dames ik ga ook na boven toe daar nog ff tv kijken en dan lekker gaan slapen.. voor de geen die gaat bevallen vannacht heel veel succes en voor de rest van de dames tot morgen toedels
@lilly, loslaten? echt niet, ze mogen pas uit als ze 31 zijn, en IK zoek een leuke man voor ze uit. verder ga ik met ze mee naar ALLE schoolfeestjes enz. wat nou loslaten, het blijven wel mijn kleine babietjes hoor! en als iemand naar ze durft te wijzen.. ..IK LUST ZE RAUW! pfff, loslaten.... mmmmm :-k misschien komen ze daarom bij mij te laat... nou misschien een klein tikje overdreven, maar ik ben echt wel zo'n moeder.... (moet je nagaan wat voor schoonmoeder ik later ga worden ) ik ga naar bed, ben gesloopt... slaap lekker. en voor degene die gaan vannacht: succes! groetjes, lidwina
Nou het zet niet echt door hoor! Heb wel weer last van harde pijnlijke buiken en net behoorlijk wat bloed en slijm verloren, maar ja dat wil ook helaas niks zeggen! Ik verheug me echt nergens op... Heb genoeg geleerd hiero op het forum! Ben echt blij dat iedereen zijn "ervaringen" hier meedeelt! Zo weet ik ook dat ik me niet te druk of te veel erop moet verheugen! Als het alsnog doorzet heb ik geluk, ik wacht wel af... Duurt hooguit nog 2 weken, dat hou ik gewoon in mijn achterhoofd! Maar ik ga nu lekker ook onder de wol! Ik spreek jullie morgen wel weer! Iedereen een rustige nachtrust gewenst en hopelijk weet de ooievaar vannacht een adresje te vinden van een van ons hiero! Groetjes!
Ik was er vandaag ook wel hoor op de achtergrond had vandaag echt een vervelende hang en dip dag en kon over al om janken, heb wel gelezen maar het ontbrak me om te reageren. Ik hang ook nog rond hoor geen bevallingstekens alleen een boel gerommel wat niet doorzet, net als bij de vorige dus ik hang hier ook nog wel even rond. Morgen ben ik er ook wat minder moet morgen boodschappen doen en poetsen, en taart regelen en de kado's voor mijn zoontje ophalen want meneertje is zaterdag jarig, dus morgen en zaterdag even een hectische dag en iets minder hier. Voor de dames die bezig zijn veel succes vanacht en morgen, dat jullie je mooie beebs maar snel in je armen mag houden, en de rest natuurlijk ook zo snel mogelijk. Ik ga mijn mandje in en probeer wat te slapen en deze rot dag af te sluiten. Slaap lekker allemaal.
mama van ryan, wat vervelend dat je zo'n dag had. ik hoop dat je lekker slaapt en dat morgen beter gaat. en je weet het, hier mag je klagen toch? groetjes, lidwina
en hier is hij weer: het laatst gepost lijstje Yvon laatst gepost: 4 nov 2006 spar laatst gepost: 29 nov. 2006 Mirielle laatst gepost: 24 jan. 2007 Lesleyw laatst gepost: 29 jan. 2007 Tamaartje24 laatst gepost: 25 feb. 2007 mama carola laatst gepost: 28 feb. 2007 (bevallen) blackpanter laatst gepost: 28 feb. 2007 Cleo laatst gepost: 1 mrt. 2007 Dee laatst gepost: 1 mrt. 2007 Alkievalkie laatst gepost: 2 mrt. 2007 (bevallen) Carla1980 laatst gepost: 4 mrt. 2007 (bevallen) Marijke76 laatst gepost: 5 mrt. 2007 (bevallen) Gupsie laatst gepost: 6 mrt. 2007 Mariska de Bree laatst gepost: 6 mrt. 2007 (bevallen) Toys laatst gepost: 6 mrt. 2007 nancy74 laatst gepost: 6 mrt. 2007 Veertje1979 laatst gepost: 6 mrt. 2007 Bar laatst gepost: 6 mrt. 2007 (bevallen) debje 26 laatst gepost: 6 mrt. 2007 Anniek laatst gepost: 6 mrt. 2007 (bevallen) Linda10280 laatst gepost: 6 mrt. 2007 (bevallen) Marian79 laatst gepost: 7 mrt. 2007 Patroeschka laatst gepost: 7 mrt. 2007 (bevallen) Mieke laatst gepost: 7 mrt. 2007 (bevallen) Mandy1 laatst gepost: 7 mrt. 2007 Timiris laatst gepost: 7 mrt. 2007 Jalea laatst gepost: 7 mrt. 2007 Diana82 laatst gepost: 7 mrt. 2007 Jodi laatst gepost: 7 mrt. 2007 (bevallen) Mama van Ryan laatst gepost: 8 mrt. 2007 Angelaa laatst gepost: 8 mrt. 2007 Linda83 laatst gepost: 8 mrt. 2007 Roba77 laatst gepost: 8 mrt. 2007 Leonietje24 laatst gepost: 8 mrt. 2007 Mandytjuh laatst gepost: 8 mrt. 2007 Lilly laatst gepost: 8 mrt. 2007 Ranjeewha18 laatst gepost: 8 mrt. 2007 Minimuisje laatst gepost: 8 mrt. 2007 Madelief laatst gepost: 8 mrt. 2007 mammatje laatst gepost: 8 mrt. 2007 guppienl laatst gepost: 8 mrt. 2007 Sweetpee laatst gepost: 8 mrt. 2007 Kiowa laatst gepost: 8 mrt. 2007 Caithlin79 laatst gepost: 8 mrt. 2007 Lauraatje laatst gepost: 8 mrt. 2007 Fenniet laatst gepost: 8 mrt. 2007 Sharon laatst gepost: 8 mrt. 2007 groetjes, Didier (de man van Lidwina)
Hoi meiden, ik heb hier redelijk regelmatige maar niet vreselijke weeen. Ik verlies bruin bloed maar niet verontrustend en zolang het oud is ben ik gerust. Ik hoop dat de weeen die ik nu heb me toch een cm extra geven voor morgen, des te sneller wordt mijn dame genoren. Ze is wel een stuk rustiger en na elke wee laat ze zich even voelen. Ik heb wel barstende hoofdpijn maar dat komt omdat ik even dacht dat mijn vaatwasmachine me in de steek gelaten had.... Maar na even priegelen heb ik m schijnbaar gereset en nu doet ie het weer. Ik ga zo mijn bed in en morgen vroeg op. Ik wil om 7 uur helemaal klaar zijn zodat ik de deur uit kan zodra het kan. Ik heb nu weer een wee.... Soms is het een bijna puffer en soms geeft t me een heel vreemd gevoel in mijn muts (sorry) en meer niet. Ik denk niet dat ze vannacht komt of ze moet nu een sprintje trekken.... He meiden, ik weet niet of het me lukt om jullie morgenochtend nog even te groeten maar lukt t dan kom iik even. Dikke knuffies en sterkte voor iedereen die vannacht of morgen begint.
Hey Meiden, Ik ben debbie en ik ben een december 2006 Mama, jullie zitten inmiddels allemaal zo een beetje op het laatst en daarom kom ik jullie allemaal eventjes heel erg veel succes wensen. Dus bij deze voor de gene die nog moeten bevallen heel erg veel succes en voor de gene die al zijn bevallen gefeliciteerd.
mammatje je heb in middels al of je kleine meid of je heb het ziekenhuis al gebeld! ohhhhh spannend als je na het ZH moet laat je het vast nog wel ff weten denk ik maar toch nog veel succes! minimuis ik kan het me wel voor stellen hoor ik ben ook iedere keer bang voor een teleurstelling daarom kijk ik ook nergens meer van op... mama van ryan die dip ohhhh dat komt mij ook zo bekend voor! weet hoe je je voeld nou mochten we je vandaag ook niet veel lezen dan wens ik je morgen toch nog een fijne verjaardag toe van je zoontje... geniet er zo veel mogelijk van zodat je ff die dip kan vergeten waren er nog meer dames die vandaag na het ZH moesten? spannend hoor nog ergens ooievaars geland? nou ik denk dat wolfgang stiekem groenezeep op het dak heeft gesmeerd het weekend komt eraan ahahahahahaha
@mamatje-->Succes vandaag!Hoop voor je dat de weeeen al wat werk gedaan hebben vanacht dat zou mooi zijn ja. @mama van Ryan..balen zo'n dag ja hoop dat je vandaag wat beter voelt! Gisteren bij de vk geweest en de kleine is nog niet ingedaald snap er niks van mn buik is wel gezakken en heb ook aardig wat steken gehad de afgelopen weken in mn vagina zeg maar en volgens haar kwam dat door t indalen maarja niet ver genoeg nog.. Als t volgende week nog niet ingedaald is moet ik naar de gyn. in t ziekenhuis en daar heb ik dus echt geen zin in.. Ben gister ook niet naar zwangerschapsgym geweest had er even helemaal geen zin wel bij de tuinen framboosbladcapsules gehaald en bitter lemon gehaald..
\/ Yeaaahhh 40 weken \/ @mammatje... succes! @mamma v ryan... bah he z´n dag ieelgg om priegel van te worden.. @didier hahaha wat lief... ebn dankje voor al die moeite hihih @mandytjuh... telt de VK ook.. daar ga ik heen.. mannetje is thuis gebleven... omdat hij wet dat ik er door heen zit..! wel lief maja het kan net zogoed pas over 2 weken komen heb namelijk het gevoel.. dat er NIKS NOPPÈS NADDES aan het verweken is... dus laat staan ontsluiting... bah.. DAT WACHTEN :x
Goeiemorgen! Jeeeeeej, m'n beebs zijn vanaf vandaag niet meer prematuur als ze geboren worden! Een echte mijlpaal Zometeen naar de groeiecho. Toch wel spannend, hoop dat ze allebei boven de 5 pond zitten nu! @Mammatje, veel succes vandaag! @Linda, balen meid. Hoop dat je kleine de komende week alsnog gaat indalen ps. Heb nog een nieuwe buikfoto geplaatst!
@Ranjeehwa, lief van je vriend hoor! Ik hoop ook voor je dat de kleine niet meer zo lang op zich laat wachten
@Caithlin79.. bedankt.... en jij gefeliciteerd.. en wat leuk dat je je kleintjes weer gaat zien... hopelijk dat ze boven de 5 pond zijn..!
@Caithlin gefeliciteerd met je 37 weken meid En dat voor tweeling, knap hoor @Ranje: jij ook gefeliciteerd met je 40 weken Hoop voor je dat vandaag de grote dag zal zijn Ik kom weer van het ziekenhuis af. Bloeddruk was weer rampzalig : 150/105 En na een half uurtje 140/95 Nu moet ik zondag terug komen bij de gyn. ( dan gaan ze weer bloeddruk meten en aan de CTG en bloed prikken enzo ) Vanmorgen ook beetje bloed verloren. Dus daarom. Als ik meer bloed ga verliezen dan moet ik eerder terug komen. Wat wel goed nieuws was : onze uk is nu volledig ingedaald \/ En dat is behoorlijk uitzonderlijk zeiden ze met zoveel vruchtwater Maar mag ook wel. Heb gisteravond laat echt krom gelegen van de pijn/steken in mijn vagina Leek echt net of iemand me daaronder aanhet afslachten was. Lag jankend op bed gewoon pas met een kalmeringspil ben ik in slaap gekomen Heb nog steeds niet echt duidelijk antwoord gekregen hoe ik vruchtwater nou moet herkennen. Ja, het ruikt zoet zeiden ze. Maar mijn afscheiding ruikt ook zoet. En het blazen op de hand wil ook niks zeggen want als je beetje zwakker blaas hebt dan gaat het ook lopen. Pfff Nou, heb ik veel aan. Hoop gewoon dat ik best veel vruchtwater ineens ga verliezen als de vliezen eenmaal breken
@mammatje, je bent er waarschijnlijk niet meer (hier dus), maar succes! ik ben benieuwd hoe het met madelief is. @ranjeewha, succes bij de vk vandaag @caithlin, wauw. HOERA! ik ben trots op je! @kiowa, wat vervelend voor je elke keer. hoop dat ze je de volgende keer houden en dat ze je kindje lekker halen! doe maar rustig aan. mijn meisje is nog steeds ziek, heeft net de hele bank ondergespuugd en mijn jongste is bang dat ze dood gaat... ik ga dus nog maar even niet bevallen. groetjes, lidwina
linda jammer dat hij nog niet helemaal ingedaald is hopen dat dat nog snel gebeurd... caithlin gefeliciteerd met het behalen van de 37 weken mijlpaal super! en een mooi beschaafd buikje hoor en dat voor een tweelingbuik ! ranjeewha lief van jou schatje hoor! wolfgang belde gister om half 12 op dat als er binnen nu en 5 min iets gebeurde dat ik niet na het werk moest bellen want hij kwam al naar huis toe... nou is hij al de hele week om 3u na huis gegaan maar nu al om half 12 lief he jeetje kiowa dat was schrikken of niet zo'n hoge bloeddruk? maar 1 geluk je beeb is ingedaald! en ook al bloed verliezen pfff spannend allemaal hoor... lidwina ach wat sneu nou voor je oudste en natuurlijk heel bezorgd die jongste hoor wel heel lief... ja dan zou ik ook nog ff wachten met bevallen ja, maar volgens mijn voeld je lichaam dat ook hoor dat dat nog niet kan... nou ik ben weer helemaal bij.
@ Mammatje -> heel veel succes meid! @ Caithlin -> mooie ronde buik heb je! Niet eens een gigantische buik voor een tweeling! En gefeliciteerd met het behalen van de 37 weken, toch heel bijzonder voor een tweeling! @ Lidwina -> wacht vandaag idd maar even met bevallen! Wel sneu dat ze nog altijd zo ziek is! @ Kiowa -> fijn dat je uk alsnog ingedaald is! Super! Hopelijk duurt het voor jou ook niet meer lang... @ Ranjeewha -> wel lief van je mannetje hoor! Kan je toch lekker genieten vandaag met zijn 2tjes, misschien is dit wel jullie laatste dagje saampjes @ Linda -> hopelijk daalt de kleine alsnog in! Ik duim met je mee @ Mandy -> ik mag vandaag ook weer naar het zkh... Haha, dag 4! Omdat ik gister officieel ben overgedragen naar de gyn mag ik vandaag weer naar het zkh toe... Maar ja nu gewoon normale controle en uitleg over hoe nu verder! Een update hier: buiten een lekkende tiet niks aan 't handje! Zo te merken word het een rustig dagje hiero! Nog iemand die iets leuks gaat doen vandaag? Groetjes!
ahhh nog niks minimuis? nou ik ben benieuwd wat ze allemaal zeggen hoe het allemaal gaat verlopen met controles en zo... pffff ik heb niks in het verschiet vandaag. ik stond vanmorgen op met een lang gezicht en zei tegen wolf dat ik nergens zin in had vandaag dat ik dat nu al voelde! onder tussen had ik de kids na school gebracht en was de concierge jarig en ik blijf altijd bij haar hangen ff kletsen en zo en nu wilde ik eigenlijk gelijk naar huis maar moest blijven zitten want ze had gebak gehaald hmmm dat luste ik wel hihihihi maar moet zeggen dat het me toch wel ff goed had gedaan dat ik daar bleef zitten. ff afleiding he is altijd goed. morgen viert mijn zus en mijn zwager hun verjaardag en wolf durft het niet aan om er heen te gaan... zeg ik heel dreug ja dat snap ik want dan kan jij geen biertje drinken! nee suffert zegt hij anders redden we het ziekenhuis niet hihihihih lief he dat hij dan weer zo denkt? ( mijn zus woont 20 min hier vandaan )