Ik moet even kwijt dat ik echt een gigantische vreetbui heb vanavond.... Ik heb eerst heerlijk gegeten bij mijn moeder, daarna heb ik een mergpijpje gegeten, paprika chipjes, nootjes en nu doritos met dip.....
thanx lady´s Ik heb ook eeb vreetbui diana! heb net 4 frikandellen op pffffff......mag ik eigenlijk niet en 2 glazen cola light.....mag ik ook niet ....hihiihihi
diana ik ga er nu niet meer vanuit dat ik een super snelle bevalling krijg als bij rifka bij deze zal het wel ffies gaan duren hihihi en vreetbuien? nee de afgelopen dagen niet veel gegeten had wel lekkere trek hoor daar niet van maar niks smaakte me... van de week ook ik had van alles losgetrokken en niks was lekker pffff lidwina ik hoop het ook. merkte wel net toen ik weer ging plassen dat mijn vloeien ineens is verdwenen na mijn slijmprop... kan dat? ik heb dat nog niet mee gemaakt bij larissa nooit gezien en rifka verloor ik die prop ook met bloed en kreeg gelijk die weeen...
@Anniek, Van harte met jullie kleine! @Madelief, veel succes morgen. Hoop dat de bevalling voorspoedig gaat en we snel weer van je mogen horen (lezen)! @Mandy, balen zeg, dat het zo tegenviel met het verweken van de baarmoedermond. Jij bent echt degene waarvan ik vind dat je als eerstvolgende met goed babynieuws moet komen hoor Ik hoop dat de slijmprop het begin is van échte weeën vannacht.. ga voor je duimen!
mijn vloeien is ook verdwenen na de prop!zel wel zo horen hoor mandy kon sinds weken zonder maandverbandje
ppfff hier ook 1 die behoorlijk kan vreten.. MAndytjuh,, ik hoop het zo voor je..! en toch hoop ik dat je een snelle bevalling krijgt meid
Bij mij is het eerder nieuws als ik géén last van zuur heb Meiden, ik kruip m'n bed in. Morgen weer vroeg op, afspraak bij de gyn! Slaap lekker allemaal...
@Es: heel veel succes morgen! @Mandytjuh: ik hoop voor je dat het doorzet! Doe het rustig aan, het komt vast goed!
Zo wat een drukte ineens! Slaap lekker allemaal (behalve Mandy, het zet vast door!) en tot morgen. PS: ik heb ook last van maagzuur na al dat gevreet..... Maar ja, what's new?
gniffel,, kan niet slapen.. ben klaar wakker.. al twee dagen.. ziet er naar uit dat het weer een potje playstation spelen met mijn mannetje.. gniffel..
hier nog eentje die gaat slapen, slaap lekker allemaal en tot morgen. Mandytju klinkt goed bebloede slijmprop, daarna houd het vaak wel op, je hebt maar zo kans dat het nu snel deze dagen door gaat zetten. succes meid ik duim hard voor je. En natuurlijk voor de rest ook allemaal heel veel succes mocht je gaan beginnen, en kop op dames nog even en we hebben al onze pukkie's in de armen.
@Ranjeewha: playstation ze! Alle anderen slaap lekker! Mandytjuh: succes vannacht! Es: succes morgen!
jeetje wat gaat dat snel ik loop na boven toe om in bed te kruipen en lees gelijk weer een boel berichtjes voor de dames die gaan slapen welterusten... ik hoop dat ik wat kan slapen straks, maar zoals het er nu na uit ziet ben ik nog wel ff wakker denk ik hihihi... oh ja caithlin mijn bm is al heel lang verweekt, maar net die opening voo ontsluiting die schijnt da na voren te komen , maar goed daar heb ik ook geen sjoege van...
Ik kan ook niet slapen, zit nu naar een programma op RTL 4 te kijken over een moeder die haar eigen kind ziek heeft gemaakt..... Naar hoor! Tot morgen allemaal!