@ Lidwina -> wel vervelend dat je bang bent dat het mis gaat. Was het bij de vorige kinderen ook niet heel anders qua geld e.d.? Dat je nu meer mogelijkheden hebt?
Weet niet waar jullie t enthousiasme vandaan halen om naar buiten te gaan..als ik naar buiten kijk zie ik heel veel regen.. En vind t zaterdags trouwens ook te druk in dorp iedereen loopt zo hutje mutje op elkaar ..niks voor mij. Maar de nieuw gekochte spulletjes mee naar huis nemen is wel altijd leuk
@madelief, je bent welkom. ik zal de thee vast klaarzetten. @minimuisje, jawel, toen zaten we onder het bestaansminimum, nu iets erboven. maar ik ben gewoon bang dat ik het jinx (of hoe je het ook schrijft) groetjes, lidwina
Ik had van de week al afgesproken met mijn mannetje om vandaag de stad in te gaan. Echt geweldig weer is het niet nee helaas, maar ja vind het wel gezellig om er even tussenuit te gaan en in Heerlen is een hoop overdekt shoppen dus dat scheelt wel weer!
@minimuisje, ja, beheks of zoiets, dat ik er een vloek over afroep @madelief, welke wil je dan? vrouwenmantel of frambozenblad? vrouwenmantel is in dit geval niet zo handig, want je moet dan nog terug, de rolstoel retourneren, dan weer terug. dus versterkende thee is beter. groetjes, lidwina
@madlief ..vervelend dat je bang bent dat t daarom mis zou gaan..maar ik zou me er niet te druk om maken.Iedereen heeft mindere en betere tijden en als je het nu wat beter hebt is er niks mis mee dat je meer nieuwe dingen koopt.Niet te druk makken meis... @minimuisje..Wel beter dat er veel overdekt is dat scheelt wel een hoop ja..veel shopplezier iig!
Moggûh allemaal (?) Hier nog niets aan de hand, half half geslapen. Moest heeeel vaak plassen. Sterker nog (sorry alvast) had een vochtige onderbroek heb ik normaal nooit 's nachts Ik ben dan ook nog in dubio wat het kan zijn.... Ook hier vandaag even de stad in en naar een verjaardag toe.
goede morgen allemaal hier ook niks bizonders gebeurd, alleen mijn jongste voelt zich niet zo lekker, en mijn mannetje heeft last van zijn gebit,wil niet goed blijven zitten(laat los)krijgt hij van die k*ts neigingen, en zelf veel last van de rug en linker been al met al gezellige boel hier. wat jammer dat de ooievaar tot nu toe nog niet is geweest bij jullie en bij ons anniek hoe is het bij jullie. liefs mariska
hier kun je maar beter binnen blijven, arme minnimuisje die is dus nu naar heerlen in dit weer liefs mariska
mogge dames. Ook ik ben weer van de partij Heb lekker uitgeslapen Vandaag even naar kleine winkel centrum hier in de buurt. Hoop dat het wat gaat opklaren want we moeten er heen lopen. Was echt de hele week ervan overtuigd dat onze kleine dit weekend zou komen. Nu ben ik er echt helemaal van overtuigd dat het niet zo is. Denk dat ons ukje nog wel een tijdje blijft zitten 1 troost : ooit komt ie hihihihi Dat kan niet anders En die gedachte houd me dan weer op de been
goede morgen dames nou dr is weer flink gekletst zeg iemand nog de ooievaar gezien ? met mij gaat t weer een stuk beter als gister beter geslapen en mn fistel is 3x kopot gegaan vanacht jahoeeeeeee voelt nu een stuk minder pijnlijk zeg mn schoonmoeder heeft er gister avond trekzalf opgedaan omdat t nu wel een giga bult was geworden aan de buiten kant nou dat heeft gewerkt hahahahaha ik hoop dat iedereen zich net zo happy mag voelen als ik vandaag hihihihi