Precies Jodi! Ik heb ook een zwarte zwangerschapsbroek aan. Zit ook veel lekkerder. En een shirt erop die niet al te wijd zit, hahaha!!! Ik hoop morgen ook voor het eerst het hartje te horen. Het enige wat mij eraan herinnert (aan het zwanger zijn) is dat mijn buik dikker wordt. Aangezien we nog niks kunnen voelen bewegen vind ik die bezoeken aan de VK toch wel heel spannend en leuk! Als bevestiging zeg maar.
Heb net even op werk een foto gemaakt van mijn buik/kleren http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... er_id=1195 En ik vind het ook super spannend ja morgen, weer extra bevestiging naast een groeiende buik. Morgen gaat mijn man weer mee, kan hij het ook horen, lijkt me super dat saampjes te horen.
Whaaah!! Geweldig zeg!! Ik heb helaas geen camera bij me. Denk dat ik toch vanavond thuis even een reportage ga maken
Hoi Meiden, Ik ben er weer en ben lekker uitgerust na een weekendje weg. Gelukkig gaat alles goed met jullie en zijn bij jullie (net als bij mij) bijna alle "klachten" weg. Ik ben donderdag voor het eerst bij de verloskundige geweest. Gelukkig mochten we gelijk het hartje horen kloppen. Ik was namelijk daar zo ongerust op. Maar dit komt omdat ik heel veel stress op mijn werk had, zo veel zelfs dat ik niet op een roze wolk zat, maar een grote zwarte wolk boven mij had hangen. En dit allemaal door een collega, die haar fouten bij mij wilde leggen en daarbij hele nare dingen over mij ging rond vertellen. Nou ja, toen ik het hartje hoorde kloppen, was ik zo blij en ik wel kon huilen. En gelukkig is toen voor mij ook alle stress van me af gegleden. Ik heb besloten dat ik me niet meer door een collega zo van slag laat maken en dat ik nu eindelijk lekker mag genieten van mijn zwangerschap.
Hier gaat ook alles zijn gangetje, die steken bij het niesen en zo herken ik ook Bar, gewoon je buik vasthouden. Verder heb ik nog steeds nergens last van eigenlijk. Ja ik ben wat eerder moe bij ver lopen of fietsen. Maar verder nergens last van. 27 september weer naar de VK (ben al weer zo nieuwsgierig hoe het nu is met de kleine)
Ik ben ook al lekker aan het showen! Maar op mijn werk gaat dat iets moeilijker....Ik heb namelijk bedrijfskleding aan en daar hangt een redelijk wijd t-shirt over mijn broek. Ik heb al wel een zwangerschapsbroek gekregen van mijn leidinggevende! Een echte pipo-zwangerschapsbroek die eigenlijk niet helemaal klopt! Het elastiek zit helemaal bovenin de broek, dus dat kriebelt en zweet nogal..... Maar goed, ik zal het er toch mee moeten doen de komende maanden, want mijn gewone werkbroeken pas ik niet meer! Bij mij zijn de klachten nu ook zo goed als weg. Ik ben niet meer elke dag de hele dag misselijk, nu alleen nog af en toe bij vlagen! Wel ben ik nogsteeds erg moe! Mijn buikje begint ook al behoorlijk te groeien zeg! Ik ben er echt trots op! Wel is het zo dat mensen het nog niet durven te vragen....Is ze nou aangekomen of zou ze....? Erg leuke gewaarwording is dat, je ziet mensen gewoon kijken, maar ze zeggen niets! Het leukste is dan (als je ze niet zo goed kent) om je mond te houden, kunnen ze nog even in twijfel blijven tot ze je de volgende keer zien met een hele dikke buik! Nou, dat was het wel weer voor vandaag, moet vanmiddag en vanavond werken en moet nu nog even in huis bezig, anders komt daar weer niets van! Marian
Wij hebben nog niet echt namen gevonden voor onze baby's, komen er nog niet over uit, moet nog over nagedacht worden. We zijn al wel bezig over babyspulletjes, waar we de lijst gaan aanleggen, e.d. Het is idd nog allemaal zo onbegrijpelijk en wonderlijk. Ik heb nog niet echt een buikje, mijn broeken beginnen al wel wat meer te spannen, maar dat kan even goed komen omdat ik nu wat beter eet Maar binnenkort zal dat buikje er wel komen Ik heb het zelf direct aan mijn moeder en grootouders verteld, daar ben ik erg close mee, dus dat kon ik moeilijk verzwijgen. Ook mijn nicht die als een zus voor me is, is op de hoogte. Over een paar weken ga ik het ook aan mijn tante vertellen, en aan de moeder en 1 van de broers (toekomstige peter) van mijn vriend. De rest van zijn broers en zusters moeten nog even geduld hebben, hen zien we haast toch niet dus we zullen wel zien. Ben ook nog steeds bang dat het mis zou gaan eigenlijk Mijn vriend heeft het al wel zelf aan een aantal vrienden verteld. Mijn klachten zijn ook al sterk verminderd, misselijk haast niet meer, af en toe gebeurd het wel eens, wel ben ik nog steeds moe en pijnlijke borsten.
Hey meiden, Ik ben net terug van de eerste echo, en we kregen een grote verrassing te verwerken. Net als Marian79 krijgen we ook een tweeling!!! Moet zeggen dat we nogal beduusd waren toen we het nieuws te horen kregen, ik dacht eerst dat die gekke man een grapje zat te maken ofzo Maar nee hoor, het is echt waar!!! Ze zijn allebei goed gezond en mooi op lengte (5,5 cm) en de aankomende papa en mama moeten ff goed bijkomen van dit nieuws
Geweldig Caithlin79!! Kom eerst maar bij van de schrik en geniet van jullie 2 (!!!) wondertjes!! Gefeliciteerd!
Jeetje Caithlin79 dat is nog eens leuk, super!!! Zwanger van een 2 ling! Spannend allemaal!! Gefeliciteerd, geniet ervan Kus Toys
Nou meis, dat is ook wat!! Maar heeeeeeeeeel erg leuk, gefeliciteerd. Enne....kom maar even lekker bij, hahaha. Kan me voorstellen dat je dit even moet verwerken! Liefs Nies
Wow Caithlin, Een 2ling, wat een bijzonde goed nieuws. Das zeker even bijkomen als je het niet verwacht, ha ha. Dat wordt dubbel geniet zo Gefeliciteerd Liefs Jodi
hahah leuk hoor caitlinn dat word dubbel genieten! hihi verder hier alles goed, gisteren voor de eerste keer bij e vk geweest en het hartje gehoord, was wel erg leuk! Verder ben ik nog steeds moe maar heb verder nergens last van... hahaha ja van mensen die vragen hoelang ik nog moet! Die lach ikmeteen uit! hihi
wauw een 2ling!! gefeliciteerd! Dat is nog eens een verassing.. komen er 2lingen in je familie voor??
wat leuk zeg!!!! gefeliciteerd Ik had net toen ik aan het fietsen was echt las tvan mijn onderbuik, is dat normaal? en de hele tijd bij een hobbeltje of ik moest plassen..
@Caithlin: Super!!!! Ben ik in ieder geval niet meer de enige...! Wat een shock is het he, als je het net weet! Af en toe besef ik het nu nog niet echt! Het is zo'n vreemde gewaarwording dat er twee mensjes in je groeien! Ik hoop voor je dat je snel een beetje aan het idee kunt wennen... Marian
zijn er ook meer die steekjes in de buik hebben... heb de laatste paar dagen van die steken onderin me buik... ik denk dat het me baarmoeder is... hebben jullie dat ook?