zijn? :(
    zitten we straks met z'n tweeën op het forum, minimuisje! :D
    is de rest verhuisd naar de mama's :cry:

groetjes, lidwina

13. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    goede morgen,

Ik ben er ook nog (helaas ;) )
    Heb een rustige nacht gehad dus denk zelf dat het wel dinsdag word, helaas! ach ja maakt niet uit nog maar 3 daagjes.
    Nou minimuisje, misschien zet het dan vanacht door, moet je vandaag gewoon lekker veel lopen enz......

liefs

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Haha wie weet! Maar ja het is nog vroeg, dus het zou kunnen dat iedereen nog lekker in hun bedje liggen! We wachten gewoon rustig af!

15. hardloper

bij de vorige twee had ik heel weinig spullen voor de kinderen, gekregen bedje, gekregen kleertjes, geen babykamer, niets gekocht.
    nu ben ik al maanden bezig met de babykamer en de spulletjes te kopen. ik heb zelfs 3 nieuwe rompertjes en 1 nieuw pakje gekocht.
    Ik ben zo bang dat het daarom mis gaat... :oops: :cry:
    ik zal erg blij zijn als hij er heel en gezond uit is. misschien heel raar... :cry:

groetjes, lidwina

16. linda83

linda83 Actief lid

Goedemorgen dames..

Ik was er ook weer het is idd behoorlijk rustig hier :rolleyes:
    Maar kan ook zijn dat t zaterdag is en de mannetjes/kinderen thuis zijn en ernog geen tijd of zin is geweest om te posten:)
    @minimuisje jammer dat het niet doorgezet heeft en kan me best voorstellen dat je t even benauwd kreeg hoor;)
    Hier ook een rotnacht gehad veel wakker gelegen maar verder niks aan de hand..

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Madelief -> ja wij wilden sowieso vandaag even de stad ingaan, dus misschien zet het wel door als ik veel loop! ;) We zullen zien...!

@ Linda -> ook goeiemorgen! Iedereen druppelt langzaam op het forum binnen! ;)

18. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    ik wil ook de stad in! :D

19. hardloper

@madelief, je mag mijn rolstoel wel even lenen hoor, moet je hem wel komen halen en weer brengen :)

20. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    hahahaha schikt het zo rond 15.00 uur ;) ;)

Deel Deze Pagina