dankje meiden voor de felicitaties. hier is het ook snel gegaan. 05.03 heeft de vk mijn vkiezen gebroken en 05.25 is danish geboren, ik geloof dat het in totaal 2a3uurtje maar heeft geduurd,ze is 49cm en weegt 2780 gr, ze krijgt borstvoeding. rest volgt nog. plaat ook nog een foto dames die nog wachten moeten zal voor jullie blijven duimen en [o< liefs mariska
@ mariska.. wat een mooi plaatje zeg..! Super gefeliciteerd nog een keer..! @ lily.. Kom op meissiej.., hou je taai..! en pak de kussen en sla ze helemaal naar de grutjes @ sweetpee.. ik hoop dat het door zet, en dat jij straks met de kleine in je arme knuffelt.. hier geen enige activiteit... harde buiken jah maar pijnlijk neej.. wel harstikke irritant..!
Mariska: wat een scheetje zeg, je mag heel erg trots zijn! Lauraatje: oeps, wie was er dan van de trap gevallen?...... En wat het niet indalen en echo's betreft, daar zijn de vk's blijkbaar erg verschillend in. Net als met strippen en inleiden, daarbij doen ze ook gewoon zoals het hen uitkomt helaas...... En de kibbeling was erg lekker, ik heb er van genoten! Ik ga even een hapje bij mijn ouders eten want Martin komt pas vanavond laat thuis. Eet smakelijk allemaal!
Ranjeewha, wie weet begint het bij jou zomaar zonder enige voortekens Dat gerommel is erg irritant namelijk Ik zal ook eens aan het eten beginnen, we eten Chili con Carne, met rijst Mijn lieffie is pas rond half 8 thuis, maar zo kan alles ff lekker intrekken En ik misschien nog ff onder de douche jumpen en zien of het afzakt..... Diaan eetze bij je ouders!
@sweetpee... hmm misschien is dat idd wel iritanter, dat je steeds denkt zal het nu..! ik [-o< en ik duim heel hard voor je mijn mannetje komt ook pas rond 8 uur thuis..! zal wel kapot zijn.. na een dagje TU delften :S...! eetsmakkelijk dames,,!
Nou er wordt behoorlijk wat afgekletst hier..Alleen iedereen reageert op elkaar, doe ik ook vind ik leuk maar heb het idee dat iedereen mij negeert? Kan ook aan mij liggen maar post alweer een paar dagen en krijg zo goed als geen reacties?
Lief van je Ranjeewha ik duim en [-o< ook voor jou en voor alle anderen hoor Nou hij komt pas tegen half negen thuis hoor ik net gelukkig is het eten zo opgewarmd. en ik heb wat meer tijd om lekker te douchen zo HUH nou ik geloof niet dat dat dan met opzet is Leonietje. Ik en nog een paar hadden wel op je gereageerd hoor meis! Je was vast behoorlijk geschrokken van je val van de trap! Glee je uit ofzo?
Nee weet dat het geen opzet is! Vroeg het me gewoon af.... Ja ben uitgegleden eentrede of 5 en met mijn buik tegen de leuning aangeknald.. Het is gelukkig goed gegaan maar moest wel naar het ziekenhuis. ZO en nu eerst pizza eten...jammie Tosso!
nou leonietje dat is wel schrikken als je uitgleid Wat zeiden ze in het ziekenhuis? Ik negeer je niet hoor! liefs Es
@ sweetpee... ik ook voor de andere hoor,,,! hahah @ sorry leonietje24... was niet de bedoeling.. maar behoorlijk vervelend dat je van de trap af bent gevallen..! Maar gelukkig is er 'niks' aan het handje..! hmm heb net Boerenkool achter me kiezen, en een heerlijk chocolademoes als toetje..! Heerlijk..1 eetsmakelijk dames...
@leonietje: ik ken het, dat gevoel heb ik ook hoor maar dat komt omdat er een heleboel aan het "rommelen" zijn en daar gaan de reacties heen
Zomaar in eens.. dat hadden we niet afgesproken met de zak bitterkoekjes..! wacht.. 8) hokkus pokkus pilates pas.. ik wil de zak voor Sweetpee weer helemaal vol was. en : is ie vol...!
hmm daz waar hahah ik zie nu even die reclame met die hand voor me... ik wil niet hoor... me hand propt me vol
hihihi ik ga me opgeven voor die reclame. ik heb ook zo'n poppetje in mijn buik Nou ik ga fkes douchen, ik lees zo weer verder