ik ben er nog hoor... ik kreeg helemaal geen mailtjes binnen dat er gepost was, maar wat blijkt mijn mannetje zat achter de pc en klikte gelijk rechts onderin op het berichtje dat er iets gepost was hahahahah ja zo kon ik dus niets zien! maar niks aan het handje hoor alleen dat ik weer in een dip terecht kom volgens mij kan niet veel hebben momenteel de kis zijn super druk en luisteren dus totaal niet en zeuren alleen nog maar wanneer hun broertje komt verder wil ik aan tafel zitten om te eten knoei ik zo op mijn kleren omdat ik niet meer goed aan kan schuiven begin ik kei hard te huilen pffff zie het dus niet meer zitten ff... voor de rest moet ik dus nog ff terug lezen want ik ben de hele kluts kwijt welke blz ik gebleven was hihihiihi nou ik ga ff lezen en tot zo maar weer
Ja ik geloof wel dat ik het toen gezegt heb... Ergens in november denk ik Een tijdje geleden dus... Ik ben nu alleen met mijn dochters en verwacht straks de 4de
goh wat een haar anniek! je hebt je niet aan onze afspraak gehouden he! samen bevallen hihihi goh mandy als het tegen zit dan zit alles tegen, huil maar flink dat lucht alleen maar op liefs Es
he mammatje, das lang geleden! vervelend zeg een scheiding, en dat tijdens je zwangerschap...hoop dat je nu nog even in alle rust zwanger kan zijn... leonietje, was niet mijn bedoeling je te negeren. heb gemist dat je van de trap viel. jeetje, wat zal je geschrokken zijn zeg... verder ben ik zwaar jalours op al die vreetbuien. ik pak vol goede moed een doos chocola of zo en na 4 chocolaatjes(of koekjes, of een klein bakje chips) ben ik echt giga misselijk, en ik ga ook geregeld (bijna) over mijn nek. ik ga het straks maar weer eens proberen begin ik met een sinaasappel, want dat mandarijntje klonk wel heeeeel goed.... heb trouwens alsmaar harde buiken...bah. schiet natuurlijk niets op. vergeet niet te stemmen morgen! groetjes, lidwina
He Ranje, oh het is al veeeeeeel beter hier. We hebben allemaal rust en mijn 5jarige is ook nu 'nachts zindelijk en bijt geen nagels meer, ze slaapt als een roos en eet eindelijk goed. Zij had er het meeste last van arme schat. Nu zitten we allemaal deze meid mijn buik uit te kijken maar krijg het gevoel dat ik de me erbij moet halen....
hoi Lidwina, het is het beste wat ik ooit kon doen, geloof me! En wat lees ik? Leonie, van de trap gevallen? Jeetje meid, alles goed? Ik krijg geen kans terug te lkezen maar neem aan dat je vreselijk geschrokken was en verder alles goed. sterkte. Ik ben erg misselijk maar heb wel trek en eetbuien... Zo raar voel ik me...
@mammatje fijn dat het goed gaat met je dochtertje.. kinderkes zijn zo gevoelig..! hihih, dan ga ik ook maar naar je buik staren en duimen dat ie snel komt.. hihih kan je lkkr genieten van je spruitje @Anniek wat een bos haar.. wat leuk.. en wat een sgeetje..!
Bedankt voor jullie interesse! Ja alles is goed gegaan volgens de CT was alles in orde! @Madelief: voor Provinciale staten @Mammatje: geniet lekker van je zwangerschap nu! Eetbuien wat zijn dat...chocolade is echt niet veilig bij mij nu
@Anniek: wat een prachtmeid zeg En wat een boel haar Moor hoor! @Mammatje: vervelend een scheiding Gelukkig gaat alles goed met jou en de kindjes @Mandy: kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit nu Ik [-o< echt zo voor je dat je kleintje snel komt @Madelief: ja, stemmen voor de provinciale staten. Ik ga niet stemmen.
paar mooie babies gezien. van anniek en van mariska? @mandy, hou vol, het einde is echt in zicht! dikke knuffel voor jou, en we duimen hoor! [-o< @ madelief, ja, we moeten morgen stemmen,alhoewel, woonde jij niet over de grens?dan hoef jij niet... groetjes, lidwina
Anniek: wat een plaatje! En wat een haar, heel schattig! Mamatje: heftig hoor een scheiding tijdens je zwangerschap. Maar als het goed voelt, dan is het een juiste beslissing geweest. Toch veel sterkte als de kleine er straks is! Mandy: ik hoop dat je je straks weer wat beter voelt. Zou iets lekkers helpen? Koekje, chippies ofzo? Helpt bij mij wel altijd.... Lidwina: wees blij dat je geen echte vreetbuien hebt! Ik heb steeds spijt achteraf, daar heb jij dan in ieder geval ook geen last van... En naar hoor, die harde buiken! En dat mandarijntje was ook echt heel lekker! Madelief: in nederland zijn morgen de provinciale staten verkiezingen... En nog even 1 ding: de kleine schopt zo langzamerhand dwars door mijn buikwand heen........
pffff kom niet bijgelzen krijg ineens kei veel mailtjes binnen snap er niks meer van ... anniek wat een mooie meid zeg en een bos met haar joh prachtig! mamatje welkom back en fijn voor je dat je je toch goed voeld na je scheiding en een hele geruststelling dat je meisje nu ook veel rustiger er onder is dat is ook het belangrijkste! leonietje jeetje wat zal jij geschrokken zijn toen je de trap af viel pfff maar gelukkig alles goed... voor de dames die ook een apk hebben gehad en alles goed was gelukkig maar... dames bedenakt voor jullie lieve woordjes, ja soms word me alles ff te veel mijn mannetje hier loopt ook te zeuren en dat kan ik nu ff niet hebben pffff maar hij is wel weer zo lief dat hij vannacht weer eerder thuis komt! zolang de kleine er niet is neemt hij halve dagen vrij snachts... wel lekker gelukkig. ik merk dat hij nu ook zenuwachtig word vandaar hij loopt te mopperen, ken m wel langer dan vandaag :-D nou ondertussen weer 2 mailtjes binnen dus die ga ik weer ff lezen... tot zo
ahhhhh vergeet helemaal het schatje van een beeb van Mariska lief hoor zo klein heerlijk... diana ik heb net dus chilli op en zit dus vol ( nog minder dan rifka gegeten maar goed beetje steggelen mag he) momenteel heb ik totaal nergens zin in weet niet wat er met me is...
He Mandy, ik ken dat gevoel helemaal hoor. Ben laatst ook zomaar ik tranen uitgebarsten omdat alles mis ging en de kids me geen moment rust gaven. Ik kan echt heel weinig hebben momenteel...