hier is het echt heel slecht weer, het regent steeds en het waait ook best hard, ik blijf vandaag lekker binnen! heb net even snel gedouched, heb veel last van m''n buik, steeds krampen en harde buiken.....
er werd nog gevraagd wat reifkoeken waren he? heeft nog niemand op geantwoorde gloof ik... dat zijn een soort koeken gemaakt van aardappels en uien {hele fijn reepjes} en dat in het vet gebakken... hihi ik vind ze enorm smerig.. het is eigenlijk een duits woord.... {reifkuchen ?}
anniek sweet spee vroeg dat had het al uitgelegd ik vind ze heerlijk,voor al met prei er in mmm liefs mariska
Definities van Fistel op het Internet: Een fistel (Latijn: fistula) is een niet-natuurlijke verbinding tussen een lichaamsholte en de huid. Een fistel kan ook een opening zijn tussen een klier en de huid, of tussen twee holtes in het lichaam. nl.wikipedia.org/wiki/Fistel buiszweer, kanaal ontstaan door verzwering www.stress-incontinentie.nl/meerinforma ... nlijst.php Een fistel hoeft dus geen ingegroeide haar te zijn. groetjes, lidwina
@carla1980, heftige krampen om de paar minuten? :-k klinkt als... bij twijfel: bellen! succes groetjes, lidwina
Nou wat een activiteeit zeg! Goh Carla zou het....? Lief van je Anniek, ik wist niet wat het waren, maar MAriska had het al uitgelegd. Klinkt mij al een soort Rösti en die lust ik al niet.... Madelief ik hoop dat de naaldjes vandaag het juiste effect hebben
Hey meiden, Allereerst: Linda, van harte gefeliciteerd met jullie kleine! (weet niet meer of ik dat al had gedaan maar liever 2 keer dan 0 keer toch?) Verder gaat het hier alweer wat beter met me gelukkig. Alles was prima in orde gisteren op controle. De ukkies waren zelfs zoooo wild dat ze niet normaal de hartjes konden meten bij de CTG. Moet er wel om lachen hoor, dat ze nog zoveel ruimte hebben om m'n buik alle kanten op te laten wieberen M'n urine is weer gecontroleerd, en helaas... weer een beginnende blaasontsteking. En... begin ook weer een schimmelinfectie te krijgen, jeuk en steken van onderen Daar baal ik ontzettend van! Maar ja.. hopen dat ik er nog wat voor krijg als ik dinsdag weer voor controle moet want heb niet zo'n zin in al dat gedoe tijdens de bevalling (vorige keer met die vroegtijdige weeën was het daar echt heel pijnlijk door die schimmel toen ze gingen catheteren en toucheren) Verder is er zooooveel gepost sinds ik voor het laatst heb gereageerd dus weet echt niet meer wie wat heeft gezegd, sorry. Iig nog geen bevallingen, das het belangrijkste wat ik heb onthouden haha. Oh ja, heb nog een vraagje voor de meiden die ook vocht vasthouden in voeten en enkels. Kunnen jullie nog normaal lopen? Ik haast niet meer, de vocht zorgt ervoor dat m'n voeten bijna vastzitten dus nu ben ik écht aan het waggelen Fijne dag allemaal!
go carla go carla ik hoop dat t doorzet voor je he guppien thanks voor t opzoeken nou ik hoop idd dat t dat is dan zou t nu echt aan de betere hand zijn met zo'n haar moet je geloof ik echt onder t mes tenminste das wat de ha mij wijs maakte meiden zal proberen vanmiddag de ooievaars naar jullieallemaal te sturen ik ga ff langs een vriendin die bijna even ver is als ik gezellig ff bakkie doen misschien nog tot vanavond succes allemaal
caitlinn lopen gaat nog wel redelijk al passen weinig schoenen me nog maar ik heb me pols die aldoor vast zit! Enne dames die VOCHTVASTHOUDEN hebben jullie alleen dikke enkels 'savonds of ook al bij het opstaan? Ik heb echt olifanten poten.. ook al sik opsta en slaap al met me voetenhoger want heb een electrisch verstelbaar bed.... en nog....
ff opgezocht op internet Vocht vasthouden: Door zwangerschap kun je last krijgen van dikke vingers, handen, enkels en voeten. De baby drukt op je bloedvaten in je bekken en vertraagt zo het terugstromen van het bloed van je armen en benen naar je hart. Het vocht wordt in de weefsels eromheen opgeslagen. s Nachts, als je ligt, komt het vocht weer terug in je bloed om vervolgens door de nieren te worden uitgescheiden. Je moet dan vaker je bed uit om te plassen. Wat kan je er aan doen? Veel bewegen (bijvoorbeeld met je handen en enkels draaien) en niet lang staan. Draag schoenen zonder (of anders heel lage) hakken en vermijd knellende kleding. Door je benen van onder naar boven te masseren, stimuleer je de afvoer van overtollig vocht. Eet geen of heel weinig zoute producten (zout houdt vocht vast) en drink paardebloemthee. Beter laat dan nooit groetjes, lidwina
Zo ik ben weer terug van het shoppen! Buiten hele schattige slofjes voor ons ukkie niks kunnen vinden. Mijn mannetje wou graag nog nieuwe schoenen en nieuwe kleren, maar ook helemaal niks gevonden! En toen begon het me toch ineens gigantisch te waaien en regenen! Gelukkig zijn we maar een klein stukje door de regen gehoeven! De krampen hier zijn trouwens helemaal weg! Heb echt weer helemaal nergens last van! Terwijl we toch genoeg hebben gelopen/geslenterd zojuist! Dus vannacht waren gewoon echte goeie voorweeen geweest helaas! Maar ja niks aan te doen! @ Carla -> spannend! hopelijk zet het vandaag tenminste nog bij 1 iemand door!
Hier ook al bij het opstaan hoor Anniek. Sterker nog, heb het idee dat het 's ochtends juist het ergst is gek genoeg
Ik heb van roze en blauw papier puntzakjes gemaakt boven in de top heb ik met folie een strik gemaakt met die kleuren strikjes. Voorop heb ik een plaatje geplakt Hoera een jongen/Hoera een meisje. En die ga ik helemaal vullen met snoepjes. Kinderen tevreden en lekker rustig.