Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi meiden,
    ik word suf gebeld hier hahaha en nu komt mijn moeder ook nog en vanavond mijn vriendin. Ze houden me flink bezig. Het bloed is er nog wel maar niet versrood vandaar dat ik rustig blijf. Mocht het toch spontaan beginnen ben ik supergelukkig. Ik hou het flink in de gaten hoor, door mijn werk bij Lieve Engeltjes weet ik precies wat er allemaal mis kan gaan.

2. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hihi Mammatje, dacht je nog een rustige laatste zwangerdag te hebben :p

Ik ga fkes met de hond uit, zo weer terug :D

3. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Ja ik schrok wel ontzettend toen mijn armen begonnen op te zwellen. Mijn mannetje had nachtdienst dus ik een sms gestuurd hij gelijk helemaal nerveus. Als ik me niet lekker voelde moest ik hem gelijk bellen en dan was hij met 15 minuten thuis. :D Erg lief, ik lag om half elf al op bed maar om half 1 sliep ik nog niet. :( Maar vanmorgen was het weer weg, het deed ook geen pijn ofzo alleen begon op een gegeven moment mijn huid te "scheuren"! Daar leek het op een klein beetje boel droog.

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goeiemiddag dames!

Hier weer een update: Niks aan t handje hoor! ;) Hahaha... Toen de vk vanochtend vertelde dat ze dacht dat het ging doorzetten had ik al zoiets van ik verwacht niks, en maar goed ook want buiten de normale harde buiken en soms een krampje niks aan het handje! ;)

Er vroeg ook iemand hoe groot/klein ze de kleine schatten... Ik heb geen idee! Ze voelen elke keer aan de buik en het enige wat ze zeggen is: het is echt een kleintje... Dus hierop kan ik geen concreet antwoord geven!

@ Mammatje -> je maakt het wel spannend! Morgen is het zover! :)

En ik ben ook heel benieuwd naar Es! Zou ze haar wondertje al in haar armen hebben? Spannend hoor...

@ Lidwina -> is de oudste toch nog ziek geworden :( Hopelijk knapt ze snel op!

Wat eten jullie vanavond allemaal? Mijn mannetje moet toch nog naar de winkel, maar ik heb nog geen idee wat we gaan eten, iemand een ideetje?

5. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Heey Minimuisje! Ik dacht echt dat je bezig was joh! hihi!

Ja ben ook benieuwd hoe het met Es is!

@Lidwina: sterkte met je zieke dochter...Haha wat een vreemde droom!

Hier eten we pannenkoeken, had ik echt weer es zin aan!

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Helaas was dat maar waar Leonie! Haha! En pannenkoeken lekker! Die heb ik ook nog in huis :)

7. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Fenniet, heb je nu dus striae op je armen?
    Wel fijn dat je mannetje snel thuis kan zijn op zulke momenten!

He Minimuis, het zet dus niet door...jammer....

Wij eten stampot broerenkool :D, al klinken pannekoeken me ook erg lekker in de oren :p

Ik heb net toch maar besloten Rennies te halen, blijf toch maagzuur houden :rolleyes: elke keer als ik voorover ga.....

8. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Wij eten vanavond patatjes mmmm heb er nu al zin in :D

Verder alles nog hetzelfde hier.

Ben benieuwd hoe het met Madelief is (die werd vandaag toch ingeleid) en mammatje succes morgen meid.

Voor de rest weet ik het niet meer :oops:

Oh ja nog iets over sokken en schoenen, mijn vriend doet al weken mijn sokken en schoenen aan. Ik heb een paar weken schoenen gekocht (een maat te groot) zodat het wat makkelijker gaat. Thuis en voor de kleine stukjes en als mijn vriend niet thuis is en ik moet even weg, draag ik slippers.

9. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    MMMH lekker Roba, patatjes :D misschien morgen hier.....

Ik doe het met moeite sokken, maar kan het nog zelf :D En schoen? Ik draag al weken alleen maar mijn veterloze gympies. Heb gelukkig ook geen last van vocht.

Nou de wasmachine is klaar, dus deze dame gaat lekker douchen (waterdruk en tem is anders met de machine aan :rolleyes: )

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Wat kletsen jullie snel meiden, haha!

Hebe ven vluchtig gelezen want ben zo moe, kan het niet volgen allemaal...

maarrrr, WAT SPANNEND MAMMATJE, MORGEN JE BEEB! :) :)

En Sharon kan me voorstellen dat je je er een beetje zorgen over maakt hoor, steeds bloedverlies. Inderdaad even bellen als het je niet lekker zit!

Iemand zei iets over de darmen zo de laatste dagen, nou ik ben vanmorgen 3x naar de wc geweest voor een grote boodschap :confused:

Nou mijn plannen om boodschappen te doen en eventueel nog ff de stad in te gaan zijn compleet in duigen gevallen hoor.....na het douchen storte ik compleet in :( Ben naar bed gegaan, ff gelezen en toen geslapen tot 16.30 uur :confused:

We krjgen zo nog visite, bleh, maar we gaan wel lekker pizza eten :D

O volgens mij vergeet in Minimuis..... ik hoop dat het doorzet voor je meid :)

Al moet ik ook bekennen dat ik het wel een beetje moelijk vind om al die spannende verhalen te horen....... ik ben het wachten en de pijn echt wel een beetje beu :(

Maar genoeg geklaag, ook die van mij zal er uiteindelijk wel uit komen, er is er nog nooit een blijven zitten tenslotte!

11. sharon

sharon Actief lid

17 jan 2007
    323
    0
    0
    hoi allemaal.
    over de sokken en de schoenen dat gaat wel moeilijk maar ik heb platte laarzan met een rits.
    ik heb ook wel zin in frieten maar mijn vriend niet :cry:
    nou tot straks meiden
    doeidoei

12. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Nou nou Lilly, je slaapt wel meer/vaker nu geloof ik.... en vaker naar de wc voor een grote....misschien toch een voorbereiding van je lichaam? [-o< :)
    En inderdaad er is nog nooit een blijven zitten ;)

13. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Nou de pannenkoeken waren lekker hoor! Maar wordt je wel snel zat van!

Gelukkig hier totaal geen vocht vasthouden! Heb er gelukkig totaal geen last van, kan mijn "haklaarzen: gewoon nog aanhebben.

@Lilly: die van jou komt ook zeer zeker in dezer dagen tevoorschijn ;)

14. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hihi toch wel leonietje? :)

Je haklaarzen? :(: met hoge hak of valt dat wel mee. Ik ben zo blij als ik die van mij weer aan kan(8cm :) ) BEgin van de zwangerschap ben ik uit voorzorg overgegaan op lage schoenen ;)

15. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Geen idee hoeveel cm maar aardig hoog, geen probleem :)

16. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    :) Super! Dan zal je buik wel mooi uitkomen lijkt me.
    Ik heb al sinds de pubertijd last van mijn knieën en mag eigenlijk geen hakken aan, maar zo lijkt mijn voet toch het kleinst (mt 41-42, 1.67m), dus ik dacht met de zwangerschap maar even het zekere voor het omzekere te nemen ;)

17. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel

18. hardloper

hardloper Niet meer actief

gossie, ligt het aan mij of is het hier akelig stil....

zijn mandy en mammatje dan toch nu......

en waar blijft madelief met nieuws?....

HAAAAAALLLOOOOOOOO!IS DAAR IEMAND?

groetjes, lidwina, die in dr eentje niet de 600 paginas gaat halen, daar is minstends nog iemand voor nodig...

denk ik....

19. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel

Ik kan gelukkig nog steeds mijn hakloze laarzen aan hebben, aan het begin van de zwangerschap had ik nog cowboylaarzen aan maar dat wil nu niet meer. Niet omdat ik overdag vocht vasthoud maar omdat die hakloze laarzen lekkerder zitten. :D
    Maar ben s'avonds altijd wel blij dat ik op de blote voeten kan lopen. :)

20. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Hallo Guppie ik ben er ook nog wel. Ondertussen lekker GTST aan het kijken. :D

Deel Deze Pagina