ik ben ook wel een beetje sofisch geloof ik. (nutteloos weetje: je moet zelf met sofen te maken hebben gehad om ze zo te noemen. niemand anders zegt sofen ) en we zijn uit de naam! hoera! inderdaad wonen de meeste sofen in die richting. daar zijn ook al die vergaderingen en instituten enzo. groetjes, lidwina
Morgen allemaal, Sweetpee is present MAriska: Gefeliciteerd met Danisha Ben wat later vanochtend omdat ik nog lag te pitten. Niet dat ik vannacht lekker heb geslapen ofzo standaard klachten, ongipijntjes etc etc. Bovendien had ik begin van de ochtend een nachtmerrie waardoor vriendlief wakker schrok! ....ik had gedroomd dat ik een dagje was gaan werken (met 38 wk) en dat de lift op hol sloeg, waardoor ik uit het raampje naar boven schoot. en de lift ging omlaag, ik hing er boven aan een soort uitsteeksel, bang los te laten en te pletter te gaan. Uiteindelijk kon ik los laten en zachtjes landen op een soort balk tussen de 2 liften. En daar heb ik zitten roepen tot er hulp kwam iets van 6 uren later. Werd nagechecked, niks aan de hand, toen zag ik dat het al half 8 's avonds was en mijn lief niet wist waar ik was Toen werd het een hele tocht om mijn tas, met mobiel te halen van kantoor. En mijn ballerina-schoenen ( tja). Toen ik dat had en vriend kon bellen, was hij helemaal over de zeik en wou niets met me te maken hebben .... Ben huilend wakker geworden. was even compleet van de kaart... Lilly balen dat je zo een last hebt zeg, ik hoop voor je dat het inderdaad de kleine is die is ingedaald! Enne zeker aparte situatie met je zwager... Lidwina: Hele mooie kaart zeg Thee ze vandaag! Kiowa: succes bij de Gyn. Rommelaars: ik hoop dat het doorzet
jee, sweetpee, wat een avontuur. je zal wel moe zijn! gelukkig zijn dromen bedrog! misschien betekent dat vallen wel dat de baby er elk moment uit kan vallen? groetjes, lidwina
Nou ik heb zonet wel heerlijk in coma gelegen ja Ik hoop het, dat vallen in de droom dat betekend mijn baarmoeder is wel erg gespannen nu trouwens
wees blij het is maar een droom.. wel naar dat je zo vervelend wakker bent geworden,! doe lkkr rustig aan. zet wat Vrouwenmantel thee..! lidwinda.. dat klopt.. sofen noemen elkaar vaak sofen hihih..! (andere mensen noemen ons soms raar hihih)
Das zeker een aparte droom En ja, iemand die geen soof is, weet niet eens wat een soof is, haha! Ranjeewah, mag ik je een pb-tje sturen om je nog wat te vragen over die opleiding? Anders dan ga ik van alles vragen hierzo terwijl dit over beebs hoort te gaan........
meiden kijk eens op http://www.babysabbatical.nl/ en teken de petitie! Als je het er mee eens bent natuurlijk
MARISKA GEFELICITEERD MET JE DOCHTER! nou ik heb ook slecht geslapen had af en toe krampen. vanmorgen heb ik wel flink wat slijm verloren. mijn comode is nu ook eindelijk gemaakt was beschadigd toen ze die kwamen opzetten heb nu een nieuwe. morgen moet ik weer naar de vk. ik hoop niet dat ik morgen ga bevallen wandt dan is mijn schoonzus jarig zou ik niet zo leuk vinden . maar ben wel blij als hij er eindelijk is. heb vannacht wel gedroomd dat ik moes bevallen. was een rare droom. nou meiden zet hem op he! groetjes sharon
Nee echt verschrikkelijk die droom Maar het is alweer van me af gegleden gelukkig. Soms kan een droom zo blijven hangen hè....
ja ik ken het ja... mn katje is in oktober overleden , plotseling! en vorige week heb ik daar dus over gedroomd en heb het helemaal in mn droom weer opnieuw beleefd, maar dan nog heftiger was ook helemaal van mn ding, en ben mn bed maar uitgegaan en met een vreselijk grote bak ijs op de bank gaan zitten...
Ik ben ook nog steeds niet bevallen........... Dus weer gewoon present vandaag. Mariska: van harte met jullie dochtertje! Snelle bevalling geweest, of niet? Sweetpee: nare droom zeg... Kan me voorstellen dat je even van de leg was! Gelukkig voel je je nu weer wat beter. Lidwina: mooi kaartje, zelf gemaakt? Kiowa: ik hoop dat je bloeddruk goed is dit keer! Lilly: vreemde situatie bij je schoonouders, maar wie weet zorgt het ervoor dat je man en zijn broer weer contact krijgen? Is wel leuk voor jullie kindje natuurlijk! Jouw kleine is dus ook nog steeds niet goed ingedaald? Die van ons ook niet..... Nieuwe maart mama: welkom hier!
OPROEP AAN ALLE MAARTBEEBS: Doe je ouders een plezier en daal in Annekulpe: Jeetje dat is ook niet niks, moet er niet aan denken dat eenvan mijn beessies plotseling overlijd! Ja mijn rat hebben we in laten slapen een paar weken terug, maar hij was ziek en al 4..... Nou Diana, zal je zien hoor lopen we gewoon nog vier weken zwanger rond hoop het niet want eerlijk gezegd heb ik het wel gehad nu. Geen bijzondere klachten ofzo, sterker nog ben nog best fit Maar wil haar zooooo graag zien en knuffelen. En normaal kunnen bukken enzo
hallo mama`s hier trotse tante peggy! anniek is vanmorgen bevallen van een prachtige dochter ze heet KYANA! weegt 7 pond en is 49 cm lang! is is geboren na een bevalling van 3 uurtjes! allemaal de groeten van anniek!