Hoi meiden, ik werd vandaag wakker met een vreselijk blehgevoel en ben even in het zh wezen checken en daar bleek dat ik ruim 3 cm ontsluiting heb en zodoende word ik morgen ingeleid! Morgen word mijn dochter geboren en het stomme is dat ik telkens vreselijk emo word als ik eraan denk, stom he Ja morgen is dus de grote dag voor mij en mijn dame.... Nog 1 dagje zwanger....
hoi allemaal. de vk zij dat het normaal is de bmm is aan het weken zegt ze. ik ben net wakker was vanmorgen weer mijn bed ingekropen. heb nergens zin in mijn mannetje zou voor het eten zorgen vannavond. @maar mandutjuh doet dat pijn als ze dat gaan doen? tijdje terug moest ik naar het ziekenhuis omdat ik een auto ongeluk had gehad ik was toen ongeveer 37 weken, toen gingen ze met een eendenbek naar binnen en dat deed behoorlijk pijn ook omdat ik natuurlijk bang was dat er iets mis was. in ieder geval bedankt voor de uitleg
lidwina fijn dat je apk goed was en idd strippen doen ze pas als bmm rijp is. en die wekelijkse controle heb ik ook dat er regelmatig 1,5 week tussen zit heb ik nu dus ook pffff dat duurt lang hoor minimuis, mag ik vragen hoe groot ze jou beeb schatten? wel spannend allemaal hoor mammatje jeetje dat gaat ook snel al 3cm ontsluiting! spannend hoor...
Hoi Sharon, ja wel een prettig idee hoor. Ik heb het echt gehad nu... Ik blijf me bleh voelen en bloed nu een beetje door het toucheren dus morgen gaat ze eruit Ik kan niet wachten om kennis te maken met haar.
Ja Man, ik had ook geen 3 verwacht hoor. Vind dit al heel knap van mezelf. Ben nooit verder dan 2 gekomen... En had er plek geweest was ze vandaag al geboren maar ja, er lagen al miepen te bevallen hahaha
sharon ligt eraan bij de een voel je het meer dan bij de ander... het gaat in ieder geval niet met een eendebek hoor ze draaien eigenlijk met hun vinger langs je bmm na binnen en dan maken ze de vliezen los van je bmm ik vond dat niet vervelend toen, maar dat van van de week toen ze mijn oucheerde en de boel na voren trok deed wel weer pijnlijk pffff maar goed dat alles is niks vergeleken met de bevalling hoor dus ach je moet denken het is voor een goed doel en je bent het echt zo vergeten hoor
ahhh jammer mammatje dat was helemaal mooi geweest toch? die pech zou ik nou ook hebben en die kans dat ze me donderdag gaan strippen acht ik ook heel klein hoor ohhhh wist ik maar wat ik precies moest doen omdat zelf te kunnen hihihihi dan had ik het wel geweten hoor!
Ach ja, ik kan nu wel nog even de laatste dingen hier doen. Dat is natuurlijk ook wel een rustig gevoel. Even een laatste rustige avond en dan hard aan het werk
Wow mammatje.. wat goed..! en wat spannend..! Mm strax blijf ik echt alleen door lopen hihih.. ben ik hier in me remi hahahah arme ikke
hoelaat moet je morgen daar heen? ik ga wel voor je duimen hoor! maar ik denk dat je vanaaf er nog wel ff bent of ga je lekker betijds na bedje toe voordat je de grote klus moet klaren?
nee hoor ranjeewha ik ben er ook nog steeds en als ik op dreef ben kan ik wel uren achter elkaar klessenbessen hoor ! hahahhaha dus je bent nog niet van me af voorlopig hihihihih
Ik moet morgen om 7 uur bellen of er plek is en zodra die er is mag ik er heen. Ik vond m wel leuk hoor: zit ik in me remi hahahaha Meiden, kom op, we zijn er bijna!
Oja en of ik vanavond rust in mijn kont heb om vroeg te gaan slapen weet ik niet hoor, denk het echt niet hahahaha. Ondanks dat ik me niet lekker voel (niet ziek maar gewoon bleh) heb ik een kick op het moment.
ahhh komt mooi uit dan heb ik ook nog ff aanspraak totdat we na bedje gaan hihihihi 7u jeetje wel vroeg he hihihihi ik ben ff rifka na school brengen tot zo...
hoi, mijn schoonzus komt zo even op bezoek. heb echt hendige last van ongestedheidsgevoel en dan dat bloed bah. als ik het morgen nog heb dan vraag ik toch of ik even langs mag komen heb er nu 3 dagen last van. mijn andere schoonzus heeft 6 kinderen en die heeft dit ook niet gehad tijdens haar zwangerschap dat licht bloed. begin me toch een beetje zorgen te maken. nou tot straks he meiden, en zet hem op als het zover is! groetjes
@Minimuisje: succes meid!Misschien is het wel zo ver! @Mammatje: morgen heb je je dochter in je armenm wat een heerijk gevoel he! Ik ben ook nog wel ff van de partij hier hoor! Heb nog niet het idee dat de beeb er zin heeft om zich te laten zien.... We wachten geduldig af..
Ja...wat een raar idee weer.... Er gaan echt zoveel gedachtes door me heen en loop voortdurend te denken aan de dingen die ik zo nog moet doen...