ja, heb ik ook Lauraatje. Niet elke dag. Maar als ik het heb kunnen ze soms best wel fel zijn die steekjes. Denk idd dat het de baarmoeder is Liefs Kiowa
Hihi thnx meiden Idd Marian, besef het nog niet helemaal.. m'n vriend ook niet, maar ondanks de extra zorgen en spanning door 2 van die koters in het vooruitzicht te hebben zijn we ook wel erg blij. Onze familie en vrienden zijn ook helemaal door het dolle heen, ze schreeuwen het van de daken af, haha, is dat bij jullie ook zo?
Ja, heb soms het idee dat de mensen om ons heen nog enthousiaster zijn dan wij! hihihi Die steekjes heb ik ook trouwens lauraatje, vooral als ik me druk maak, dus dat moet ik maar niet meer doen Iets minder hard werken misschien...? Marian
O meiden, Was gister naar de vk geweest en heb voor het eerst het hartje hehoord, Wat is dat fantastisch zeg
Ja Jodi! Ik heb het hartje gister ook voor het eerst gehoord! Zo bijzonder! is een actief klein kindje want we hoorden het ook schoppen en draaien!!
ik kan niet wachten tot ikk over 1,5 week weer naar de vk kan om het hartje weer te horen.. Het is zo speciaal om te horen
En ik heb nog geen hartjes gehoord..... Daarentegen heb ik al wel twee keer een echo gehad, maar ik denk dat horen toch weer anders is dan zien! Misschien als we de 28e naar het ziekenhuis gaan dat ik dan kan vragen of we even mogen luisteren.... Het gaat op het moment best wel goed met mij, alleen nogsteeds zo verschrikkelijk moe...Kan de hele dag wel slapen Marian
Vandaag naar de gynecoloog geweest en alles was gelukkig goed Hartslag ook weer mogen horen , zat boven de 140, nekplooi van 1 mm, goed gegroeid en weer heel levendig Dat beloofd Nu ben ik weer gerust, ben altijd bang dat er iets mis zou gaan. Vooral omdat ik deze week gelezen had dat als de vader boven de 40 jaar is (en dat is dus hier het geval) de kans op miskramen groter is met 60 % . Maar alles was dus ok 2 echo's van vandaag staan in mijn album. Over een maand moet ik terug. Deze week weer hard last gehad van een lage bloeddruk en een plasdrang. Voor de rest is alles best ok met mij
Die steekjes zijn geloof ik standaard hahaha ik heb het namelijk ook. De ene keer feller als de andere keer. En het is inderdaad ook als ik me heb lopen opwinden, dus dat probeer ik maar wat minder te doen hihi Mijn moeheid is zo goed als over gelukkig. Heb al heel wat meer energie als 2 weken terug :-D @caithlin: Gefeliciteerd zeg, geniet er dubbel van zou ik zo zeggen
volgende week vrijdag dan ga ik naar het hartje luisteren bij de verloskundige Mijn moeder gaat dan mee want mijn man kan geen vrij krijgen helaas Maandag naar de gynecoloog. Heb die afsrpaak zelf gemaakt. Dat komt omdat ik draagster ben van sretokokken B bacterie. Toen ze dat een jaar geleden tegen me zeiden, zeiden ze dat het geen kwaad kan voor mij maar als ik zwanger mocht zijn dan moest ik er wel rekening mee houden want het is heeel schadelijk voor mijn kindje als ie geboren word. Maar voor de rest toen niet erg op doorgevraagd omdat we toen nog geen plannen hadden om zwanger te worden. Maar nu dus zwanger. Op internet zeggen ze dat ik dan aan het infuus moet bij de geboorte en in ieder geval dat mijn kindje daar een aantal dagen moet blijven om in de gaten te worden gehouden. Maar mijn veloskundige zegt dat er helemaal niks gedaan hoeft te worden Dus om er zekerheid over te krijgen ga ik naar mijn gynecoloog Dit weekend alle vragen opschrijven want ik vergeet nogal eens wat hihihi. Nee, geen zwangerschapsdementie, was altijd al vreselijk vergeetachtig Valt me nog mee dat het met de zwangerschap niet erger is geworden!! Ik weet gelukkig nog hoe ik heet en waar mijn huis staat Ik hou jullie op de hoogte!
Spannend Kiowa! Wij mogen volgende week woensdag weer naar de vk. Vind het wel jammer dat er niet nog een echo gemaakt wordt moet ik zeggn. Erg he? Maar we gaan vast naar het hartje luisteren.
Hoi allemaal!! Alles goed met iedereen? Hier prima..voel me nog steeds niet echt zwanger, heb nergens geen last van... Heb zo'n zin in volgende week woensdag..dan mogen we weer een echo laten maken, ben zo benieuwd hoe onze kleine er dan uit ziet met 13 wk en 3 dg. Ook hoop ik dat we naar het hartje gaan luisteren of gebeurd dat alleen bij de verloskundige? @ marientje: gefeliciteerd met de goede uitslag en de mooie echo's @ Kiowa: alvast succes bij de gyneacoloog! Groetjes Leonie
ik moet woensdag weer naar de verloskundige en hoop dan het hartje te horen! ik heb zelf een babysound maar hoor daar nog niks op... hopelijk woensdag wel!
@ Sweetpee: heel herkenbaar die zwangerschapsdementie, vergeet veel vaker dingen en ben ook redelijk verstrooid @ Sweetpee en leonie: Dank je wel @ Kiowa: heel veel succes bij de gyneacoloog !!! @ leonie: wij gaan steeds naar de gyneacoloog, daar heb ik beide malen naar het hartje mogen luisteren. Ik weet niet of dit ook zo is bij de verloskundige. Ik hoop het voor je @ lauraatje: ik duim ervoor dat je het hartje gaat horen, maar denk het wel hoor
dankje allemaal Heb trouwens vandaag de Babysound(angelsound) besteld. Hoop dat ik hem volgende week thuis krijg . Ik ga volgende week vrijdag wel naar de verloskundige om het hartje te horen maar mijn man kan niet mee en dat vind ie zo erg!! Dus daarom heb ik de babysound gekocht. Ik hoop dat we dan wat horen!!
Was een verhaal aan t tikken maar dat was best groot dus heb ik het maar onder zwangerschap gepost.(toch maar geen vader..?) Voel me niet zo heel geweldig maar ben blij dat er al zoveel het hartje gehoord hebben ben zelf ook heel benieuwd ik moet de 29e weer
Ik heb je verhaal gelezen Linda...Erg moeilijk. Wil je in ieder geval sterkte wensen. En je staat er niet alleen voor hoor! Je hebt hier een heleboel vriendinnen die met je meeleven!! Ik heb gister de bon voor een gratis Zwangeradoos van Etos met de post gekregen!! Ik ga hem zo ophalen! Ben zo benieuwd wat er allemaal in zit!!
@ linda83, meisj, heel veel sterkte en net als veerle zegt, wij zijn er hier voor jou hoor @veerle1979, laat je ons weten wat erin zit, ben erg nieuwsgierig