Dames uik heb niet meer bijgelezen maar dat komt nog wel... Me bvriendin had in ieder geval verteld dat ik was bevallen van een wonderschone dochter! KYANA Het was een super snelle bevalling en toch maar 4 hechtingkjes! Nou de rest horen jullie! Veel liefs!
Nouja zeg Madelief, hoe ken dat nou? Reageer je maar lekker af! Anniek HOI! hihi ik zie dat je maar onder Peggy reageert?! Geniet lekker van je meisje met je vriend!
eej anniek leuk dat je er ff weer bent... hoe doet je kleine meid het? Es jeetje wat een k*t zooi zeg zou je je echt helemaal op in gesteld hebben en tegen de drukkerij gezegd hebben dat hij vandaag geboren zou worden kan je alles weer veranderen pffffffff maar goed dat was weer een gedachtegang van mij hihihihi maar mooi balen hoor meid ik had nog wel zo hard voor je geduimt en veel aan je gedacht! debje oh ja hoor heb er ook last van moet iedere week mijn urine laten testen en als dat niet goed is en mijn bloeddruk is hoog mag ik weer rondje ziekenhuis maken... lidwina wat een werk heb je toch weer verricht meid wel makkelijk zo... nou iemand vergeten? ik ga ff op de bank liggen lees jullie straks weer toedels
Ben weer terug bij de kapper vandaan, dus weer geknipt en gekleurd en klaar voor de bevalling.... Es: wat raar dat ze je weer naar huis hebben gestuurd.......... Je hebt al zo naar deze dag toegeleefd, ik vind het ook echt heel k*t voor jullie! We leven met je mee meid. Miranda: hoop dat je migraine straks minder is en dat alles morgen gewoon goed is. Ik ga even wat eten en boodschappen doen. Tot straks Oja, Lidwina: MOOI LIJSTJE
@Es: **** kan me voorstellen dat je je even buiten af gaat reageren, je ging er toch vanuit dat het vandaag ing gebeuren! Kop op meid nog 1 dagje geduld! @Miranda: doe het rustig aan!Succes morgen in het ziekenhuis. @Sweetpee: inderdaad dat ben ik Leonietje24 @Anniek: leuk iets van je te horen! Geniet er lekker van! Hier rommelt het wel maar niet veel bijzonders. Ik was een tijdje afwezig omdat ik vrijdag van de trap ben gevallen, gelukkig was alles goed in het ziekenhuis. We wachten lekker af hier maar heb het gevoel dat het niet zo heel erg lang meer duurt. Ik mag morgenvroeg om 9.10 uur (!) voor de APK
Leonietje, wel voorzichtig doen he! Gelukkig is alles goed met jullie. Succes morgen bij de APK, ik moet morgen ook,maar pas om 15.40.....
@madelief: ik vind het echt klote voor je. bij de vk was alles goed, zat wel een beetje eiwit in mijn urine maar niet abnormaal veel.volgende week moet ik weer terug. @minimuisje: veel succes morgen zal aan je denken groetjes
@mandytjuh gelukkig geen rondje ziekenhuis topp. ik ga hard voor je duimen zodat de beeb gaat komen. groetjes
nou ik ben terug van de VK... de kleine is nog niet ingedaald en daarom krijg ik vrijdag een echo.. vind ik wel leuk Ik ga er vanuit dat alles goed is dus een echo is mooi meegenomen... Ik kan het hier niet echt bijhouden, komt ook omdat er vooral gereageerd wordt op aankomende bevallingen en ik heb gewoon nergens last van.. maar ik lees wel mee hoor
Hier ook voor de APK geweest. Ik had een te hoge bloeddruk, dus moet donderdag weer terug komen. Wat rot voor je Es, ik hoop voor jou dat het heeel snel donderdag is. En voor de rest van de meiden TOI TOI TOI. LIEFS
Balen dat ze je niet nu al wilde strippen MAndytjuh, je hebt nu wel lang genoeg gewacht. Ga voor je duimen dat het 1 dezer dagen spontaan begint hoor En ES, das echt mega klote zeg........kan me voorstellen dat je wel zin hebt om het een en ander kapot te maken of zo Ik zelf heb echt mega de balen....... Na al die pijn en ook die steken in mijn muts de afgelopen dagen dacht ik echt dat mijn ventje wel was ingedaald, maar nee nog geen cm Daardoor kan ik dus ook niet gestript worden.......doet ze alleen alleen als mijn kindje alsnog indaalt..... maar ik heb er op dit moment even helemaal geen vertrouwen meer in Heb het idee dat het een ingeleide bevalling gaat worden met een vacuumverlossing......hij wil er gewoon echt niet uit. Ook nog steeds geen voortekenen. Lig in mijn bedje en kan alleen maar janken, ben zo moe en de pijn zo zat..... sorry hoor voor mijn geklaag. Heb ook wel zin om het een ander kapot te maken
Lilly: wat ontzettend vervelend voor je meid. Ik kan me heel goed voorstellen dat je zin hebt om wat te slopen! Maar houd wel hoop, er zijn genoeg kindjes die pas echt indalen zodra de weeen beginnen. Lauraatje: mijn kleine is ook nog steeds niet goed ingedaald, maar de vk heeft er voldoende vertrouwen in dat het nog wel gaat gebeuren. Ik krijg dus geen echo helaas. Veel plezier bij het kijken naar je kindje, dat blijft leuk op de echo! En was je niet heel erg geschrokken toen je van de trap viel? Sweetpee: ik moet ook morgen naar de VK, maar pas om 18.45 dus nog later dan jij.... Ik hoop dat mijn bloeddruk dan weer lager is dan vorige week en wie weet is de kleine dan ook eindelijk wat verder ingedaald..... Mmhhmm, ik heb net lekker kibbeling gegeten (slecht he?), daar had ik zo'n zin in.... Ga nu even lekker liggen.
HÈ jakkie Lilly, dat is geen leuk nieuws voor je! Kan me voorstellen dat je het idee hebt dat de beeb gewoon wil blijven waar ie zit Is er niet iets wat je kan kapot maken? lucht vast op!
@diana82: wat jammer dat jij dan geen echo krijgt.. raar dat ze daar zo verschillend in zijn! maar ik ben niet van de trap gevallen hoor, was vast iemand anders
hè balen lilly, neem maar een lekkere baaldag, en doe rustig aan. typ het maar van je af, en de baby kan eltijd alsnog indalen, en anders wie weet tydens de bevalling. knuffel, lidwina
Lekker hoor kibbeling, en vis daar krijg je slimme kids van @Diana, wel apart ja, dat ze bij iedereen zo anders zijn. Ik heb bij 38 weken wel een echo gehad om te kijken waarom het kindje niet indaalde, en gelukkig is er niks aan de hand, is gewoon een eigenwijs Misschien dat ik het morgen weer rooskleuriger zie, maar ben gewoon zo moe. Heb weer bijna niet geslapen door dat gedoe met mijn zwager en schoonzus....... lig de hele tijd maar te denken aan hoe dat nou allemaal verder moet. Bedankt in ieder geval allemaal voor de oppeppende woorden
nou dames ben ik weer! Heb even flink gejankt en daarna zijn we de stad in geweest, schoenen voor het mannetje gekocht. Heb een ijsje gegeten en een grote bak cappucino mag ik normaal niet vanwegen de suiker maar nu had ik zoeits van ´de ballen ermee´ :x Heb de hele middag al weeen alleen helaas zonder regelmaat, moet wel zeggen dat ze aardig zeer doen, dus wie weet hahahahaha. Nou lilly gewoon ergens op afreageren, je kussen misschien! Ik ga nu even slapen ben doodop van de hele dag, thanx dat jullie allemaal aan mij gedacht hebben hoor Dit was gewoon even oefenen, donderdag gaan we voor het echie! lief Es
ARGH! verkeerde knop, weg bericht! Madelief lekker dat je je zinnen even hebt kunnen verzetten Op naar donderdag meid! Hier rommelt het ook van jewelste, geen regelmaat of heftige pijn. Voelt wel als of mijn hele onderbuik beurs is, naar voren zitten is echt verrot! Hahaha zou de grap zijn als ze de 7e komt. Dan kan Omi heel wat afreizen elk jaar. We hebben namelijk al 2 verjaardagen dan...ze moet dan 3 steden af