Maart 2007 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by susanne1979, Jun 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    goede morgen dames...

ik ben ook weer present nog steeds geen beeb hier hoor.
    wel verlies ik veel heel veel slijm... wat dat nou precies inhoud weet ik ook niet was immers mijn slijmprop al verloren!
    maar goed we wachten af de dag duurt nog lang :)

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen...

Minimuisje ook weer present...
    Gister de hele middag geslapen, ben opgestaan voor wat warms te eten en daarna weer naar bed gegaan! Pff wat kan je je toch goed ellendig voelen van migraine! Maar gelukkig is het nu weg, dat is het belangrijkste!

@ Lilly -> gelukkig was wel alles goed met de echo! Maar hoe moet het nu verder dan als bv je water zou breken omdat de kleine nog niet ingedaald is?

@ Es -> :confused: :confused: :confused: Jij had gister helemaal niet terug mogen komen! Ja met baby! Schandalig hoor, laten je gewoon wachten! Blijkbaar snappen artsen zwangere vrouwen echt niet, anders doen ze zoiets niet! Gelukkig is het geen week opgeschoven...

@ Leonie -> :confused: Gelukkig was alles goed met jou en je uk na je valpartijtje...! ;) Voorzichtig aan meid, maar ja zou je altijd zien dat je op momenten als dit van de trap valt!

@ Mandy -> dat slijmverlies weet ik ook niet, ik hoop voor je dat dat te maken heeft met het bevorderen van de bevalling! ;)

@ Anniek -> wat een mooi meisje en zoals bijna iedereen al heeft geantwoord: wat een haar! Heerlijk! Bij de vorige echo bij mij had de uk nog helemaal geen haar haha!

Straks rondje ziekenhuis, dus vanmiddag ben ik niet hier op het forum! Om 11 uur komt mijn vader me halen, mijn vriendje moet helaas werken, maar gelukkig gaan mijn ouders met me mee!

Verder hebben jullie het heel gezellig gehad gister met posten want er was behoorlijk wat gepost, dus als ik iemand vergeten ben, sorry!

Gr. Miranda

3. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    goede morgen dames, de laatste morgen voor de grote dag dat ik present ben :D
    Wat een geklets gisteren zeg!heb geen welterusten gezegd was namelijk in slaap gevallen hahahahaha, jullie konden wel kletsen hoor gisteravond ;)
    Ja miranda, die artsen, voor hun is het dagelijkse kost! Ik was zo nerveus dat ik bijna moest k*tsen..........wilde mij eerst heel druk gaan maken maar toen dacht ik dat helpt toch niet en ik moet hier ook nog bevallen....hahahaha. Moet donderdag wel met een lach op mijn gezicht komen heeft de doc gezegd, hoe doe je dat als je dood gaat van de zenuwen........pfffffffffffff

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

als je vliezen breken en je baby is nog niet ingedaald moet je meteen bellen en gaan liggen! (als het kan, als je net boodschappen doet mag je nog wel naar huis hoor) maar dus echt meteen gaan liggen! is wel belangrijk.

staan alle bedden trouwens al op klossen met een zeiltje erin? (zeiltje onder molton en evt. handdoek, dan merk je er niets van...)

en verder stemmen vandaag hè!

zo, weer genoeg gepreekt. slecht geslapen, moet nog twee weken...zucht... veel geschreven gister nog zeg... eens even denken....
    oh ja; ranjeewah, je hebt gelijk, laat ze lullen... ik begrijp je motivatie helemaal volledig!

@mammatje, wat typisch die ex van je. is je oudste ook van hem? hoop dat ze het goed onderzoeken....kan me voorstellen dat je je daar zorgen om maakt. zorg maar goed voor jezelf, en voor je meisjes.

mijn lip is trouwens gescheurt, doet erg zeer, maar smeren met iets van labello is niet goed omdat het dan nog meer uitdroogd. heeft iemand tips? nou, ik ben er dus ook.

groetjes, lidwina

5. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    is mammatje er nog niet? spannend...

minimuis en Es ja veel geklets gisteren he hihihihi we konden alle 2 nog niet slapen totdat volgens mijn bij mammatje de thee ging werken hihihihi...
    nou hoop dat die ooievaar bij haar langs is gekomen hoor!

ik zal is googlen over dat slijm.
    het zag er niet fris uit in ieder geval word daardoor wel weer onzeker.
    vannacht wel toen was het gewoon helder zeg maar en voelde ook gewoon glad niks mee aan de hand, maar vanmorgen een flinke klodder ( sorry voor details) en zag er groen/lichtbruin uit...
    bah.
    maar goed hebben we weer wat op te zoeken :)

minimuis fijna dat je migraine gezakt is het kan echt ellendig zijn als je zo'n aanval krijgt.
    meestal als ik dat krijg en ik word draaierig dan steek ik mijn vinger in mn keel dan gaat het sneller over bij mij.

es spannend hoor en laat je niet kisten door die doc he? en als je nou morgen weer niet mag nou dan sla je hem maar gewoon met je kraamkoffer om zijn oren! hihihihihiihihihi

6. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    is mammatje er nog niet? spannend...

minimuis en Es ja veel geklets gisteren he hihihihi we konden alle 2 nog niet slapen totdat volgens mijn bij mammatje de thee ging werken hihihihi...
    nou hoop dat die ooievaar bij haar langs is gekomen hoor!

ik zal is googlen over dat slijm.
    het zag er niet fris uit in ieder geval word daardoor wel weer onzeker.
    vannacht wel toen was het gewoon helder zeg maar en voelde ook gewoon glad niks mee aan de hand, maar vanmorgen een flinke klodder ( sorry voor details) en zag er groen/lichtbruin uit...
    bah.
    maar goed hebben we weer wat op te zoeken :)

minimuis fijna dat je migraine gezakt is het kan echt ellendig zijn als je zo'n aanval krijgt.
    meestal als ik dat krijg en ik word draaierig dan steek ik mijn vinger in mn keel dan gaat het sneller over bij mij.

es spannend hoor en laat je niet kisten door die doc he? en als je nou morgen weer niet mag nou dan sla je hem maar gewoon met je kraamkoffer om zijn oren! hihihihihiihihihi

7. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Hoi lieve meiden,

Hier nog even een would be Maart 2007 mama, die toch Februari is geworden.
    Ik heb het verhaal dat in de krant stond even op de foto gezet en in mijn album geplaats.
    Kunnen jullie dat leuke stukje lezen over dat 2 zussen bijna gelijk bevallen :)

Veel succes meiden, zet hem op :)

Liefs Tosca

8. hardloper

oh ja, de thee... als ik kruidenthee zet doe ik dat eigenlijk altijd een beetje op gevoel... ik hou niet van die enorm sterke thee, dus ik laat het er niet eeuwen inzitten. (ik gebruik zelf-vul zakjes of ei, dan kan je het eruit halen.) het is een kwestie van proeven, want de kleur zegt niets meestal. mijn drogist zet erop (op de kruiden): 2 el kruiden op 1/2 l water, trekken als thee (ongeveer15 min) daarna zeven. 3 maal daags een kopje.

nou ja, kijk maar wat je er mee doet.

groetjes, lidwina

9. hardloper

leuk stukje jodi, en wat een leuke foto! byzonder hoor.

groetjes, lidwina

10. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    jodi wat bijzonder zeg dat het ook in de krant heeft gestaan en die foto jullie zien er super gelukkig uit joh ( ja domme opmerking maar je snapt m wel) leuk joh echt!

lidwina bij mijn op de verpakking staat alleen kruiden bereiden als thee meer staat er niet
    wist niet dat je er maar 3 per dag mocht hebben
    vandaar dat mammatje en ik het op een gegeven moment niet meer helder zagen hahahahahhahaha...

11. hardloper

het is natuurlijk ook afhankelijk van de thee. je mag best 3 liter sterrenmix of brandnetel ofzo.
    ik heb bv. een keer met mijn vriendin afslankthee gedronken. helaas hadden wij niet op de verpakking gekeken en een grote pot thee met z'n tweeën leeggedronken. helaas was er ook maar één toilet in huis. we gingen zwaar aan de race met z'n tweeën. :)
    sindsdien heb ik nooooooit meer afslankthee genomen

groetjes, lidwina

12. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Bedankt meiden

Ben dan natuurlijk ook super trots

Nou volgens mij heeft de thee bij mij wel geholpen hoor.
    Ik deed soms wat honing door de thee, is ook erg lekker.
    Weinig bloed verloren en placenta ging vanzelf.
    De weeen waren wel erg tegen gevallen. Maar das natuurlijk weer voor iedereen apart.

13. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    hahahahhaha lidwina..

nee we hebben gister gezellig met zijn twee aan de vrouwenmantel thee gezeten vandaar...

14. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    nou ik ga vandaag maar is weer over op bitterlemmon toen ik daar 1,5 ltr van op had kwamen de weeen ( toevallig) wel op gang dus wie weet...

15. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hallo allemaal!
    ik heb een tijdje niet op de forum gezeten dus voor degene die bevallen zijn van harte gefeliciteerd!
    en degene die nog moeten bevallen heel veel succes en hopen dat het snel mag gebeuren!
    ik ben vandaag 37 weken zwanger dus laat maar komen hier! zaterdag heb ik al voorweeen gehad, maar de vk zegd dat het dan alsnog een paar weken kan duren spannend hoor.
    groetjes esther

16. Goedemorgen meiden,
    zwangere muts meld zich :) Ik had eventjes gen internet en heb koffie zitten leuten met een vriendin. Vannacht niet veel gebeurd, ben ook maar 2x naar de wc geweest. Ik blijf een beetje pruttelen van onderen alsof er nog steeds vocht uitloopt maar heb geen zin om naar het zh te rennen en dan te horen dat ik rijp ben voor de PAASafdeling... Ik moet vrijdag weer en aangezien mijn gyn dat weekend dienst heeft wil ik m vragen mij zaterdag in te leiden. Jammer want wilde kijken f ik t zelf kon. De dame is wel verdacht rustig nu hoor maar ja, elk dingetje zoek ik op en hoop ik maar dat dat toch een begin is. Verder achter elkaar harde buiken waar ik ondertussen aan gewend aan t raken ben.
    Man, dat slijm is nog steeds de prop want die word gewoon constant aangemaakt. Ik teken nog steeds een beetje maar meer niet. Er zit gewoon geen schot in de zaak. Vandaag precies 39 weken en had gehoopt niet zo ver te komen. Als ze nu zaterdag geboren word heb ik haar net zolang gedragen als bij Yana mijn jongste.
    Ik ga weer eens even terug lezen want er zaten wat vroege vogels bij vandaag :))
    Oh jodi, wat een poppetje joh! Lief hoor! Heel bijzonder hoor.

17. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

hi dames ben der weer...!

ben weer rustig,, gelukkig,, kreeg er wel harde buiken van..
    gisteren behoorlijk vaak naar de plee geweest werd er helemaal gek van.. maar nu geen enkele tekens..!

er waren twee nog lekker lang bezig in ons forumpje..! moesten julliej niet veel naar de WC.. van de thee

andere dames ben even vergeten wat er ookal weer geschrevn is sorry

18. Ik ga zo trouwens even ananas en bitterlemon halen. We gven de moed niet op en gaan vrolijk door!

19. He Ranjee,
    wat rustiger meid? Heb je wel lekker geslapen?

20. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

at mammatje... alles rustig weer.., en hoeveel thee hebben julliej gedronken..., met z´n tween op het forumpje..
    wast een verhaal zeg mammatje over de gezinsituatie.. ik hoop dat het snel beter gaat met jou dochter

Share This Page