o ja en de rest ook....trap lopen, heet baden, sex, tepelmassage (geen uur ) hielp ook niet!hahaha als het niet klaar is komt het niet helaas pfff
klopt lilly teveel van dat spul is niet goed, gaat de kleine in het vruchtwater poepen naar het schijnt
Nee deze hoeveelheden kunnen geen kwaad. Trouwens 2 liter krijg ik toch niet op. bitterlemon bevat kinine wat dus wee-opwekkend kan werken en wordt ook gebruikt tegen malaria. Ik geloof dat je tientallen liters moet drinken wil je er teveel van binnenkrijgen.
Is dat geen bakerpraatje of zoiets. Dat doet de kleine enkel als ze het benauwd krijgt, dacht ik hoor. Ik heb met de vorige heel veel er van gedronken want ik ben dol op tonic en bitterlemon maar zij poepte uiteindelijk omdat ze volledig in de navelstreng vast zat.
daar wil je nu mss niet over na denken meid Is het je eerste inleiding? Hoe gaan ze beginnen? Want het infuus kan alleen met ruim 2 a 3 cm ontsluiting. Hiervoor beginnen ze met gellen, tabletjes of catheter.
ik wil er ook niet over nadenken maar het gaat niet anders het is ons eerste kindje, dus allemaal de eerste keer. Ze gaan beginnen met gel want ze mogen hier geen capsules gebruiken zoals in Nl. helaas, want die werken het beste zeiden ze in het ziekenhuis!
Spannnneennnnd Madelief! Nog eventjes Mammatje: oh jij hebt ook al wat van de stad gezien hihi. Ben blij dat ik vanmiddag naar de VK moet. Ik had net weeeeer zo'n pijnlijke harde buik, terwijl ik met de hond uit was. is weer afgezakt gelukkig. Maar fijn was het niet. Begon echt bovenin
Ach wat zijn we toch ook eigenlijk een stelletje mutsen. Tenslotte is het de kleine die de hormonen moeten afgeven om de bevalling te starten.... Maar ja, hoop doet leven en ik wil mijn lichaam terug en mijn dochter in mijn armen.
Gel helpt goed de bmm te verweken dus dat is een goed begin. Hierdoor wordt vaak een natuurlijke bevalling in werking gezet. Hoop dat t snel gaat voor je. Zal zeker aan je denken hoor. Ik zou nu aan t infuus mogen zonder al dat gedoe van te voren.
15.40 lijkt zo ver weg nog.... HAhaha trouwens hier moeten de bedklossen nog gehaald worden. Doen we vandaag volgens mannetje "want je hebt ze van het weekend echt nodig!" hij weet zeker dat ze vrijdag/zaterdag komt
Zette het nou maar door he. Ik heb nu achter elkaar harde maar niet echt pijnlijke buiken en tussendoor schopt madam er op los. Ik ga zo even rusten, zet ik lekker een filmpie op en Yana lekker naast me op de bank en zo even lekker 2 uurtjes doezelen.
ik word op een gegeven moment ook aan het infuus gelegd........ik ga er maar met een hopelijk leeg hoofd aan beginnen.... Sweetpee, nog effies dan mag je al naar de vk! haha leuk dat je mannetje dat denkt, hoop dat hij gelijk heeft
zit een zielige serie te kijken op Pro7......gaat over een tweeling van een paar maanden, die beide leukemie hebben.....zooooooo zielig........
Ik heb ze niet want 1. stort mijn bed in en 2. hij is al behoorlijk hoog. Wel lief hoor van je mannetje. Hij leeft helemaal mee.