Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    ieuwwwwwwwwwwwwwww ik zit nu ff dr Phil te kijken en bah wat een ranzig huis! Die vader verzamelt troep, en de katten levven in het huis. De mensen in een camper :confused: ik ruik gewoon bijna de schimmel en kattepis brrrrr

2. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ahhh gatver sweetpee meen je niet bah!
    nou als wolf klaar is met teletext kijken en journaal luisteren dan zal hij m ook wel op die zender zetten lekker ranzig dan pffff

3. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Ja ranzig dat huis! Begrijp dat niet ieuwl ...

4. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

hahah...! datz zou ons niet gebeuren met onze nesteldrang hihih

5. Oh wat erg! De schoonmoeder van mijn broer is precies zo. Walgelijk gewoon. Zet daar ook geen stap binnen, nooit gedaan ook!

6. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

:confused: dit wel erg hevig..! :confused:
    @mammatje heb je al gebeld ?

7. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    sjeeezus wat erg zeg!
    nee ben blij dat we nesteldrang hebben he dames
    maar dan nog nee dat is wel heel ranzig!

8. Neeheb nog niet gebeld, het is als een kleine ongesteldheid, net het begin of einde en het is niet totaal helderrood. Verder heb ik onderin mijn buik terugkerende pijn dus er is iets bezig nu. Ik wacht t eventjes af...

9. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    wel in de gaten houden dat het niet over slaat naar helder rood mammatje! zoals jij beschrijft had ik dat ook dus dat kan nog... alleen ff je buik pijn in de gaten houden en dan dat bloed verlies....
    ja mammatje we zijn streng voor je hoor hihihiihi

10. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Kun je voor de zekerheid niet ff bellen mammatje?

11. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    JA vies he! Is echt heel erg dat huis!

Mammatje, goed in de gaten houden hoor!

12. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    oooooh! Die vrouw die nu is.....alles bewaren :rolleyes: ik heb daar ook last van gehad :oops:, gelukkig heb ik het licht gezien pffff. als ik iets na een jaar nog niet heb gebruikt, dan moet het weg.
    Oh wat erg zeg!

13. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    hihihi toevallig hadden wij het er net ook over. ( over dat snoeppapiertje)
    gister had rifka een verjaardags feestje en had een leuk kleur zakje gekregen ik wilde hetgewoon weg gooien en wolf zei ahhh nee joh daar kan ze nog mee spelen! hahahahhaha echt niet weg ermee!
    we moesten alle twee erom lachen net hihihihi

14. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    HAhaha, zo extreem heb ik het niet gehad gelukkig ( die macaroni hihihi), Maar leuke tasjes, heb ik nog wel moeite mee soms....maar gooi ze toch maar weg :)

15. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    hihihi tassen worden hier nog wel eens door geschoven na de kids toe maar zodra ze er niet meer mee selen of het is alsnog kapot... weg ermee! ook speelgoed is het niet meer compleet of kapot gooi het zo weg! jammer dan moeten ze het maar bij elkaar houden

ja en dat elleboogje hahahahahah dan heb je toch een kronkel in je kop?
    hoop niet dat ik nu dames voor het hoofd stoot :)
    nehhhhhh zal toch niet

16. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    neh kapot is kapot!

wahaha ja dat geredde elleboogje :)

17. hardloper

hardloper Niet meer actief

tja, mammatje, je weet wat ze zeggen, 5 maal is scheepsrecht :D voor de zekerheid zou ik wel even bellen, je weet nooit...

sjee, allemaal interessante programmas en ik kan niet kijken :(

nog steeds niets van madelief gehoort....

mijnoudste net van school gehaalt. hartstikke ziek. wil wel wat zien, maar niets horen. en ze is spierwit.....zooooo zielig. mijn jongste haalt allemaal dingen voor haar. hartstikke lief, maar ze wil wel gewoon met rust gelaten worden. en ik net een cakeje gevraagd aan een moeder van dr klas voor in de vriezer, voor als de baby er is... dus toch maar even naar school morgen, cakeje halen... :(
    hebn de glazenwassers trouwens net gevraagd of ze mn benedenboel ook voor een keer mee willen lappen. doen ze! fijn, dan is alles gelapt, en dan staan ze dus ook niet ineens voor mijn raam als ik aan het bevallen ben.... (tja, waar je al niet mee bezig kan zijn hè, ik zag me al liggen persen en gillen, en ineens zo'n ladder met glazenwasser bij mijn raam, naast mijn bed :) )

en heb heeel vaag gedroomd vannacht. over god, en ik ben echt niet christelijk ofzo. het kwam er op neer dat ik het allemaal zelf uit moest zoeken, en dat ie wel meeliep, maar verder echt niets deet of zei... :( tja, wat moet je daar nou weer mee.... :-k :( :D

groetjes, lidwina

18. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Hallo allemaal.

@Mammatje, wat spannend dat je morgen je dochtertje in je armen kan houden. En als ik het net zo las misschien dat het ook nog wel vanzelf begint. Ik zou in ieder geval nog wel ff de vk bellen i.v.m. dat bloedverlies.

Ben vanmorgen ook weer voor controle naar de vk geweest, de kleine begint nou eindelijk weer in te dalen. Werd ook tijd want zit allemaal een klein beetje strak onder mijn ribben. :( De vk gaat ervan uit dat het een 6,5 pondertje word. :D Kijk en dat is wel weer lekker. Als bij de vliezen breken moet ik gelijk gaan liggen en de vk op bellen aangezien het nog niet goed is ingedaald. Maar voor de rest is alles goed.

Ik ging gisteravond voordat ik op bed ging nog ff naar het toilet begonnen ineens mijn armen op te zwellen. Ik had echt zoiets van wat heb ik nou weer. Blijkt dat dit echt de kwaaltjes zijn van de laatste loodjes. :(
    Ze zegt dat het niet aan de bloeddruk ligt want die is 120/75 dus dat is uitstekend zegt ze. Dus is alweer een geruststelling. :)
    Volgende week donderdag mogen we weer, als hetdan nog nodig is zegt ze. Vorige week donderdag was ik de hele dag zo misselijk en donderdag op vrijdagnacht heb ik 3 uur wakker gelegen van harde buiken. Dat zijn waarschijnlijk al oefen weeën geweest zegt ze. Dus erg spannend.

Liefs Fennita

19. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Och Lidwina, dat ze maar snel beter is je dochter. Wel lief van de jongste :D Hahaha ja je moet er toch niet aan denken dat de ramenwasser er opeens met z'n neus bovenop staat hihihi

:( Zeker een vage droom! Je bent dus nooit alleen ;)

20. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Tjonge Fenniet, schrok je je niet kapot toen je armen opzwollen? Blij dat verder ook jouw apk goed is gegaan :D JA spannend nu he?

Deel Deze Pagina