Maart 2007 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by susanne1979, Jun 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Sweetpee zeg maar dat het een echte scheet is! Hij heeft ook gelijk hoor, en hij is gewoon heel betrokken bij het hele gebeuren, dus toppie gewoon! Vroeg net aan mijn mannetje hier of hij er ook aan zou ruiken, maar nee hoor, hij zei gelijk: "ja daag"... hahaha! Daarna kwam wel een vraag: "moet je daar echt aan ruiken dan?" Toen ik met ja antwoorde als je het niet zeker wist dan zou hij het wel doen als het echt zou moeten, anders niet!

2. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hihi Mandy waarom moeten julie zo lachen dan wil vriend weten :D

3. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    optrekken lukt echt niet dan krepeer ik van de pijn pffff
    als ik omdraai in bed dan ben ik net een walrus man bah bah... en als ik dan net weer niet lekker op mijn zij lig dan moet ik weer omdraaien nou dan heb je een hele aardverschuiving pfffff
    ben blij dat we 2 losse matrassen hebben dat manlief er niet veel van merkt hihihihihi

4. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pagina 500!

5. @Patroeschka, lekker dat je schoonmams de kraamverzorgster is. En dat ze nog eventjes meehelpt. Je zal zien dat jullie even in het ritme moeten komen en dan gaat alles vanzelf joh.

6. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Minimuis, ik geef het door ;)
    Maar ik had het zelf ook nooit gevraagd hoor, alleen bij hevige twijfel :)

7. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    nou niet om jullie persoonlijk hoor ,maar gewoon om het onderwerp en hoe wij dus tegen elkaar zo open zijn over dit soort dingen
    maar wolf zei ook al tegen mij moet dat dan? en doet hij dat zomaar ff aan ruiken? hihihi hij is ff tandenpoetsen zal m zo vragen of hij het ook zou doen

8. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    :whistle: 500 :whistle:

Wij slapen ieder op een andere kamer, omdat ik zo verrekte zwaar adem. Hij heeft geen nachtrust anders. Maar hij hoort wel dat kraamgebeuren kraken hihihi.

9. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hahaha Mandy dat weten we ook wel hoor :D ;) Hij blijft ook bij zijn standpunt hihihihihi

10. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Haha erg herkenbaar hoor, ook dat andere wat je vertelde. Sokken aandoen ging al lastig, maar is nu echt een crime.. áls het al lukt, en daarna puffen want krijg er mega buikpijn van.
    Oh en afdrogen na het douchen is ook zo geweldig :rolleyes: Krijg zo ongeveer alles onder m'n knieën niet meer goed droog haha.

Wie schreef dat nou over dat vriendlief de afscheiding wou ruiken? Moest er wel om lachen, wat een gek :)
    Mijn vriend is errug benieuwd naar de smaak van moedermelk, hij wil wel graag ff proefen de idioot ;) jullie mannen ook?

11. Hahahahahaha erg he. Ik heb het gevoel dat als ik eenmaal lig ik noooooooit meer overeind kom. Man wat een lichaam en wat een gewicht.... :rolleyes: :oops: :)

12. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Mieke, van harte gefeliciteerd met jullie kleine!
    Klinkt wel erg heavy hoor, dat 'meer dood dan levend' :( werd er ff naar van.... maar blij dat alles nu weer goed is!

13. Ik heb zelf mijn melk geproefd, wilde weten wat ik mijn kind voorschotelde... Getsie... Was weeig, zoet en heel vettig.

14. Meiden wat gaan jullie hard! Ik kom telkens er achteraan jakkeren

15. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    hahahahahahhaha ik zou er spontaan mijn vliezen van breken wat hij nu zegt hahahahahha lig hier te schuddenbuiken van het lachen...
    ik vraag hem of hij er ook aan zou ruiken en zegt gelijk NEE en vraag waarom niet?
    zegt hij ja jij bent al 34 dat ruikt wel erger dan dat deeg daar van een 26 jarige hahahahahhahaha
    dus ik lig hier helemaal plat van het lachen zegt hij heel dreug... ja en ik ben al 36 dus weet wel waar dat na ruikt hihihiih
    ik ruik nergens aan wat ik niet weet en ligt hier helemaal in een deuk!
    zelfs dochterlief kwam ff checken waarom wij zo aan het lachen waren...
    maar goed ik moest zeggen ruik ze van man lief hij is werken hihihihihihiihi

16. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hahahahaha was mijn vriend die heeft geroken, enne ik lees dat van de moedermelk net voor. Krijg ik een vies hoofd hahahaha nee daar begint ie niet aan! Hij is misselijk nu :) :( Arme vent!

17. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    En dát vindt ie dan weer wel vies? :)

18. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1