Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

19 apr 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland
    ik ga zo ook lekker mijn mandje op zoeken, iedereen slaap lekker, en mocht je vanacht beginnen heel veel succes.

Morgen weer naar de gyno om 14:00 uur weer even een algehele check upje.
    Tot morgen en slaap lekker allemaal.

2. sharon

sharon Actief lid

17 jan 2007
    323
    0
    0
    ik ga ook slapen, ben kapot.
    mandytjuh veel succes.
    ik wens iedereen succes die vannacht zou gaan bevallen.
    :)
    groetjes sharon

3. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    dames
    ben bloed en mijn bloedprop verloren.
    weeen komen sneller en duren een halve min.
    dus mischien heb ik starks een zoon of dochter erbij.

liefs mariska

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ooooh spannend meid! Veel succes en hoop dat het doorzet :D

(hier een heel lief snurkend vriendje, dus onderweg naar de bank GRRRRR :evil: )

5. Niet meer actief

Mariska.. zet em op!

6. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    hallo ik ben rylana het zusje van mariska

ik wil eventjes laten weten dat mariska is bevallen van een gezonde dochter! met de naam Danisha

groetjes rylana

7. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    zo goede morgen dames...

Mariska
    gefeliciteerd met jullie dochter Danisha
    dat was volgens mijn een hele snele bevalling zo te zien!
    en ik loop al va 11:30 met weeen om het kwartier heb dus niet geslapen vannacht kwam de jongste ook nog bij ons in bed liggen toen zwakte het iets af maar na een 3 kwartier kwam het weer vrolijk opzetten!
    nu un ik opgestaan ben zwakt het weer af @#%_*@#
    pfffff snap er geen k*t meer van!

8. hardloper

hardloper Niet meer actief

mariska, gefeliciteerd met je dochter Danisha!
    de naam past zo te lezen goed in jullie familie :) (ik vind het ook een mooie naam trouwens)

groetjes, lidwina

9. hardloper

@mandy, sterkte. ga maar gewoon weer in bed liggen, misschien nemen de weeën dan weer toe. ik hoop dat jij spoedig mag bevallen maar niet van zo'n groot kind als waarvan jij denkt dat Mariska is bevallen (Rylana is haar zus nl) :)
    oh jammer, zie nu dat je je oorspronkelijke berichtje gewijzigd hebt
    :( :)

groetjes, lidwina

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Alweer een meid rijker! :) Van harte gefeliciteerd Mariska!

Hier ook iemand die een hele belabberde nacht heeft gehad... Echt weinig tot niks geslapen! Had de hele tijd ontzettende ongesteldheidskrampen, nou ja zo'n gevoel dan. Zodra ik in slaap viel werd ik gewoon wakker van de krampen. Geen ritme of niks en de ene keer wel met een ontzettend harde buik en de andere keer weer niet. Pfff... Nu dat ik hier zit gaat het wel weer een beetje, maar het gevoel van ongesteld worden blijft...

@ Mandy -> Ik duim voor je dat het doorzet en je straks hier ook mag posten dat je bevallen bent! ;) :) Sterkte alvast!

11. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    hahahahah kan je zien ben er niet bij vandaag, maar zag mijn fout optijd hihihihi
    ik ga zo eerst de kids maar na school brengen en ff alles regelen
    wolfgang heb ik laten liggen ,want mocht het niet doorzetten dan heeft hij vannacht nachtdienst...
    ik hoop eerlijk gezegd dat het wel doorzet nu hoor pffff

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    De een na de ander bevalt lijkt het wel en het is nu 5 maart... Volgens mij word het met de dag stiller en stiller dadelijk hiero!

13. hardloper

@minimuisje, ik hoop het niet. zit ik dadelijk nog in mijn eentje :( want ik ga voorlopig toch nog niet bevallen. zoveel conversatie kan ik ook weer niet verzinnen in m'n eentje :)

ook ik heb beroerd geslapen, niet vanwege het rommelen, maar volgens mij word ik gewoon ziekig. ws een beginnende keelontsteking, had ik nog niet gehad dit jaar.
    mijn kleinste meisje is trouwens ook ziek aan het worden. lekker zo, vlak voor de bevalling :(
    mijn man heeft ook nog 7 avonddiensten achter elkaar, dus alles komt op mij neer deze week :(
    zo, genoeg geklaagd :)

groetjes, lidwina

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Lidwina -> drukke week voor de boeg dus... Mijn mannetje heeft net 7 nachtdiensten achter de rug. Hopelijk zet de keelontsteking niet door en word de kleine niet al te ziekjes... Anders heb je echt je handen vol!

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Mariska, Barbara en Carla van harte gefeliciteerd met jullie kindjes!

MAN, ik ben even afwezig en dan dit :confused:
    Maar ja dat zat er ook wel dik in natuurlijk met die mooie volle maan dit weekend ;)

Maar helaas heeft dat hier niks opgeleverd, nog geen wee gesignaleerd hoor, en ben helemaal kapot door de pijn in mijn bekken :(
    Weet iemand van jullie hoeveel paracetamol je per dag mag als je zwanger bent want denk dat ik die nu toch echt nodig ga hebben wil ik nog een keertje lekker slapen.........?

Gisteren was ik er niet want wij hadden onverwacht een nogal heftige dag.
    WE gingen bij m ijn schoonouders op visite want die zijn 3 maanden in Spanje geweest. We waren koud binnen en toen melden ze even dat mijn man zijn tweelingbroer met vrouw en 3 kinderen ook zo zouden komen....

Nu hoor ik jullie denken, leuk toch?
    Nou..... wij hebben hen dus al 3,5 jaar niet gesproken na een compleet geescaleerde ruzie tussen broers. En in die jaren dat we hen niet hebben gezien hebben ze dus die drie kinderen gekregen, die hadden wij dus nog NOOIT gezien :confused:

Nou een half uur later waren ze dus daar.........
    Wat een rare situatie zeg..... heb er de halve nacht over wakker gelegen tot ik er om 6.30 uur maar uit ben gegaan. Ben helemaal van mijn stuk gebracht.

16. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    lilly... je mag max 6 paracetamol op een dag moet wel een aantal uur tussen zitten neemt het niet af MOET je je VK bellen... dat is mij verteld omdat ik regelmatig migraine aanvallen kreeg tussen door...
    ik ben ff kids wegbrengen tot zo...

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Lilly -> volgens mij dacht de helft hier dat je ook al bevallen was! Maar wat een actie dan van je schoonouders :confused: Dat lijkt me ook een hele vreemde situatie te zijn geweest voor jullie zeg!

En paracetamols... Geen idee hoeveel, ik heb gehoord dat je voor het slapen gaan 2 stuks mag innemen, maar of dit volledig waar is durf ik je niet te zeggen!

18. hardloper

@lilly, ik mag er 6 per dag, maar ik slik er maar 4. weet niet of je nog verder omhoog mag...(das trouwens 2 per keer) heftig hoor. misschien was het een poging van je schoonouders om het weer wat recht te trekken? hoop dat je je nu wat kan ontspannen, want dat is inderdaad wel iets waar ik ook wakker van zou liggen...

groetjes, lidwina

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Bedankt dames...... ga ik er zo ff 2 nemen denk ik want ik kan zowat niet meer lopen :confused: Zou misschien mijn kindje ingedaald zijn, dat daarom de pijn zo is toegenomen? Ik hoop het, dan is het in ieder geval ergens goed voor ;)

JA, het was echt een rare dag gisteren. Het gekke is dat het ook wel gezellig was :confused: Doordat we er zo door overvallen werden en er natuurlijk ook nog eens 3 kindjes bij waren deed iedereen zoals het was vóór de ruzie, en even later kwamen er ook nog eens vrienden van mijn schoonouders langs.......... dus daar zaten we dan.
    One big happy family te wezen.....

Mijn man heeft nog erg de behoefte wat dingen uit te spreken met zijn broer, wil het ooit echt goed komen. En ik hoop dat dat gaat lukken want nu ik die kindjes heb gezien.... Een meisje van 3,5, een jongen van 1,5 en een meisje van 4 maanden..... hoop ik zo voor ons kindje dat hij zijn neefje en nichtjes zal zien.
    Ik ben enig kind dus voor de rest is er geen familie.

Ik heb zowat de hele dag dat kleintje op schoot gehad. Dan kun je toch ook niet meer boos zijn...... Ik denk dat de slapeloze nachten hier voorlopig nog niet voorbij zijn....

20. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

lidwinda heh ik hoop dat je toch wel een rustige week krijgt.. wij op de peuterspeelzaal zien het vaker. dt kinderen vaker thuis blijven omdat ze het zo spannend vinden. en daar kunnen kinderen ziek van worden.. misschien is het aan de ene kant ook wel weer fijn.. nog even mamma voor zich zelf.!

lily.. ppff wat heb jij een dag gisteren gehad zeg, het kan inderdaad het laatste middel zijn van jouw schoonouders om het nu een beetje te sussen.

miranda.. jah het gaat inderdaag super snel.

groetjes

Deel Deze Pagina