eej mammatje je bent er ook nog hihihihihi ik ga dus ook zo na de winkel toe he dat begrijp je wel maar als het eventueel toch vruchtwater zou zijn bij jou he dan moet je toch binnen zoveel uur verplicht bevallen? ( bij de een is het 24 de ander 48 en bij sommige zelfs 72u ) mandy1 gefeliciteerd met je mijlpaal 37 weken jippie ! ranjeewha blij om te horen dat je weer wat rustiger bent! en nee ik hoeft niet vaker na de wc als normaal ... ik ga zo eerst ff liggen voel me dus helemaal niet lekker ik zie jullie straks wel weer ffies niet gelijk schrikken als ik pas vanmiddag reageer hoor hahahahhahah meld me nog wel voordat ik eventueel ga bevallen hihihi gniffel gniffel gniffel...
Ik heb gisteravond 4 grote bekers gedronken. Maar heb vannacht niet veel geplast. Wel zag ik dat mijn linkerbeen vol oedeem zat en mijn rechter niet, lekker hoor, drink je veel gaat t daar zitten....
Bij Yana heeft het 106 uur geduurd tussen het breken van de vliezen en haar geboorte.... Ik weet dat het maar 48 uur mag maar ja.... Ik voel me echt een doos hoor....
@mammatje, wat is de reden dan dat je ingeleid wil worden? ik raak een beetje in paniek van al die inleidberichten. ikzelf beval alleen van grote kinderen en heb behoorlijk last van bi en mij laten ze rustig overlopen (hoewel lopen in dit geval niet een goede woordkeus is). ik heb het gevoel dat ze mij niet serieus nemen. zeker omdat deze verloskundigenpraktijk andere mensen dus duidelijk wel anders behandelen. het is niet dat ik persé ingeleid wil worden maar ik word er gewoon heel onzeker van. begrijp me goed, ik gun iedereen die daarvoor kiest een inleiding! mammatje, dit stukje is dus niet persoonlijk voor jou! groetjes, lidwina
Hoi Lidwina, ik heb het nog nooit zelf gekund. Ik stop met een paar cm ontsluiting en dan houdt t op... Nu is het echt te zwaar voor me aan t worden. Ik ben alleen met de meiden waaronder een wuppie die nog getild moet worden en zo. Ik ben bang dat ik het nu weer niet alleen kan. Ze zeggen dat dat komt door de operaties die ik heb gehad aan mijn bmh waardoor ik veel litekenweefsel heb. Daarbij loop ik bij de gyn en niet de vk en dan is t mss net even iets makkelijker. Mijn gyn leidt liever ook niet in vanwege de keizersnede die ik 5 jaar geleden gehad heb maar ja om me zo te laten lopen doet hij ook niet gelukkig.
ff nog snel een reactie dan ga ik echt ff plat.. lidwina ik heb precies het zelfde als jij heb ook bi een verzakte bm en loop ook overtijd loop al va week 34/35 te klungelen met weeen, maar krijg het idee dat ik ook niet echt gehoord wordt! vandaar ik ook soms wat depri werd van de verhalen die hier over en weer vlogen over inleiden hier en daar... ook ik krijg dus een groot en zwaar kind ( tenminste volgens de groei echo) maar er wordt totaal niks aan gedaan! mijn grootste angst is dat ook dit ventje in het vruchtwater poept zoals bij de jongste van ons en snap dus ook niet dat ik pas volgende week DONDERDAG pas eindelijk een x gestript wordt mits het niet te druk is want er heerst een babyboom bij ons hier in de wijk! dus tja weet precies hoe je je voeld meis... zo nu ga ik echt ff na boven toe en plat liggen en zet mijn foon uit pffff ben nu al weer een paar x gebeld door mijn moeder en zussen wel lief, maar nu ffies niet hahahahaha vanmiddag weer! tot straks toedels
@mammatje, lullig voor je, ik kan het me voorstellen dat het dan te zwaar wordt. @mandy, wedstrijdje doen? wie de grootste heeft... dit is een wedstrijd die ik dan liever verlies! groetjes, lidwina
@ Jodi -> wat een plaatje heb je als dochter! En trots mag je zeker zijn met het krantenbericht! @ Mammatje -> hopelijk kunnen ze je dan in het weekend nog inleiden! Ik had vannacht gedroomd dat ik met 43 weken pas ingeleid werd... Leuke droom toch? Goed vooruitzicht... Uch... @ Esther (mandy1) -> welkom terug! En gefeliciteerd met het bereiken van de 37 weken grens! En je typte al: dus laat maar komen hier... Haha, dat hopen wij met zijn allen al vanaf de 37e week! Ik ga me klaarmaken voor het ziekenhuis... Ik hoop ergens rond half 4 terug te zijn (dan al... ) Dus tot vanmiddag dames! Hopelijk word het niet weer zo'n gedoe in het zkh zoals de vorige groeiecho en leggen ze deze keer wel de echo goed uit! Probeer er extra op te gaan letten! Wish me luck! Groetjesssss!
Slaapze Man hahaha. Ja Lidwina, het is effe lastig maar komt wel goed hoor. Ik heb ook weer slijm nu maar ik zweer je dat ik vocht verlies... Maar om de boel op te trommelen zie ik ook niet zitten... Het gaat druppelsgewijs net als vorige keer. Pffff ik word hier zo moe van he. Weet je, inleiden is ook niet alles hoor. De weeen die je dan krijgt zijn moeilijker op te vangen omdat ze niet van jouw lichaam komen en vaak kom je in weeenstormen terecht, ik wel tenminste. Maar kan me heel goed voorstellen dat je er moedeloos van word. Ik ben blij dat ik bij de gyn loop, vk's zijn niet zo snel in dit soort dingen. Ik ben vorige week al gestript met 38+2 terwijl een vk wacht tot je over de datum gaat. Erg irritant zeker als t lichaamlijk niet meer gaat... Ik loop echt te twijfelen of ik even naar het zh wil. Dan zou ik nu een boterhamzakje in mijn onderbroek moeten stoppen om wat op te kunnen vangen... getsie, dat is echt een naar gevoel. Wat moet ik nou?
Ben benieuwd Minimuis wat ze tegen je zeggen. Kan je niet vragen of ze wil kijken of er al beweging in zit?
@ Mammatje -> ik zou als ik jou was toch even voor de zekerheid laten controleren of het geen vruchtwater is. Des te eerder word je ook geholpen ivm infectiegevaar... Bel anders even naar de gyn om te vragen wat je het beste kan doen! Ik zou niet wachten tot je volgende controle... Succes en hou ons op de hoogte!
Moggûh dames, Alweer heel wat activiteit vanochtend Lilly: gefeli met je uit rekendatum, hopelijk komt je uk nu snel! @? Gefeliciteerd met de 37 weekgrens (naam kwijt ) @mammatje: heh jammer geen schot in de zaak dus.... @ mandy rust ze! @minimuis, blij dat je opgeknapt bent @ Ranjee, weer gekalmeerd gelukkig @ Lidwina, ik hou me hier met de thee aan 2-3 eetleepels per 1/2-3/4 liter. Maar dink 3-4 koppen per keer (dag) niet verdeeld over de dag. ik heb zo'n Theezeefbol.... Nou hier verrot geslapen had ook vannacht pijn onderin mijn buik En net toen ik in de keuken ston kreeg ik tot 2 keer aan toe een VETTE pijn sheut/kramp waardoor ik gewoon echt ff moest puffen en niet kon bewegen. Voelde me ff erg hulpeloos daardoor, janken stond me nader dan het lachen....ik heb het idee dat het nu beetje bij beetje doorzet, wordt wel steeds pijnlijker de krampen Vandaag APK om 15.40, vraag ik het maar ff. Oh JODI: Leuk zo'n krantenbericht zeg! en erg Leuke foto
ik meld me ook weer, hier ook alles het zelfde ben er nu helmaal klaar voor heb gister heerlijk alles in orde gemaakt, geverft, geknipt geschoren, ik kan weer voor de dag komen in het ziekenhuis poeh ben zo moe zeg, veel moeten plassen en maagzuur, en de andere kleine man die merkt echt dat er wat gaat gebeuren die is zo onrustig en slaapt zo slecht en is zo dwars, veel wakker snachts en sochtends kruipt hij al heel vroeg weer bij mama. hoe is het bij de rest van de dames redden jullie het nog een beetje?
Even het lijstje iets naar voren halen dan hebben we nog een overzicht hoe het er voor staat, kom dames dan gaan we hem mooi aanvullen zodat wij onze ukjes ook in onze armen hebben. 02-03 Yvon Meisje 03-03 Mandytjuh jongen 03-03 Tamara geboren-->> Nizhoni 24-02 04-03 Patroeshka geboren-->> Justin 28-02 07-03 Lilly jongen 07-03 Dee verrassing 07-03 Mariska de Bree geboren-->> Danischa 05-03 08-03 Esther jongen 08-03 Sharon jongen 09-03 Veerthe1979meisje 09-03 Linda10280 geboren-->> Jayden 28-02 09-03 mamma carola geboren-->> Demy 25-02 09-03 Ranjeewha18 jongen 11-03 Miranda jongen 11-03 blackpanter verrassing 12-03 Lesleyw, meisje 12-03 Marian79 geboren-->>Martijn&Lotte 14-02 12-03 Mieke meisje 12-03 Timiris Meisje 13-03 Madelief Meisje 13-03 Jalea jongen 13-03 debje 26 jongen 14-03 Anniek geboren-->>Kyana 05-03 14-03 Mama van Ryan, Meisje 14-03 mammatje Meisje 15-03 Marijke geboren-->> Stijn 01-03 15-03 Jodi geboren-->> Marije, 12-02 17-03 guppienljongen 17-03 Gupsie Meisje 18-03 Sweetpee Meisje 18-03 Diana82 verrassing 18-03 Carla geborenMeisje Kyra 03-03 18-03 Bar geboren-->> Daisy, 03-03 20-03 Roba77 verrassing 20-03 Cleo , verrassing 20-03 Fenniet verrassing 21-03 nancy74, verrassing 22-03 spar verrassing 23-03 Marina jongen 24-03 Kiowajongen 24-03 Laura Meisje 25-03 Leonie jongen 27-03 Alkievalkie geboren-->> Fenja, 23-02 27-03 Angelaa verrassing 28-03 Mandy1 {eshter] 29-03 Linda(83)jongen 29-03 Mirielle , Meisje 30-03 Caithlin79 2 verrassingen 31-03 Toys verrassing 17 jongens 20 Meisjes 20 verrassingen
Sterkte Minimuisje! MAma van Ryan: Hahaha helemaal klaar voor het grote werk dus MAmmatje: Als ik jou was zou ik toch ff bellen om het te overleggen hoor. KAn geen kwaad, al is het dat ze je ff geruststellen Waar in Lelystad woon je eigenlijk? Ik ben er opgegeroeid
Goeiemorgen! @Lilly, de grote dag vandaag! Hoop dat het snel doorzet voor je meid @Jodi, leuke foto van jullie viertjes! Is echt heel toevallig dat er maar 10 minuutjes tussenzat. M'n zus en ik waren ook samen zwanger maar zij is inmiddels bijna 2 weken geleden bevallen, dus iets minder apart haha (maar wel zo makkelijk, krijgen hier toch al 2 verjaardagen op 1 dag met een tweeling) Ik las hier iets over een magere groeiecho. Nou, wat dat betreft zijn we hier in Emmen gezegend hoor! We hebben speciaal een echoscopist voor alle zwangerecho's (ook de 12-weken, 20-weken etc.) die een geweldig groot breedbeeldscherm tot z'n beschikking heeft en er ook nog eens super plezier in heeft. Dus elke groeiecho is weer een hele belevenis op zich haha. Vrijdag mogen we weer, ben benieuwd! Fijne dag allemaal!
Goede morgen allemaal, Het is laat geworden gisteravond zag ik. Ik kon zelf ook niet slapen, maar ik "moest" van mijn mannetje wel gewoon mee naar bed. Hij had me gemist maandagnacht (hij was op conferentie) dus hij wilde me naast zich hebben. Dat vond ik zo schattig dat ik maar mee ben gegaan. Heb wel slecht geslapen (voor de verandering, maar niet heus), steeds harde buiken en een zeurderig gevoel in mijn buik. Dat was eigenlijk voor het eerst, maar ik ga er niet vanuit dat het een voorteken is ofzo..... Vandaag wil ik ook eigenlijk niet bevallen want mijn schoonzusje is jarig, dus laat nog maar even zitten. Dan nog even wat reacties: Lilly: k*t he, als je niet kan slapen door maagzuur? Bij liggen er altijd Rennies in mijn nachtkastje en ook vannacht heb ik daar weer gebruik van gemaakt. Mammatje: dat van dat vocht herken ik. Heb ook steeds een natte onderbroek, maar het is niet dat het echt steeds doorloopt ofzo.... Dus waarschijnlijk gewoon witte vloed (maar dan wel veeeeeel). In mijn album staan trouwnes ook foto's die bij Gerrit zijn gemaakt (net als Mandy, op dezelfde dag zelfs...) Jodi: wat een super leuke foto en krantenberichtje! Echt leuk voor de kleintjes later! En het is natuurlijk ook gewoonweg heel bijzonder. Miranda: ik heb dat nog niet gedroomd, maar ga er wel een beetje vanuit dat ik gewoon 43 weken doorloop.... Waarom weet ik niet, maar ik heb zo'n voorgevoel..... En super veel succes in het zh. Mandy en Lidwina: flauw he, dat elke vk er op zijn/haar eigen manier mee om gaat? Maar als het echt niet meer gaat, zou ik het nog wel een keer aankaarten hoor. Het is jullie lichaam en jullie kindje, wie weet er dan het beste wat goed is? JULLIE dus! Ranjeewha: fijn dat je weer wat rustiger bent. Jezelf opwinden tijdens je zwangerschap is niet altijd een goed idee..... Zijn er trouwens meer die zo langzamerhand niet meer zo'n zin hebben om dingen te ondernemen? Ik heb gewoon niet meer zoveel fut... De eerste weken van mijn verlof heb ik heel veel gedaan en nu lig ik het liefste op de bank of in bed. Slecht he? Nou ja, ga nu toch echt even schoonmaken, want het is hier een zooitje.... Tot straks allemaal.