Maart 2007 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by susanne1979, Jun 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ligt t aan mij of proberen jullie ook allerlei middeltjes uit zoals hart van een ananas, bitterlemon/tonic, vrouwenmantelthee, enz?

2. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    heb dat een week gedaan maar helpt niets :( bij mij dan... ;)

3. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    mammatje natuurlijk probeer ik die ook uit maar of het nu echt helpt?
    ik heb 3 ananassen op heb frambozenblad capsules op en aan de vrouwenmantel thee zit ik nog steeds
    ook heb ik aan de bitterlemmon gezeten en ik moet zeggen dat dat volgens mijn wel iets hielp want ik had 1,5 ltr op en snachts kreeg ik wel die weeen ! hobbelweggetjes neem ik iedere dag moet de kids na school brengen :-D chinees heb ik gister op maar nee niks
    nu aan de chilli dus wie weet hahahahahaha

4. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

1,5 ltr hihih.. ZUIPSCHUIT hahah

5. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    hahahahaha ja erg he was wel lekker!
    denk dat als ik vannacht nog niks heb dat ik morgen weer bitterlemmon ga halen hihihiihi

6. Bij mij werkt t ook niet hoor, heb al velden met ananassen op en zit nu aan de vrouwenmantelthee maar niets hoor. Ja een ongemakkelijk gevoel onderin en wat zeuren af en toe maar daar houdt t op.... Ik wil zo graag eens helemaal zelf de bevalling doen zonder toeters en bellen....

7. hahaha man, je lijkt mij wel. Ik had vanmiddag een liter bitterlemon op en nu mijn 2de beker vrouwenmantelthee.... Ze zeggen dat wonderolie ook kan helpen maar dat lijkt me wel zo vreselijk vies he!

8. Gave fotoshoot trouwens Man!

9. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    nou nee hoe ik me ook ellendig voel maar die olie raak ik echt niet aan! dan maar langer wachten! mijn zien ze echt niet aan die troep... al was dat het laatste op aarde

10. Hahahaha ja zoiets ja. Trouwens weet ook niet of mijn aambeien blij zijn met die olie whahahaha

11. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    dank je mammatje als straks de kleine is geboren komt hij naar ons toe en maakt hij een foto shoot van ons ventje....

12. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    die olie niet doen hoor, als je baarmoeder er niet klaar voor is heb je alleen een hoop pijn en de race maar verder niets! moet je echt doen als je een week overtij bent ;)

13. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    hmmm volgens mijn kletsen we te veel hihihih forum slaat op hol :-D

Es wees maar niet bang hoor ik gebruik het echt niet...
    en mamma zou het je aambeitjes niet aan doen pffff spetterpoep dat gaat dan op die dinger branduhhhh :oops:

14. oh wat leuk joh! Echt speciaal...

15. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

oef denk dat ik last heb van een blaasontsteking of erg lastige darmen.!
    elke keer als ik een harde buik heb moet ik naar de wc.. en ik ben al echt meer dan 3 keer naar de wc pot gerend. omdat ik boodschappen moest doen :oops: of te plassen..!

dat word even bellen...!

ha, denk je eindelijk het gaat beginnen.. moet je gewoon naar de wc hahah.. wat een domper hihih

16. Oh nee, ik denk er niet over. Mijn aambeien trillen al alleen bij d egedachte hahahaha :p

17. hahaha ik blijf ook lopen hoor, heb ook al 2 dagen een beetj diaree en bij elke wind hoop ik op vorderingen hahaha

18. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    ranjeewha het kan ook gewoon een teken zijn dat je lichaam alles al aan het opruimen is he
    had ik ook toen ik eergister die weeen kreeg!

mamma diana van dit forum heeft ook zo'n shoot er was hier toen een man "gerrit"die zocht zwangere vrouwen voor zijn portefolio en we mochten toen langs komen voor een fotoshoot... was een mega mooie ervaring !

19. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    pfffffffffff jeez iedereen weer present en hoppa pagina's te lezen :)

Mammatje, fijn dat het wat afgerond is met de scheiding. Niet niks om dat te doen met een zwangerschap!

Anniek wat een plaatje, en inderdaad dat haar! CUTE!

Grrr de rest ben ik alweer vergeten :oops:

20. Super hoor, een heel mooi blijvend aandenken aan een speciale tijd.

Share This Page