Je moet het gewoon over je heen laten komen. Blijf erbij met je hoofd en raak niet in paniek als je geen adempauzes meer krijgt, dat betekend alleen dat je bijna klaar bent. En meid, je weet wel dat je mams word morgen want het gaat best hard.
@Lilly: flauw zeg dat de ooievaar niet even jullie kant op is gegaan @Sweetpee: ik wil ook met de hond wandelen maar tis echt rotweer hier @Madelief: jeetje, morgen ben je gewoon mama! Denk dat je druk bezig ben trond deze tijd morgen! Ik heb vanmorgen mijn APK weer gehad. Alles was goed moest alleen mijn bloeddruk in de gaten houden, deze was 140-85, is dit erg hoog? Verder heb ik een lekker lui dagje, ben ontzettend moe... Maar moet er zo nog ff uit naar de supermarkt, blegh toch helemaal geen zin aan...
pff wat kletsen jullie veel zeg..! het gaat een beetje allemaal langs me heen..! alleen Madelief wat komt het dicht in de buurt heh..! morgen AL deze dame heeft net lekker gedouched.. heeft alleen een beetje last van een lage rugpijn, rechtelies en been.. ppff..! maar het is nog vol te houden..! ik heb hopelijk mijn laatste buik foto in mijn album geplaats hihih
Jah de aanstaande papa is er helemaal klaar voor hier Echt heel leuk en lief! Ik moet om 15.40 mammatje. Hange ze! Leonietje, echt mooi weer is het niet hier, het miezert maar ik had het ook niet getrokken om een lange wandeling te maken hoor. Moest af en toe echt even stoppen en puffen.... Ik hoop echt dat dit de aanzet is tot doorzetten. want heb geen zin in pijnlijke voorweeën. Die ongipijnen zijn te harden, de harde buiken waren ook nog niet pijnlijk, maar dit deed echt pijn van mijn middenrif tot onder.....
ja leonietje, hoop het wel hihihi. bloeddruk weet ik niet precies........sorry..... mooie buik hoor ranje!
Nou moe, valt hier net de stroom uit.....IN DE HELE STRAAT/WIJK gelukkig is het weer hersteld nu Enne Leonietje ik heb ook errug vaak dat ik te vroeg ben met posten hihi. Heb ik een heel verhaal met reacties, zie ik na posten dat er al 3 bij zijn gekomen tijdens het typen
HAhhaha ja inderdaad. Ik typ al een stuk sneller dan eerst maar net niet snel genoeg Mooie buik Ranjee! Blegh ik snap er niets van ik heb de hele zwangerschap 2 keer brandend maagzuur gehad. En nu heb ik het al sinds zondag!
Ja idd Mooie buik Ranjee! Ik heb zo af en toe last van maagzuur maar vooral als ik bepaalde dingen eet: zoals paprikachips en Kip Tandoori, beetje vreemde combi maar goed. Moet je ff een bakkie vla nemen of een glas melk helpt bij mij meestal wel.
Hihi apart he MAdelief?! Net als dat 'offline' weergave gebeuren.... Nou dat is het dus ik heb net wat biogarde gehad, hielp voorheen ook. Heb geen zin in melk, maar ik zal ff een kopje drinken..... Ja hoor druk aan de typ...en weer een mailtje
Sniffel dankje wel dames hopelijk is het de laatste laten we hopen [-o< en op maar de 500 als ik julliej zo zie kletsen haha..! gaat dat makkelijk gebeuren hihih..! KLETSMAJOREN hihih leonietje.. ik nog lang niet..! hahah! zal wat vaker me mond open moeten trekken. !
Goh dan ben ik ook een VIP...8) MAdelief dat zien wij niet omdat we een tekstje hebben op die plek. Weet ook niet waar je dat kan terug vinden. OP NAAR DE 500 blz