Hoi sweetpee, ja hahaha we mailen wat af nu. pffff heb het wel gemist hoor en ik dacht ook vaak aan jullie. De scheiding is nog niet helemaal rond want meneer blijft moeilijk doen zeker wat betreft mijn 5jarige maar ik heb een onderzoek bij de raad aangevraagd zodat die proffesionele begeleiding kunnen geven tijdens de omgang want hij fixeerd zich op mijn 5 jarige maar laat de nu nog jongste volledig links liggen. Zij krijgt ook geen kadootjes van hem. Heel lullig allemaal. Maar we hebben iig rust en daar ging het om. Wel dmv een contact en straatverbod maar toch.
ja zekers is dit een mooi aandenken en vooral bij de gedachte dat dit echt de laatste x is dat ik ooit zwanger zal zijn! sweetpee erg he die dementie hihihihihi pfff zo dat typen doet me toch wel weer goed merk ik kan weer lachen...
hoi allemaal ben net terug van de verjaardag van mijn schoonzus. was erg druk daar. heb nog steeds last van veel slijm verlies met wat bloed. de vk zij dat dat normaal is het is aan het weken. heb de hele tijd een ongesteldheid gevoel. nou ik ga nog even tv kijken en dan ga ik mijn bedje opzoeken. weltrusten allemaal en tot morgen! groetjes
Oe, ik zie net dat ik aan het tekenen ben.... Slijmverlies had ik al maar nu verlis ik schijnbaar ook lichtrood bloed. een heel klein beetje maar toch.... Zou die thee dan toch helpen hahahaha. IK voel ook van alles lopen weer. Het is toch ongelofelijk, mijn 5de bevalling maar ik vind het allemaal superspannend.
@Mammatje: Goh das geen kattepis zeg allemaal. Niet echt eerlijk tegenover de jongste inderdaad.....Ben wel blij dat je rust krijgt, al was het prettiger geweest als het op een normale manier kon.... Hopelijk is er snel een gedegen oplossing ivm met de omgang. @sharon, nou het begin is er dus Slaap lekker zo. @ Mandy: is soms om gek van te worden Blij te lezen dat het typen je opbeurt
zou het echt werken dan? ik heb al 4 bakken thee op vandaag pak er gauw nog een dan hihihihi eej maar hou ff in de gaten he als het helder is moet ik van mijn vk bellen dus denk jij ook... jij heb 4 kids al las ik welke leeftijd zijn ze?
Weten jullie waar ik aan zit te denken. Ik zit hier met haar kontje in mijn hand en voel dat ze m er tegenaan duw. Mooie ronde billetjes.... Gaan jullie dit ook missen? Ik wel, dat heb ik elke keer gehad, het is zo heerlijk intiem gevoel...
Ja ik ben aan mijn derde beker bezig, nu maar hopen dat t niet alleen maar maagzuur oplevert. Mijn kinders zijn 13, 5 en 16 maanden en mijn tweede was een mooi manneke die ik met 16 weken verloren ben. Het is voornamelijk vanwege mijn jongste dame dat t te zwaar voor me wordt. Zij weegt ruim 11 kilo en loopt nog geen trappen of zo dus ga maar na.
hihihihihi sweetpee had ik net ook joh ik kreeg in ene zoveel mails was niet tegen op te lezen en daarnaast ook nog te schrijven pffff maar ben bij nu. mamma ja ik heb regelmatig zijn voetje in mijn hand hihihihi dat zal ik wel missen maar goed voor de rest is deze zwangerschap niet mijn favoriete geweest, maar goed als alles maar goed gaat met mijn ventje dat vind ik het belangrijkste
moet evebn mijn hart luchten.. ik heb net een berichtje neergezet.. bij de lounche adoptie versus abortus.! pff.. en voel me even totaal niet op me gemak..! ik heb me al een beetje verontschuldig dat ik het inderdaad anders had moeten doen.. en dat ik blij ben dat het niet zo heeft uitgepakt.. heb nu een PB´tje gestuur naar die gene met wie ik in discussie was! met mijn mening en dat ik haar ook begrijp.. ga ik nu nog een keertje kijken.. zie ik dat mensen nog verder gaan over mij..! ppffiieeuuw ik heb het zo toch goed opgelost of niet
He Ranje, kan gebeuren hoor. Ik kan ook heel fel de hoek uitkomen als het bv over abortus gaat maar ja, ieder zijn eigen mening en soms vragen ze wel eens om harde opmerkingen. Ik heb het niet gelezen maar denk dat je het wel goed hebt opgelost zo met een PBtje... Maak je niet te druk meis!
Ranjee, goed hoor van je om een pb te sturen. Al zou ik er niet vanuit gaan dat ze je gaat snappen. Tis een beetje een discussie zonder eind. Gewoon laten lullen. Het blijft jouw keus, als het zo was gelopen. Gelukkig is het anders En misschien had je wel een ander besluit genomen als puntje bij paaltje kwam. Maak je er vooral niet druk om meid!
Ik heb het even gelezen Ranje, en wat ik al zei ieder zijn eigen mening hoor. Ik kan jouw standpunt ook wel begrijpen. En ik vind de anderen wel erg fel van leer trekken. Ik heb zelf bewust gekozen om niet te weten wat er uit de kans berekening kwam met de bloedtest. Bij mij is mijn kind hoe dan ook welkom. Maar kan het ook begrijpen als ieman er voor kiest af te breken... Maar niet via abortus. tegenwoordig kan je gewoon bevallen en dat vind ik een stuk menswaardiger. Ik ken door mijn werk bij Lieve Engeltjes heel wat mense die deze vreselijk keuze hebben moeten maken. Vandaar dat ik weet dat er heel wat aan te pas komt qua pijn en twijfels voor deze beslissing gemaakt wordt. Laat het erbij zitten op dat forum, het heeft weinig zin. Vaak zoeken ze ook iemand tegen wie ze tekeer kunnen gaan want je weet nu eenmaal dat zo'n onderwerp heftige reacties kan uitlokken. Ik zou daar wel een reactie kunnen plaatsen om ze te laten nadenken maar of dat veel zin heeft weet ik niet. Maar je hebt het netjes opgelost.
ik heb het ook ff terug gelezen ranjeewha en je hebt het goed opgelost zo. het is jou mening en jou beslissing wat jullie zouden doen nou daar kan niemand wat aan veranderen, maar gelukkig hebben jullie die beslissing nooit hoeven nemen! laat die topic links liggen meid en schrijf hier maar lekker van je af... en natuurlijk het rommelen waar je nu mee bezig bent hihiihihi het is en blijft een discussie zonder eind zou er zelf niet op reageren alleen al omdat er altijd wel 1 tussen zit die een hele andere mening heeft dan jij en dat kan flink uit de hand lopen vooral met al die hormonen die hier allemaal rond vliegen op het forum!
loop nu gewoon te janken.. vreselijk.. bah.. ik snap gewoon niet dat mensen zo met hun oordeel klaar staan.., volgens mij was ik helemaal niet van plan om iemand in een hoekje te plaatsen.. of te kwetsen dit was mijn menig mijn verhaal..., ik heb het toch gewoon duidelijk gemaakt waarom ik daar voor zou kiezen. of niej..! ik heb haar toch ook in haar waarde gelaten.. en heb haar toch ook niet zo grof behandelt.., tenminsten dat vind ik..! het pb´tje was eigenlijk om dit hele gezeik te voorkomen..!