Ooh Lilly, kan het me voorstellen hoor dat je hart ontploft! Je gunt het iedereen maar je wil zelf ook zo graag! Ffkes geduld nog! En over afscheiding idd, tis soms zo dun als water en het wordt ook steeds meer. Geen idee waar dit voor dient ..
hey meiden hier een berichtje van mij zondag avond ben ik aan gang gegaan en maandag 5 maart lag dylana-joy daar op mijn buik maar toen kwamen de complicaties met mij de kleine is super goed in orde ik ben meer dood dan levend schijnt naar de ok gebracht omdat ik 3 liter bloed ben verloren nadat de placenta naar buiten kwam dit om dat mijn baarmoeder zich binnenste buiten keerde maar ik ben nu net uit t ziekenhuis en t gaat allemaal wel weer goed ik kom zsm lezen hoe t met jullie allemaal is dikke kus voor jullie allemaal tot gauw
Ooh meid toch! Wat een verhaal! Gelukkig dat je aan de betere hand bent en dat het goed gaat met de kleine! Van harte gefeliciteerd! FOTOOOOOS
Nou Anniek dat was me de bevalling wel zo te lezen! Jammer dat de BV niet lekker ging....Nou meis kom maar lekker bij, enne niet eigenwijs zijn, laat je verzorgen Och arme Lilly! Enne ja ook hier 'loopt' de afscheiding, ik denk soms ook dat het vruchtwater is Leonietje, op zich vind ik het wel prettig die klossen ik merkte toch wel dat het bed wat te laag werd. In en uitstappen ging de laatste week wat moeizaam Oh ik heb ook ff twee nieuwe foto's in mijn album geplaatst
Nou ik ben ook terug van het rondje zkh! Nou ja eigenlijk al vanaf 3 uur. Heb even niet bijgelezen, ben nog bij mijn ouders, wou alleen maar even snel doorgeven dat alles goed was! Had alleen ineens ontzettend harde buiken met pieken op de CTG van 120! Ze deden soms echt behoorlijk pijn, maar helaas waren het echt voorweeen want er was geen regelmaat te vinden en de ene keer had ik pieken van 120 en de andere keer 90. Toch waren het dus behoorlijke voorweeen, want op een gegeven moment kwam een arts binnen om te kijken of het geen echte weeen waren! Helaas zegt dit niks over een eventuele aankomende bevalling, maar het rommelde ontzettend in mijn buik! En nu, dus een halve dag later nog steeds dezelfde harde en soms pijnlijke buiken, word er een beetje moe van... De groeiecho was ook helemaal ok! De kleine was in 1,5 week 500 gram bijgekomen! Dus zat nu op een gewicht van ongeveer 2890 gram! Dus echt een heel mooi gewicht voor mijn doen! 1,5 week terug had ik ook een verschil tussen buikje en hoofdje van 4 weken, dit was nu nog maar een verschil van 2 weken! Dus echt alles zag er goed uit! Ben dus helemaal happy dat de kleine zo gegroeid is in 1,5 week! Ik lees straks alles bij zodra ik thuis ben, ga nu effe lekker bij mijn ouders in bad (hebben zelf helaas geen bad) in de hoop dat de harde buiken afnemen, tenminste iets afnemen! Gr. Happy Miranda!
Wauw Anniek, echt een snelle bevalling. Lekker joh! Gaaf dat je het helemaal hebt willen vertellen. Ook ik blijf hier dat vocht houden.... ik word er echt onzeker van elke keer. Alleen ruiken jullie er niet aan....ook lekker goor maar ja, ik dus wel. En t ruikt niet naar witte vloed. Het ruikt eigenlijk nergens naar...
Jeetje meid, dat is echt schrikken! pffffff arme meid. Nou ga lekker bijkomen en doe het rustig aan en geniet vooral van je wondertje! Sterkte en hoop dat je snel een beetje opknapt.
Hoi Miranda, fijn dat je controle in orde was. Wel irri als je denkt echt werk te verzetten en het blijkt niets te wezen.... Ga lekker dobberen en wie weet zetten ze wel door
@mammatje.. denk niet dat hij rijp was 9 jaar.. of hij moest er wel heel vroeg bij zijn @sweetpee... dus toch een beetje opknapbeurt..! (een extramotor.) zodat je wat harder gaat.. en niet meer als zo´n 45km wagen @Anniek.. wat een snelle meid zeg.. wel vervelend dat het niet lukte met de BV.. maja gelukkig hebben we de flesvoeding nog..! @mieke... wat vervelend.. kom maar tot rust het mag @lily... hoop dat het voor jou snel gebeurd volgens mij zit je er redelijk doorheen..! meid kom op.! nog eventjes..! Hier een beetje last onder rugpijn.. tegen me billen aan..! erg vervelend.. hier is geen sprake van wit verlies.. helaas.. het lijkt net alsof ik niks meer zo veel verlies.. hopen dat, dat niet veel uit maakt.!
Hey sweetpee, mooi buikje en heel leuk gedaan zo van alle kanten Ik ga zo als de dames in bed liggen even fotos schieten. Ben benieuwd of er een verschilletje is.
@sweetpee... je hebt inderdaad een mooie buik..! @ mammatje... Jupjup.. en we hebben nu bijna 7 jaar,!
Nou Minimuis, ik hoop dat je gebadder helpt! Fijn dat de kleine het zo goed doet Mammatje, ook ik ruik hoor omdat het soms zoooo dun is. Af en toe ook ff blazen op mijn hand.... Thanx voor het compliment Die kleine ligt met de rug (vrijwel)altijd links en de benen rechts, en ik zie zo duidelijk verschil in die kanten. VAndaar een 3luikje Hahaha Ranjee ik kan nu wel zeker 60km/u halen VROEMMMMMMMMMMMMM
Dan ben ik gelukkig niet de enigste. Ik zal zo de kiekjes maken maar lach me niet uit vanwege mijn pyama.... Ik kan m nog wel dicht doen alleen zit dat vreselijk...
@Sweetpee: echt een mooie buik! Leuk ding heb je ook aan! @Mirande: doe het lekker rustig aan en geniet van je badje! Super dat alles goed is! @Mammatje en Sweetpee: wat betreft de afscheiding...komt me erg bekend voor ruiken, op je hand blazen.....
Hahaha ja je maakt je toch zorgen... Maar ik probeer me kalm te houden hoor want telkens dat geren naar het zh vind ik maar niets.
Thanx Leonietje! Is een jurk die ik aan het begin heb geleend van mijn beste vriendin Van de H&M issie En ja je gaat toch twijfelen hè als het zo waterig is Mijn ene vk zegt dat vruchtwater ruikt als sperma....maar dat ruikt toch ook niet standaard ZOET?