Maart 2007 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by susanne1979, Jun 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    Ja kan ik me voorstellen! Je bent nu nog maar 1 dagje zwanger, geniet er nog ff van!

2. Ja nog even dat getrappel en dat gedraai. Goh ga ik wel weer vreselijk missen.... Rare wezens zijn we hoor! Maar ik ben blij haar eindelijk te mogen zien. De dok verwacht zo'n 6 pondskindje dus we gaan kijken of hij gelijk heeft.

3. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

@ mandytjuh.. hahah gelukkig maar..!
    @ laura... hmm misschien wel.., maar misschien ook weer niet..!
    laten we zeggen ik hoop het :oops:
    @ mammatje... als ik zou weten dat ik ´ingeleid´zo worden zou ik helemaal gek worden,. nog even kinderkamer helemaal schoonmaken (voor de zoveelste keer) mijn kamer...pff..! denk dat me vriend me een slag op het hoofd moet geven voordat ik slaap ;)
    hoop voor je dat jij wel kan slapen hihih

4. Ja Ranjee, ik wil het graag allemaal nog een keer doen maar dat trek ik niet hahaha. Ik ga wel weer de tassen nakijken en alles klaarzetten. De laatste boodschappen en de mensen bellen die het moeten weten. Even de laatste dingen opruimen en me dan maar klaarmaken. Het is en blijft een raar idee hoor. Ben ook zo benieuwd hoe het met Madelief gaat...

5. Niet meer actief

@ranje: nou van mij mag je hoor haha, ik moet nog 16 dagen ;)

6. Ranjeewha18

Jah ik ook..! zou ze het al in der armen hebben..!
    hoe ga je het doen met je kindjes... (die had je tog al?) gaan ze mee.. of gaan ze naar oma en opa..!
    ben zo benieuwd..

7. Ranjeewha18

@ lauraatje... hmm ik nog 1!

8. Nou Myriam gaat naar een vriendinnetje toe hier verderop. Yana gaat naar de moeder van mijn vriendin toe, die hier ook vlakbij woont. Er gaan 2 vriendinnen mee en mijn moeder komt ook. Aangezien er hoogstwaarschijnlijk geen vruchtwater afloopt zal ik wel meteen als ik kan staan en lopen naar huis mogen. Desnoods blijft mijn vriendin even slapen om alles te regelen en te helpen. Het is gelukkig goed geregeld en dat geeft gigaveel rust hoor.

9. Ranjeewha18

kan me voorstellen..! vroeg me het af.. omdat dit natuurlijk mijn eerste is..! en niet al die dingen hoeft te regelen.!
    en op de peuterspeelzaal merk ik vaak dat kinderen erg onrustig worden als ze gewoon thuis zijn..

10. Ja logisch, ik zou het me ook afvragen hoor hahaha. Nee als moeder word je vreselijk creatief en regel je de dingen met zorg, helemaal natuurlijk. En dit is gewoon het lekkerste voor ze want het zijn bekende en vertrouwde mensen. En als ze thuis komen is daar hun zusje, dus dat is al meer dan genoeg onrust voor ze want de dame zullen moeten wennen nog meer aandacht te verdelen. Vinden ze nu al lastig :)

11. Ranjeewha18

hihi..! Jah dat kan me voorstellen.! ik ben enigskind. en heb dat nooit zo erg mee gemaakt dat ik mijn moeder moest delen met zusjes of broertjes ( met de hond dan wel )
    mijn vriend komt uit een gezin van 6 kinderen. jaa daar gaat het nog wel eens heftig aan toe met de verdeling van mamma..!
    totaal een andere wereld..!

12. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Jeetje...ben ik ff met de hond uit gegaan en bezig in huis, zijn er alle maal spannende ontwikkelingen!

Minimuis, ik duim voor je dat het doorzet!

Mammatje, wat spannend, morgen heb je haar in je armen :D

Enne Ranjee, voorlopig ben ik hier ook nog elke dag ;)

Ja......hoever zou Madelief zijn nu?

Nou ik ga ff verder met poetsen :D ben bijna klaar :)

13. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    sjohhh ben er ook weer, heb maar gelijk ff met de hond gewandeld...
    ik denk dat ik zo nog ff de was in de machine doe dan heb ik dat ook weer gedaan!

grrr mijn humeur wordt weer flink op de proef gesteld hier oh oh oh
    nu is de oudste dus lekker tegendraads aan het worden en de jongste is hyper actief aan het doen ik kon er net echt niet tegen
    de jongste had ik op de stoel neer gezet en gezegd als ze eraf kwam dat ze wat beleefde en de oudste heeft al straf te pakken die gaf me gelijk een grote waffel ! grrrr pubers... de hond is ook al gek bezig kom ik thuis van de kids wegbrengen heeft de hond de korstjes van de aanrecht gejat! idioot voor niks gedweild een puinhoop in de keuken...
    zo en nu ga ik lekker mijn frustratie op man lief af reageren en hem het bed uit gooien hahahahahahha heb ik zin in.

14. hardloper

hardloper Niet meer actief

you go mandy! :)

succes morgen mammatje, spannend, en fijn.

en voorlopig ben ik hier ook nog wel twee weken.... :(

hoe zou madelief gaan? ze zou dr laptop toch meenemen?
    OEHOE, MADELIEHIEF, HOE GAAT IE?

wow, het zal je maar gebeuren, lig je net lekker te bevallen, gilt er iemand dat je kamer binnen. schrik je je toch het apezuur :)

nou, moet mijn compje weer afstaan aan mijn jongste, kan ze weer verder met r spelletje. ze wordt tenslotte nu nog niet lastig gevallen door dr zus :) (nee, door dr moeder, maar hou me erg in hoor! :) )

groetjes, lidwina

15. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    hihihih dat heb ik ook wel is hier hoor 3 pc 's in huis en allemaal willen ze op de laptop grrrrr

ja hoe zou het met Es zijn ja ohhhhh ben zooooo nieuwschierig!
    ESSSSSSSSSSSSSSSSS hoe gaat ie lig je nog te puffen of het je net zo'n turbo bevalling als de rest van de dames hier?

tja wat zal ik is ff gaan doen ik hoef rifka niet op te halen straks want die gaat nog ff bij een vriendinnetje spelen nou larissa kan zelf na huis lopen, huis is helemaal aan kant pfffff ff denken heb nu nog energie genoeg straks niet meer hahahahaha
    man lief heb ik ook al wakker getrommeld gniffel gniffel gniffel.....
    tja dan ga ik maar ff op de baby kamer rommelen daar ben ik vandaag nog niet geweest ahum....

16. Oh meiden, ik heb me toch een raar gevoel.... Ik verlies best wel wat bloed en slijm en dat had ik na het strippen niet eens. Ook is mijn buik telkens pijnlijk en hard.... Ik zou toch niet alsnog spontaan bevallen? Zou echt iets voor mij zijn met mijn achternaam. Word t met recht even Apeldoorn bellen... Mijn vriendin komt vanavond al dus mocht er iets gebeuren ben ik niet alleen :)

17. Ranjeewha18

@mammatje.. misschien wel.. misschien niet.. hoop voor jou van wel..
    maar als je BEST veel bloed verliest zou ik toch wel even voor de zeker de VK bellen..!
    groetjes.. en fijn dat je niet alleen thuis bent vanaaf

18. Ranjeewha18

maar wel super spannend mammatje..!

19. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Pfoe, ook hier is het huis aan kant :D Hoef alleen boven nog ff de wc door te spoelen, maar vloer is nog nat ;) Damn ik dacht dat doe ik allemaal ff, boven en beneden stoffen en stofzuigen, wc'tjes, vaatwasser uit en inruimen. Heb beetje rug en buikpijn en weer het zuur :rolleyes: MAARRRR allesj isj sgoon :p
    Kan ik zo lekker douchen en ff met de beentjes omhoog :D

Oei mammatje, zou je niet ff bellen met de vk dan? Inderdaad fijn dat je vanaaf niet alleen bent!

20. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    mammatje mijn vk zei toen tegen mij afgelopen maandag ik mag niet meer gaan bloeden dan een klein streepje en als het zoveel wordt als menstruatie moest ik accuut bellen dus mammatje BELLEN!

Share This Page