PATRICK kijk eens wat een kerel! Ik weet zeker dat bar trots op je is! En tja dat je je geen raad wist, ik kan het me levendig voorstellen! Maar het belangrijkste is dat je erbij was en dat was je! Super! Ennuh THANXX dames... Het zonnetje schijnt hier heerlijk! dus het word vast een lekker dagje! Nog de volle maan zijn werk gedaan bij iemand?
Anniek GEFELICITEERD Goede morgen dames, hier heeft de maan ´nog´net gewerkt helaas!maar we hebben wel schitterend weer hoor liefs Es
ER IS ER EEN JARIG HOERA, HOERA DAT KUN JE WEL ZIEN DAT BEN JIJ... GEFELCITEERD ANNIEK MET JE VERJAARDAG ! hier alles rustig heb wel de complete maanverduistering gezien vanacht, maar het heeft niet geholpen ff mijn complimenten voor patrick super dat je erbij bent geweest en dat alles toch mee is gevallen... en tja dat je ziet dat je vrouwtje het uitschreeuwd is het begrijpelijk dat je je geen raad wist... bar zal trots op je zijn. nu hopen dat de kleine spruit mee mag vandaag... er was gisteravond iemand die de slijmprop verloren was hoe staat het daar mee? het drong me pas door toen ik de pc afgesloten had sorry anders had ik nog ffies gereageerd... nou voor de rest nog geen nieuwe beebs te zien hier dus waar gaan we nu voor?
Goedemorgen allemaal Kom net mijn bed uitgerold hihihi ANIEK, van harte gefeliciteerd meis \/ \/ Hoop dat je een leuke dag hebt! @Patrick:vind ik echt heel erg knap van je dat je erbij was! Las wel van bar dat je er enorm tegenop zag! Hoop dat bar en de kleine snel naar huis mogen gaan ! Hier heeft de maan niet veel gedaan. Ja, wat voorweeen, harde buiken en nu een pijnlijke bovenbuik. Maar das ook alles hoor Trouwens hier niet eens de hele maansverduistering kunnen aanschouwen. Net een kwartier-half uur ervoor begon het vreselijk bewolkt te worden en heeft het meer dan een uur lang geregent Wel balen want het leek me een heel mooi iets om te zien.
Goeiemorgen (nog net ) Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag Anniek! En Patrick, hartstikke goed van je dat je erbij bent geweest. Echt toppie Maarre meiden, krijgen jullie niet de kriebels als je teksten leest als 'Bar schreeuwde het uit van de pijn'? Brrrrrr.... en dan te bedenken dat ik binnenkort ook moet
nee hoor caithlin krijg daar niet de kriebels van hihihihi weet inmiddels wel hoe het voeld,maar goed niet iedere bevalling is het zelfde he dus moet ik ook weer net als jullie afwachten wat me te gebeuren staat maar voor voorlopig maak ik me daar nieet druk over
wahaha jahwel caithlinn... Maar tevens denk ik {stiekum heel erg!} zo die is er mooi vanaf en heeft haar meisie in haar armen! hihi Ik ben echt benieuwd hoe ik de bevalling ga aanvaren... bang ben ik niet echt maar soms denk ik wel ineens... goh wat zal ik allemaal gaan schreeuwen hihi?
hihi ik heb bar gesignaleerd hiero! zal zo wel een berichtje komen! hihi denk van patrick maar goed... spannendddd blifj hier maar ff plakken...
Hihi ja dat denk ik ook Anniek. Ben stiekem wel erg jaloers op iedereen die de bevalling al achter de rug hebben en al van hun kleintje mogen genieten!
anniek en caithlin.. daar ben ik het ook wel mee eens iedere x als er een beeb geboren wordt ben ik ergens best wel teleurgesteld in mezelf en denk dan goh had ik mijn ventje maar alvast in mijn armen *zucht*... qua bevalling bij die 2 meiden heb ik me helemaal afgesloten van de buiten wereld, keerde totaal in mezelf en heb alles met mijn ogen dicht weg gezucht en ik moet zeggen dat beviel me goed hoor heb goed geluisterd wat er van me verlangt werd en dat heeft al 2x geresulteerd dat ik niet uitgescheurd of ingeknipt was dus tja ben tot nu toe wel tevreden hihihihi
jaja gisteren om 15.18 uur is onze dochter Kyra geboren. een hele vlotte bevalling van nog geen 4 uur! foto's volgen nog! groetjes Carla
carla GEFELICITEERD meid met jullie dochter KYRA geniet er maar lekker van en idd ben benieuwd na de foto's
Jeetje.....weer iemand bevallen die 18 maart was uitgerekend... CARLA : van harte met de geboorte van Kyra (leuke naam btw!) Nou ik ga straks lekker ff badderen op aandringen van mannetje....ik was net namelijk compleet in de stress door de hond. Die is loops vandaag en wil voor geen meter luisteren, doet exact het tegenovergestelde van wat ik vraag. En dan kom je er ook nog achter dat er geen loopsheidbroekjes meer in huis zijn Ben nu bekoeld, hond heeft een mooie boxer aan van mannetje 8) Heb alleen knoeperdharde buik en maagzuur nu bah en dan komt er nog visite én wil ik nog brownies maken voor 15u. Pfff nou dan maar geen brownies hoor, of later
Carla van harte gefeliciteerd met jullie dochter KYRA Heerlijk zo'n korte bevalling !?! Geniet van je meisie!