goede morgen dames.... ik ben ook weer present! niks aan het handje redelijk geslapen heb wel knallende koppijn en net als sweetpee veel last van vocht in mijn onderbroek... maar goed lekker douchen zo en het zal wel allemaal zo over gaan... lidwina nog bedankt voor je berichtje van gisteravond
goeie morgen dames, ik ben ook weer gewoon van de partij! heel slecht geslapen vannacht, dat wel, maar goed is al tijden zo eigenlijk... had vanmorgen wel een wat rozige afscheiding....... zou dat iets kunnen betekenen?
ja zeker ik spoel best vaak om m schoon tehouden heb vanacht ook elke keer in de badkuip gestaan om t schoon te spoelen en heb gaasjes die ik er tegen kan leggen maar wat voelt dit goeeddd hahahaha mijn beebje voelt zich ook happeyer nou ma wat relaxter kan zitten hihihihi
carla: dat had ik eergister avond en het betekend dat je baarmoedermond aan het verweken of openen is! dus je kan gerust zijn
Jippie Mieke wat een verademing voor je zeg! Nou Carla het begin is er Ik ga nu ff de hond uitlaten, het is hier gelukkig droog
nou madelief hij zit bij mij aan t eind van mn bilspleet nog net er tussen maar die kan je ook in je lies krijgen ja jij hebt er toch geen hoop ik he ?
neeee, maar heb er geloof ik eens een gehad in mijn lies!goh dat deed zeer, kreeg toen ook trekzalf van de dokter. na een paar dagen is die geexplodeert zeg maar! kwam erg veel uit vond ik toen!sinds die tijd controleer ik altij maar dat gaat nu een beetje moeilijk hahahaha
ik zit te wachten op de hebamme voor de acupunctuur, hoop dat het weer even een paar weeen opwekt die dan doorgaan! verleden keer zijn ze toen na een paar uurtjes helaas weer gestopt pfffffff........
pfff ja fistels zijn on-dingen Ik moest er uitdeindelijk aan geopereerd worden. ( na 3 keer te zijn opengemaakt door de huisarts ) De ontsteking zat tot op het bot en hebben ze helemaal moeten open snijden. En dat hechten ze niet! Nee, laten ze open en moet van binnenuit genezen. Dus 3 keer per dag goed spoelen en dan een heleboel speciale gaasjes erin proppen. Elke week naar ziekenhuis voor wondcontrole. En na 3 maanden was de wond eindelijk dicht Hoop het echt nooit meer mee te maken!
Dames Anniek is weer present heb alles terug gelezen van blz 439 hahaha en nu knalt me kop dus ga geen poging doen mee4 rom op iederen te reageren! hihi alleen;;; IEDEREEN die op 4 MAART wil gaan bevallen of bevalt! dat is op MIJN VERJAARDAG hihi en dat kindje zou dan precies 22 jaar jonger zijn! hihi dus dames doe jullie best.... Maar nog alles RUSTIG hier gisterenavond heel leuk gehad en me vriendin ging pas om 24.00uur naar huis toe! heb me heerlijk vermaakt! Ook vanacht best goed geslapen... dus ik kan er weer tegen... vandaag zullen we wel wat gaan shoppen want tja ik ben morgen JARIG dus ik wil CADEAUTJES....
Ten eerste mijn felicitaties voor de geknapte fistel Hier nog niks hoor! Alleen een enorm drukke baby Heb het gisteren geprobeerd te filmen want het is echt bizar hoe mijn buik beweegt Filmpje was alleen niet zo goed gelukt dus ga het vandaag nog een keer proberen. Nou wij gaan zo ook op pad...even wat booschapjes en dan ga ik GROTE pan soep maken om in te vriezen voor de kraamtijd O enne MAndytjuh, vandaag 40 weken he? Gefeliciteerd Wij houden het ook op 40 weken vandaag (volgens onze eigen berekening ben ik vandaag uitgerekend)! @Kiowa, ik ga er nog steeds voor dat vannacht de bevalling gaat beginnen hoor (Ga heel hard lachen als het ook echt gebeurt ) Nou meiden veel succes vandaag, sorry als ik iemand ben vergeten maar heb ff geen tijd om ALLES terug te lezen........tot straks!
nou ga voor je duimen hoor dat de weeen deze keer wel aanhouden pppf ik schrok ik denk on nee als ze er ook maar niet 1 heeft ik heb ook wel is in mn lies en die doen ook zeer maar zijn vrij snel weer weg gelukkig vooral als ie net onder t randje van de onderbroek zit aaaaaaauw maar een fistel is een haar die in is geroeid en overal doorheen kan gaan groeien daarom moet die ook bijna altijd opengemaakt worden hopelijk is t zo goed die bult van giter schate mn schoon moeder op 5 cm doorsnee ik denk je vandaar die pijn