Maart 2007 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by susanne1979, Jun 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ik hoop ook voor je dat het je laatste is Ranjee :D

ZO Madelief wat een service!

2. Diana82

Diana82 Actief lid

Nov 7, 2006
    353
    0
    0
    Zo, dat gaat snel vanmiddag....

Leonietje: mijn bloeddruk was de laatste keer 120/85 en toen zei mijn vk dat ik wel in de gaten moest houden of ik geen extra vocht vast ging houden, hoofdpijn kreeg etc. Volgens mij valt een onderdruk van 85 nog wel mee hoor!

Ranjeewha: mooie buik! Ik hoop ook voor je dat het de laatste foto zal zijn!

Sweetpee: je laat me toch niet in de steek he? Ga jij nu ook al bevallen? Nee hoor geintje, ik gun het je echt van harte!

Madelief: ik zal aan je denken morgen! Jij bent net als ik een "gewone" member. We hebben nog niet genoeg berichtjes gepost om "speciaal" te worden..... Zielig he? ;) ;)

Ik heb net nog even 10 extra geboortekaartjes besteld. Ik was mijn pufclub vergeten mee te rekenen en van hen krijg ik ook kaartjes, dus ja. Heb net ook even 10 felicitatiekaartjes gekocht voor jongetjes en meisjes en wat onzijdig (hoera een kleintje!) zodat ik alle pufdames kan feliciteren als het zover is....

Ik ga nu even lekker een kopje thee zetten (geen enge thee's, gewoon rooibos...)

3. Diana82

Diana82 Actief lid

Nov 7, 2006
    353
    0
    0
    Sweetpee: Madelief heeft nog geen 1000 berichtjes gepost (ik ook niet) dus dan ben je volgens mij een gewone member.... weet het eigenlijk ook niet zeker......

4. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

hihih die Food-service wil ik ook wel..!
    vandaag gedouched en had zo´n emo-bui.. en kon me niet bewegen van de vermoeiheid.. is me vriend bij me gesprongen heeft me haren gewassen... gekamd...en ingesmeerd..! afgespoeld Lief heh..
    moet eerlijk zeggen.. was wel lkkr om zo verwend te worden hihih
    lief heh

5. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hihi Diana, ik laat je niet in de steek hoor, jij gaat ook bevallen vrijdag of zaterdag :p hahahahha

Ik zit nog te dubben of ik iedereen ( ach 5 maar) van de cursus een kaart sturen ga....kan makkelijk, heb er nog een stuk of 12 over....mmmh het was niet een megagezelli clubje....we zien wel tegen die tijd ;)

6. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Wat een scheetje dat ie dat heeft gedaan Ranjee!

Ik heb me ook nooit verdiept in dat member-gebeuren. Was al verbaast dat ik 1000+ heb gepost :(

7. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    o een wasservice das ook prettig! ik ben trouwens vanaf 16.00 uur weg tot 22.00 uur!ouders ophalen op het vliegveld :D hoop jullie nog wel te spreken eigenlijk.....

8. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Er is vast wel iemand vanavond (Mandy, Lidwina, of een nachtbraker hahaha)

Ik wordt zo ook opgehaald om naar de VK te gaan.

Hier regent het nu ook hard :( Blehgie was het maar al zomer, hadden we ook allemaal onze beebs :D

9. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    veel succes sweetpee! morgen om 08.00 ben ik nog 1 uurtje online, en dan ben ik weg..... :confused:

10. Diana82

Diana82 Actief lid

Nov 7, 2006
    353
    0
    0
    Sweetpee: wie weet, misschien wel.... al denk ik zelf echt nog steeds dat het voor mij wel eens april zou kunnen worden..... :cry: :cry: :cry: Ach ja, we wachten gewoon af!
    En wat de kaartjes voor de pufclub betreft, ik dacht ook ik wacht eerst af. Maar nu heb ik dus al van 2 dames een kaartje gekregen, dus ja. Daarbij was het echt een leuke club en mailen we nu ook nog af en toe. Dus toch maar 10 extra kaartjes besteld.

Ranjeewha: lief vriendje heb je! Wees er maar zuinig op!

Madelief: wij hopen jou natuurlijk ook nog even te spreken. Anders heeeeeeel veeeeeel succes en sterkte morgen en je houdt ons wel op de hoogte he?

11. Diana82

Diana82 Actief lid

Nov 7, 2006
    353
    0
    0
    Stom, vergeet ik alsnog mijn kopje thee..... Koekje heb ik al wel op.

12. Ranjeewha18

veel plezier met ophalen..!

Suc6 sweetpee bij de verloskundige!
    ga zo maar even me bedje in. ben behoorlijk moe
    groetjes en tot vanaaf

13. Ranjeewha18

diana82.. idd.. ik ben er ook heel voorzichtig mee.. tenminsten niet altijd :p

14. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    :) Dementie Diana?! Ja bij een leuke club en al kaartjes zou ik ook sturen :D
    Ik moet ook maar zien dat ik niet overtijd ga hoor.

Thanx Madelief, mocht ik je niet meer treffen voor je naar het ZH gaat: HEEEEEEL VEEEL SUC6 en STERKTE.

15. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    @Ranjee: slaap lekker! En wat een verwennerij van je mannetje!Echt lief!

@Sweetpee: succes bij de vk! Let us know!

@Madelief: hoop dat je nog wel ff langskomt! Anders superveel succes morgen! Spannend hoor!

@Diana: rooibosthee rulezzz :)

16. Diana82

Diana82 Actief lid

Nov 7, 2006
    353
    0
    0
    Ranjeewha: moet je ook zeker doen, maar inderdaad niet altijd. Hij is ook vast niet altijd zo lief, toch?

Sweetpee: dementie? ik? nee joh... :oops: :oops: Heel erg!

17. Diana82

Diana82 Actief lid

Nov 7, 2006
    353
    0
    0
    En inderdaad Leonietje: rooibos is the best!

18. o dames, wat zijn jullie een kletskousen hahahaha. Tijdens het rusten is mijn buik even rustiger geworden dus geen beeb vandaag hahaha. Ik ben benieuwd naar de apk van sweetpee. He Madelief geniet je wel van jullie laatste avondje samen, morgen zijn jullie met zijn 3tjes :)

19. Ranjee,
    wat een mooie buik en ook al van die mooie fotos toen je 36 weken was. Wat een lieverd heb jij zeg, waar heb je die gevonden? Hahaha.

20. Zo ik heb mijn buik ook geupdate. Zal vanavond een 39 weken foto maken. Ze is behoorlijk gezakt, mss is dat wel te zien.

Share This Page