Hahahaha oh die pyamas zitten zo heerlijk. Ben alleen bang dat als ik het knoopje van mijn broek dicht doe ik ga zitten en mijn scherm kapot schiet met het knoopje....
Ohhhh Lily wat heb jij een mooi buikje. Volgens mij is de mijne helemaal uit de vorm gesjord en geschopt...
wat fijn dt je positief terug kijkt op bevalling. jammer dat de bv niet lukt, maar je hebt het geprobeert, en bij mijn eerste ging het ook niet, en toen zei de vk dat je niet alleen aan de baby moest denken maar zeker ook aan de moeder. ik vond dat flesje iets geweldigs intiems. en het verschil tussen de meisjes merk ik niet hoor. geniet er maar fijn van. lijstjes zijn in beheer van mama van ryan geloof ik, maar ben erg moe, dus ook wat warrig nu... hé mieke, leuk je weer even te zien. heftig hoor, doe maar rustig aan, eer je weer boven jan bent van zoveel bloedverlies... minimuisje, fijn dat je weer gerust gesteld bent. hoop dat het bad heeft geholpen... sweetpee, wat geestig, zo ligyt die van mij ook al weeeeeeken! ja, lekker lavendel of wilde rozen ofzo... hoe ruikt sperma trouwens? diana, fijn dat ie is ingedaald, das weer een zorg minder. kiowa, bij mijn eerste kwam na 2 1/2 uur de plens, en bij mijn eerste meteen. echt gewoon druppelend doorlopen deet ik niet, ik wist meteen dat ze gebroken waren, en niet door het ruiken.... enneh, dat heb ik niet alleen als ik lach, maar ook bij niezen of hoesten of als iemand de kraan open doet , dus ik ga maar heeeel vaak naar de wc, das veiliger.,.. nou, ik ben weer bij. ben heeeel moe, heb maar patatjes gehaald, want na zwemles zat ik bijna te janken op de fiets van vermoeidheid. ik haal echt nooit patat ofzo, maken altijd zelf. gelukkig slapen de meisjes. ga lekker potje thee zetten, en ik gok dat ik dan in slaap val op de bank. maakt mijn man me vanaqvond weer wakker om naar bed te gaan... heel veel succes morgen madelief, en laat je niet wegsturen hè! ik moet morgen voor mijn apk... groetjes lidwina. das raar, zit ik hier te typen, belt mijn man, zit ie net hier te lezen... hoezo nieuwsgierig komt ie straks mijn mailtje tegen (dag lieffie )
zo pffffff wat is er veel gekletst zeg hihihi nou ik heb net in een deuk gelegen samen met wolf hahahaha over hoe vruchtwater ruikt hihihihih ik heb te veel gelezen maar mooie apk's las ik alweer mooie foto's spannende verhalen over bevallingen jeetje mieke wat een bevalling zeg! ja wat erna kwam dan he poeh he anniek mooi bevallings verhaal en idd jammer van je BV maar meid je heb het geprobeerd dat is het belangrijkste! sharon ging alvast na bedje toe truste meid als je het nog leest. mama was die ananas lekker :-D nou de rest van de dames neem me niet kwalijk als ik je overgeslagen heb... maaar ik lees weer mee dus va nu kan ik gelijk weer reageren hihihihihi
Hahaha mijn vriend leest ook altijd mee hoor Had ik net ook al discsussie me over hoe sperma ruikt Das toevallig inderdaad Lidwina! Enne succes bij de vk-apk morgen
hij zei al wat een onderwerp hahahahahah vandaar dat je 9 pag bij moest lezen zegt hij hmmm srv man staat hier voor en man lief is nu voor mij aan het kijken of hij nog een lekker gebakje heeft ( zal wel niet hmmmzzz)
Nou ik ben ook weer bijgelezen! @ Diana -> wat goed dat je uk ingedaald is! @ Anniek -> een erg vlotte bevalling, maar toch best heftig zo te lezen... Maar ja ik zou er ook wel voor willen tekenen hoor! En met de bv, je hebt het toch geprobeerd, dat is al heel goed! Geniet lekker van de kleine meid! @ Mieke -> allereerst gefeliciteerd met de geboorte van de kleine! Gelukkig ben je alweer thuis na al die ellende... Toch wel schrikken zeg! Rust maar goed uit en geniet lekker van de kleine! Ook heb ik de apk berichtjes gelezen, goed dat alles goed was bij diegene die geweest zijn! Ook nog buikfoto's gezien, mooi hoor! Ik moet ook nog nieuwe maken! Morgen maar eens effe aan mijn mannetje vragen! @ Sharon -> alvast een goeie nachtrust! Het gebadder was echt lekker! In bad geen enkele harde buik gehad, dus was wel effe lekker! Maar nog geen 5 min uit bad begonnen de buiken weer... Toen dacht ik gelijk aan de dames hier die er al weken last van hebben, ik heb zo'n medelijden met jullie! Ik snap nu helemaal hoe vervelend het is! Heb ook al weken last van harde buiken, maar zoals de laatste dagen... Pfff vermoeiend hoor! Heb ook af en toe het idee dat mijn buik echt op springen staat, zo onwijs hard...
Sjeetje, hoe minder as mama's hier, hoe méér jullie kletsen! @Anniek en Mariska leuke foto's hoor, zo skeetig he! @Madelief héél veel succes morgen meid.. hopen dat je een beetje kunt slapen vannacht.. @Iedereen die nog niet bevallen is.. ik voor jullie.. Vandaag had ik officieël de laatste dag kraamhulp. Gelukkig is de moeder van mn man kraamverzorgster bij ons dus komt ze nog ff een paar uurtjes helpen morgenochtend en vrijdagochtend. En dan moeten we t met zn 3tjes zien te rooien.. pff best wel 'eng'.
Ja erg he minimuis, dat het weer begint na het douchen/badderen En MAndy gebakje gescoord? Jeetje Patroes, straks is het echt just the three of you! Even onsmakelijk, maar grappig: Ik had net wat vocht verlies..... ik zeg zo tegen vriendlief, dat ik hoop dat vruchtwater óf duidelijk anders ruikt of echt een hele plens is. Aangezien mijn afscheiding ook wat zoetig ruikt...jullie raden het misschien al: Vriendlief wil even ruiken....wordt er een een partij beroerd :lo: zijn beschrijving: "het ruikt naar over datum deeg. Een weeïge zoetzure lucht" excuus voor de onsmakelijkheid.....
Hahahaha, heerlijk he, waarom vraagt hij ook om te ruiken? Haha! Zo zou mijn mannetje ook zijn en dan met zo'n opmerking komen!
eej patroeschka wel fijn dat je schoonmoeder kraamhulp is en dat ze jullie toch nog ff bijspringt... minimuis hij was lekkerrrrrrr was wel een boschebol maar heb m wel na binnen gewerkt woehahahahhahaha... en hij smaakte ook nog :-D over harde buiken ik heb zelfs harde buiken als ik lekker onder de douche sta! pfff is geen pretje soms ga ik op het stoeltje zitten van rifka maar dan krijg ik nog sneller achter elkaar een harde buik... weet je wat ik iri vind? ik kom zelfs het bed niet goed meer in! ik kan bijna mijn benen niet meer optillen ohhh pfff doet mega pijn! en ik kan mijn broek en onderbroek niet meer normaal aan krijgen ik moet alles op de grond leggen en dan door mijn knieen gaan dan alles ophijzen hebben jullie daar ook last van? ik pas sinds een paar dagen ...
Whahahaha, je bent over je houdbaarheidsdatum heen meis hahahaha. waarom vraagt ie dan ook te ruiken?
@ Mandy -> lekker een bossebol! En met aankleden... Pff ik heb niet eens zo'n dikke buik, maar ik heb ook die problemen met aankleden! Doe er ook steeds langer over en ben vaak helemaal uitgeput na het "eventjes aankleden"! Gelukkig kom ik wel nog goed het bed in of uit, moet wel mijn buik vasthouden en me omhoog hijsen als ik opsta, maar dat gaat me nog enigzins goed af! @ Patroeschka -> wel fijn dat je schoonmoeder nog even "na de kraamtijd" je komt helpen! En kan me voorstellen dat het een beetje eng is hoor als je er "alleen" voorstaat, maar ja dat lukt ook wel!
hahahahahha ben ik blij dat ik mijn gebakje al op heb hahahahahah lig in een deuk hier en mijn vriend al helemaal hihihihihihi
hij leest net mee En zegt: "Nou ik moet toch ook weten hoe het ruikt?! Moet toch ook weten waar ik aan toe ben?" Hahahaha het is zo'n scheet die lieverd van me! Ja die kleine meoet eruit hoor mama is over de houdbaarheid heen wahahahaha Oh en dat met broeken enzo aan doen Mandy...ik ken het mijn beem optrekken voor een breokspijp doet me pijn in de buik.....
Hahaha Man, ja herken t helemaal. Soms valt er iets op de vloer en kan ik er alleen maar naar kijken want oppakken ho maar. Zat al aan zo'n grijper te denken waar ze ook de straten mee schoon prikken. Lijkt me handig joh! Ook voor ondergooed, broeken ed. Maar ja, we zijn er bijna..... dan kunnen we ons weer bewegen YEAHHHHH!