Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Goede morgen! We gaan om 09.00 weg, want om 10.00 word ik opgenomen........ :D Ik hoop dat het dus eigenlijk vandaag geboren word als ik eerlijk ben, heb vanacht voor het eerst ´s nachts weeen gehad....ik dacht, nou gaat het toch nog spontaan gebeuren.. :confused: maar nee helaas niet, vond het trouwens geen prettige weeen........ We gaan zo nog even uitgebreid ontbijten, maar trek heb ik eigenlijk niet! maar moet goed eten he. ik ga effies naar de eieren kijken! ;)

liefs Es

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    OOOOHHHHHH Es, wat een ontzettend spannende dag voor jullie :whistle:

Over een paar uur heb je misschien je kleintje al in je armen, of anders toch uiterlijk morgen........ Heel veel sterkte en succes jullie beiden!
    En probeer te ontspannen en niet te veel na te denken, ga mee met je gevoel!

@MArian, spannend joh, nog ff en dan alleen nog met z'n drietjes :)
    Ow en gestemd heb ik allang hoor ;)

Jeeminee, wat een gesprekken hadden jullie gisteren zeg.... de geur van afscheiding, mama's die overtijd zijn whahaha :) :)

Moeite met aankleden, breek me de bek niet open :confused:
    Ik moet al sinds week 16 zo'n beetje gaan zitten om broek en sokken aan te trekken, tegenwoordig doe ik alles zittend anders trek ik het gewoon niet meer hoor...... En schoenen, mijn voeten staat zo bol en straks van het vocht, dat is geen doen meer :(

O enne bedankt voor de complimenten voor mijn buik.
    Het duurde lang bij mij voor ik een zwangere buik kreeg, ik leek lang vooral gewoon DIKker, dus dat vond ik niet zo leuk. Dus vind het erg leuk nu te horen dat ik een mooie buik heb. Alleen nu wil ik er weer zo snel mogelijk vanaf, haha. Tis ook nooit goed he ;)

3. linda83

linda83 Actief lid

Goedemorgen:)
    Pfff heb weer heel wat bij moeten lezen wat een geklets:)
    @mieke Gefeliciteerd !Wel heftig hoor dat je zelf naar de ok gebracht moest worden enzo..
    @dianaWat fijn dat de kleine is ingedaald!Ik hoop andaaag het zelfde goede nieuws te krijgen;)
    @anniek Klinkt als een heftige bevalling maar wel lekker vlot zeg.Ennuh jammer van de bv maar je hebt t geprobeerd ik zou me dan ook zeker niet schuldig voelen en ik denk dat je op deze manier ook zelf meer kunt genieten van je kraamtijd
    @lily Hoop dat t voor jou ook opschiet kan me voorstellen dat t niet zo leuk is om je buren zo met de kleine bezig te zien terwijl jij nog zit te wachten en al uitgerekend bent.
    @madelief -->Heel veel succes vandaag!Zet m op meid.

Hier gaat verder alles wel zn gangetje ik moet om 10:50 naar de vk en dan heb ik een extra lange afspraak omdat we t ook over de bevalling enzo gaan hebben.Mn beste vriendin die ook bij de bevalling zal zijn heeft vandaaag vrij genomen zodat ze mee kon..echt een schatje want ze woont in drenthe dus moet ook nog best een eind rijden!
    Ik hoop echt dat de kleine is ingedaald.O jaen vandaag weer een mijlpaal gehaald ik zit op de 37 weken!Ik mag nu eindelijk thuis bevallen :)

4. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    goede morgen dames...

ik ben ook weer van de partij vandaag..
    jeetje wat een telurstellnig weer hoor! grrr

Es veel succes en hopen dat je een goede en vooral zonder niet al te veel kleerscheuren vlote bevalling zal hebben en jullie kindje lekker bij je mag houden.
    dikke knuf van mij...

lilly voor jou ook al niks vandaag tenminste vannacht niet maar goed de dag is nog lang...

zullen er nog dames bij zitten vandaag die zijn bevallen?

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Es -> Heel heel heel veel succes meid! We denken allemaal aan je vandaag! En alleen terug komen met beeb he? ;)

@ Marian -> ik had de foto al ertussen zien staan, dus ik had al op jouw kleintjes gestemd voor baby van de maand! ;)

Word wel lastig als we volgende maand allemaal een foto insturen voor baby van de maand te worden hihi!

Hier trouwens ook een belabberde nacht gehad! Ben om 7 uur maar uit ellende onder de douche gestapt...

Hebben jullie dat ook dat de ochtenden steeds meer als een teleurstelling is? Elke avond ga ik naar bed met de gedachte: de meeste bevallingen beginnen het 's nachts dus wie weet... En 's ochtends is het eerste wat ik denk: Pfff... Geen bevalling vandaag voor mij... Maar ik merk dat de teleurstelling steeds groter word. Iemand herkenbaar?

Gr. Miranda

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Heel herkenbaar dus... Toevallig toen ik bezig was met het posten van mijn verhaaltje had jij dit al gepost! ;)

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Linda83 -> gefeliciteerd met het bereiken van de 37 weken grens! :whistle:

8. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    hihihih minimuis erg is dat he?
    wolfgang kwam vannacht thuis en het eerste wat hij vroeg ( om half 4) en? ik zei nee niks en hetword ook niks pffff
    ik vind dit zo erg he
    vanmorgen toen de wekker ging ook al vroeg hij en hoe voel je je? ik zei dit word niks hoor word een olifanten dracht hier!
    merk ook dat ik er flink sjago van wordt

ben ff kids weg brengen ( krijg ik weer alle vragen over mij heen met... nu nog niet? duurt wel lang he? grrrrr nu niet vandaag bah.

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Succes met de kids wegbrengen en met het vertellen: nee nog niks grr kan ik me goed voorstellen hoor elke keer ook nog eens moeten vertellen nee nog niks aan de hand!

Zometeen nog een kort rondje zkh voor mij, gister na de ctg en groeiecho kreeg ik te horen dat ik vandaag nog 1 keer moest terug komen voor een ctg, dus dat ga ik dan zometeen maar effe doen. Ga samen met mijn moeder, gaan daarna effe gezellig ontbijten!

Dus tot straks dames!

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Linda, gefeliciteerd met de 37 weken grens, lekker gevoel he ;)

En ja, gezien het feit dat ik nog nauwelijks voortekenen heb verwacht ik ook dat de bevalling 's nachts zal beginnen. Dat ik naar de wc ga en de vliezen breken, of dat ik wakker word van de weeen.....
    Dus elke ochtend denk ik, gatver weer niets.......... :cry: :cry:

En zeker met dit soort nachten.....
    Lag een potje te zweten vannacht :confused: Dacht gelijk aan Anniek, die lag volgens mij ook te zweten die nacht dat haar bevalling begon....maar bij mij was het niets hoor :)

11. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    nou lilly ik lig al avonden te zweten in bed pffff drijf echt letterlijk mn bed uit... lig ook helemaal naakt in bed zo warm heb ik het af en toe.

wat zouden nog meer van die voortekens kunnen zijn dat je enigzins kan merken dat de bevalling er snel aan komt?
    bij ieder rare gevoel wat ik heb denk ik wel is bij mezelf.. zou dit een teken zijn dan? maar niks noppes nada nakkes.
    *zucht*

trouwens op school was ik snel van terug ze zagen al aan mijn gezicht dat ik er weinig zin in had vandaag en dan loop ik gelijk door dan he hihihi
    hoor je echt letterlijk achter mijn rug om kletsen van... ach erm kind het zit er nog! of ze heeft het echt moeilijk nu? of nog steeds niet?
    staqp ik de auto in staat daar het feestcomite te wachten pffff toch nog ff vragen natuurlijk hihihih
    ben blij dat het donderdag is dus nog 1 dag dan hebben ze weekend dus dan ff rust ( van school dan ) nu nog mijn familie die zijn nog ongeduldiger hahahaha op mijn zwager en schoonzus na daar heb ik de hele zwangerschap niks van gehoord...
    maar goed ze doen maar.
    nou ik ga maar weer afwachten wie er post en present is :)
    ga ondertussen ff poetsen. ik ga gewoon dingen doen die god verboden heeft hahahahahahah wie weet helpt het!

12. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    thanx ladys! ;) Nog 15 minuten dan gaan we :confused: Ik zal aan jullie denken en hoop dat ik snel kan vertellen dat de kleine meid er is........

13. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Ik ga nu dames.......... iedereen hier de komende dagen ook veel succes en sterkte, hoop jullie gau weer te preken met ons poppetje in mijn buurt :D :D

heel veel liefs en dikke kus
    Es

14. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    es nog gauw een knuf van mij
    heel veel succes hoor kan het niet vaak genoeg zeggen...

was net ff op ander forum en ik was daar als eerste uitgerekend het ziet er naar uit dat ik de laatste ben nu :(

ik snap dat niet he? niet voor het een of ander he, maar er zit wel degelijk verschil tussen een gun en een vk dat weet ik nu wel!
    dat meisje wat nu aan het bevallen is was gister voor controle en moest ook een ctg maken ze kreeg daar harde buiken en dat werd door gegeven aan haar eigen gyn zegt die arts ben je nu nog hier? gaat hij kijken heeft ze ontsluiting en stript gelijk de hele boel! zo zegt hij dat moet nu toch wel gaan lukken meid!
    grrrrr zakt je de broek toch van af of niet dan?
    ik loop al weken met harden buiken je kan beter vragen welke periode voel je geen harde buik?
    en ik mag gewoon doorlopen tot sint juttemes!
    dat er echt zo'n verschil in zit he snap ik echt niet...
    wat zou ik dan nog meer moeten doen/zeggen dat ze me eindelijk eens geloven?

15. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Sweetpee present...

:( geen bevallingen tot nu toe dus? Jammer dames, zouden wij de overdagclub worden? De rest was toch wel 's avonds en 's nachts....

Hier redelijk goeie nacht rust gehad, alleen wat is dat bed hoooog als je moet plassen 's nachts :confused: erin is makkelijker als eruit :rolleyes:

Spannend hoor Madelief wordt zo ingeleid!

Linda gefeli met de 37wekengrens :D

16. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ik denk het sweetpee...
    ik ging net na de wc en zag in mijn inlegkruisje rose druppels... nu weet ik niet of dat nog steeds van die inwendig onderzoek kan zijn of dat het toch weer nieuw is?
    btw met afvegen zag ik weer niks

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ik begrijp je gevoel hoor mandy, vk's zijn gewoon heel erg voor een natuurlijk verloop, en dat is denk ik ook goed, en gyn's zijn natuurlijk dokters dus die willen vaak sneller ingrijpen. Is soms fijn maar niet altijd noodzakelijk ;)

Maar als je op een gegeven moment op begint te raken, ben je het zat en wil je hulp!

Ik moet dinsdag weer naar de vk, als mijn kindje dan is ingedaald gaat ze kijken of ze kan strippen. Is ie niet ingedaald dan doet ze dus niks :confused: Als dat het geval is vraag ik direct om een doorverwijzing naar de gyn, kan ik gelijk een afspraak maken voor het inleiden met precies 42 weken. Komt het daarvoor vanzelf dan is dat mooi maar heb echt geen zin om te wachten met inleiden tot na die 42 weken.

Ik kan gewoon niet meer, slaap niet meer, streeds meer pijn........begin echt een hekel aan die buik te krijgen :confused:

18. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Nou Mandy, je apk was toch alweer een paar dagen terug? lijkt me dat dit "verse" druppels zijn....

Lilly, nou ik kan het me goed voorstellen hoor meid! Ik hoop ook zo dat ze eerder komt. Maar ik heb nauwelijks kwalen, ik rommel alleen tijden. Dus ik stel me voor hoe het voor jullie moet zijn met echte ongemakken. Ik hoop echt dat de beeb indaalt voor je vk-apk, of dat je vliezen breken voor die tijd! [-o<

19. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    nou ik heb nog geen hekel aan mijn buik, maar ik ben gewoon helemaal op...
    echt alles doet mega pijn.
    ik ben echt geen voorstander van inleiden dat hoeft ook nog niet echt, maar had op zijn minst wel verwacht dat ze me eerder zou strippen? had ze toch ook gelijk kunnen doen toen ze mijn bmm na voren trok? ze was toch al bezig?
    maar goed ik ben toch al een pechvogel dus zal gewoon moeten wachten tot week 42/43

20. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Mandy heb je dan al ontsluiting? (weet het ff niet meer zo snel) Ze kunnen toch pas strippen als dat zo is meende ik?

Deel Deze Pagina