Hahaha we zijn goed bezig hiero! Maar mijn mannetje wil wel echt de moedermelk proeven als dadelijk de bv op gang komt! Hij is er heel benieuwd na hoe het smaakt...
Hihi dames ik ga nokken, ik kom niet meer bij anders Heb er gewoon harde buiken en het zuur van Ik ga nu lekker op de bank liggen. NCSI verder volgen. Babbel ze nog en truste of suc6 voor later
hahahahahahaha ja die kan ook af en toe door de bocht komen hoor hihihihiih moedermelk ja dat kan ik nu niet meer vragen zal m een sms sturen met die vraag hihihi kijken of ik antwoord krijg... denk niet dat hij dat zal doen hoor ... ja alhoewel bij die andere 2 deed hij altijd de fles eerst in de mond om te kijken/voelen of het te warm was dus wie weet... maar denk niet dat hij zomaar aan die tiet loop te lurken van mij hahahahahhaha
hmmmzzz 2 x is ook overdreven he hihihihi maar ik krijg dus een sms terug zegt hij je weet dat ik pijn aan mijn buik krijg van melk dus ook van moedermelk hahahahahaha... sweetpee fijne avond nog
hahahahaha, ik kom ook niet meerbij! He meiden, ik ga ook even languit want ben best wel een beetje moe. Ga eens een leuk filmpie opsnorren. Voor wie gaat bevallen vannacht toi toi toi. En madelief, mocht ik je niet meer spreken meid, heel veel succes en zet m op! Je kan het!
ja die van mij bemoeit zich er nooit mee wat ik typ, maar omdat er zoveel mailtjes binnen waren gekomen vroeg hij zich af waar wij het zoal over hadden... en toen ik dus eenmaal hier aan het lachen was toen las hij dus even mee hihihihi nou hij heeft de smaak wel te pakken nu volgens mijn hahahahaha... had niet verwacht dat hij over die melk zou reageren hoor, vond het wel lief dat hij dat toch ffies deed voor ons
ik doe mijn broeken aan op de trap, ga boven aan zitten, dan gooi ik de zooi om mijn benen, en dan laat ik me zakken, terwijl ik de boel op houd ofzo.... oke, is waarschijnlijk warrig, maar ik zal blij zijn als ik idd de boel weer normaal aan kan doen. (en dan vooral die schoenen) en tja, gok dat die van mij wel zou ruiken, zou er denk ik ook niets van hebben. ook niet van moedermelk denk ik. zit m ook inzijn beroep natuurlijk, dan ben je toch ook met lijven enzo bezig... vraag me af of ie het fde vorige keer heeft geroken.... :-k zal m eens vragen vanavond ... groetjes, lidwina
lidwina die schoenen dat gaat wel ik schuif mijn schoenen half aan dan zet ik een voet op de trap voor zover het lukt dan trek ik ze verder aan. wel met gevolg dat ik een knoer harde buik krijg maar zonder sokken gaat het makkelijker dan met moet ik zeggen... van de week was het zo erg dat de jongste mijn sokken aan deed en de oudste mijn schoenen ik zou idd ook erg blij zijn als ik mijn andere schoenen weer aan kan hoor poeh poeh... en ben je niet bang dat je van die trap af glijd zo met die broek half op de trap? eng man
Dames ik ga jullie ook verlaten! Ik kruip lekker onder de wol! Tot morgen en voor de dames die gaan beginnen vannacht, succes! Groetjes!
neeeeh doe wel voorzichtig op de trap, en erg langzaam. zolang ik maar zit ben ik stabiel genoeg, en als ik ga staan hoef ik niet omhoog, alleen naar voren, en dan heb ik me vast. de miesjes zoeken mijn schoenen wel, maar veters, dus kunnen ze niet aan doen. wilde dat het begon, heb t wel gehad.... groetjes,lidwina
Sjee, wat een geklets vanavond! Dank jullie wel voor alle lieve reacties op het indalen van de kleine! Ik ben er zelf ook erg blij mee! Ik heb alles even bijgelezen, maar heb weinig zinnigs toe te voegen. Sorry.... Ik ga zo lekker naar mijn bedje, zien of ik kan slapen. Slaap lekker allemaal en tot morgen. Liefs Diana
pffff anders ik wel lidwina. iedere avond ga ik eerlijk gezegd wel met hoop naar bed, maar het is en blijft een tegenvaller als ik niks geen wee gevoeld heb. zelfs mijn mannetje vraagt steeds als ik op de kamer kom of als ik een raar gezicht trek en?en?en? het duurt hem nu ook te lang... maar goed we kunnen hem er slecht zelf uittrekken he? mijn zus riep net al door de telefoon tegen wolf... je moet ff lekker sexen met mandy roept wolf dat heb ik 9 maanden geleden al gedaan dat vind ik meer dan zat hahahahahha dat doet hij echt niet hihihihihi teminste zal t m vanacht ff vragen als hij in bed stapt hihihihihi
He dames! Hoe is het hier? Houden jullie het allemaal nog een beetje uit? Hier gaat alles prima, het went toch best snel, het moederschap! Nooit verwacht dat de routine er zo snel al in zou zitten! Hebben jullie touwens gezien dat ik meedoe aan de baby van de maand verkiezing? Ik kan jullie stem goed gebruiken Marian