Zo vroege vogels weer vandaag! Mammatje is inmiddels wel ingelleid lijkt me, ik hoop dat gisteren voor wat meer ontsluiting heeft gezorgd Mooie buik Caithlin! Succes bij de echo zo en gefeli met de 37wk grens Ranjee, gefeli met de 40wk grens Veel plezier met je vriend vandaag! Linda ik hoop dat je beeb snel indaalt KIowa: balen van je bloeddruk Maar super dat de kleine is ingedaald! Jammer dat het niet doorzet ofzo Minimuis..... euh....de rest ben ik ff kwijt....sorry. Hier niks gebeurt vannacht....gek genoeg heb ik alleen overdag last misschien dat het dan ook een overdag beeb wordt
sweetpee ik denk dat ze al bevallen is want ze moest om 7u al het ziekenhuis bellen of er plaats was dan neem ik aan dat ze dan nog wel gepost zou hebben ... en bij jou dus ook nog niks merk ik het zou zomaar kunnen hoor dat je overdags bevalt... ik wacht wel gewoon af zie het wel als hij zich aankondigd...
Ik ga effe de pc afsluiten, ga me even opfrissen en dan lekker wat aanhobbelen in huis! Dus tot straksssss!
Ja mammatje en madelief die zullen hun ukkie wel hebben nu Van mij mag de beeb wel overdag komen hoor scheelt weer geshockt wakker worden Zit nu weer met een kei en kei harde buik, weeïg gevoel onderin We zien inderdaad wel..... VAndaag doe ik lekker niets
ik doe ook niks vandaag alleen de kids zo van school halen meer niet! en idd dat gevoel heb ik nu dus ook pfff rot gevoel, maar zal wel komen omdat ik het idee heb dat ik moet poepen en niet lukt dus... nou ben ff kids halen tot zo maar weer toedels
Gaan we samen niets doen ja echt rot gevoel, ik kan opeens sinds maandag, moeilijk poepen terwijl ik chili heb gehad!
Hebben jullie ook wel es zo'n emo-dag ? Gister was echt erg...bah kon me niet vermaken en voelde me zo zielig en wou mijn baby....Pff zo ben ik normaal helemaal niet, erg nuchter maar gister alleen maar lopen te huilen ..apart
Tja zo'n emo-dag heb ik ook wel eens er hoeft maar iets mis te gaan en ik kan helemaal in janken uitbarsten dan pffff en dan meer janken omdat ik moet janken Ja erg he, de hele zwangerschap normaal kunnen gaan, geen klachten... en nu sinds zondag maagzuur, moeilijk poepen en ik drink genoeg.......
En is het gezellig hier met het niets doen? Ik heb ondertussen al de wc een grote schoonmaakbeurt gegeven en al 1 wasje gedraaid en net in de droger gegooid! Ben toch weer goed bezig vandaag! Haha! Van deze dagen moet ik even genieten, ik denk dat ik de afgelopen 3 weken pas 1 dag heb gehad dat ik ook zo'n energie had om vanalles goed te kunnen afsoppen! Dus ik ga weer verder hiero! Succes met niets doen
En Leonie -> die emodagen ik weet wat je bedoelt hoor! En dat je je dan zo zielig voelt, heeeeeel herkenbaar...
nou ik heb vanmorgen een echo gehad omdat ze nog niet is ingedaald en die viel even tegen... Eerst een gesprekje met de student verloskundige en daarna kwam de gynaecoloog zelf en die zei wat voor redenen er waren dat ze nog niet ingedaald was... nou noemde hij allerlei dingen op en zei dat de kans allemaal erg klein was en al helemaal omdat ik zo jong was...Dus wij helemaal blij... voor de zekerheid toch een echo.. Nou wij naar een klein kamertje toe (kon zelf niks zien van de echo) en ging hij kijken.. Toen zei die dat ze te hoog in de bekken ligt, hij begreep niet waarom en hij zei dat ze geen kleintje was ( me schoonmoeder zag staan dat ze al 3457 gr woog) Hij zei dat ik nog wel gewoon naar de vk mocht maar hij me wel over 2 week weer wou zien voor een echo.. mocht nu me vliezen breken moet ik per direct naar het ziekenhuis en op medische indicatie bevallen.... Nou dat was me een dagje wel Maak me helemaal druk nu... Hij zei ook dat van de buitenkant voelt alsof ze niet zo groot is maar dat is dus niet zo haha poep ik er straks toch een 8 ponder uit
sweet... heb ik ook hoor van die dagen dat ik helemaal niet kan en zo ineens dat ik normaal kan poepen en ook dat ondanks chilli of chinees maakt niet uit wat... raar he? leonie... die emo dagen heb ik er ook tussen zitten pfff om het minst geringste kan ik soms wel is janken blehhhh minimuis... zo'n dag had ik gister alles is schoon van zolder tot aan de keuken... en nu dus een relaxt dagje laura... jeetje nou hopen dat je beeb alsnog indaald
Goedendag dames, Ik ben alweer een tijdje wakker, 8.15, mannetje kwam thuis van nachtdienst en ging om die tijd naar bed alleen begon gelijk met snurken. En toen kon ik dus niet meer slapen. Ben nog wel ff blijven liggen maar ja dat houdt ook een keer op. Ben nu lekker aan de grote schoonmaak in de woonkamer. Boven is alles al gedaan. Gordijnen ervoor weg stoelen van de kant. Het gaat alleen zo tergend langzaam. Vanmiddag naar de kapper ff een kapsel laten knippen die straks erg makkelijk is. @mammatje ben benieuwd of de kleine er al is laat het ons weten. We zijn een klein beetje nieuwsgierig. Ga ff wat eten en dan nog ff de rest schoonmaken. Liefs Fennita
hééé lauraatje, wat leuk, jij hebt ook een verstopbuik! bij mij schatten ze ze ook aaaaaaltijd te klein... en het zijn aaaaaltijd groters ikke ook meedoen met nietsdoen....maar vriendin komt morgen en ik wilde mijn huiskamer eindelijk aan kant... en ik had zo'n zin in soppen boven, maar gaat denk ik allemaal niet door ivm ziek meisje. mijn man wil ook graag meedoen met niksdoen, maar hij moet werken. das wel moeilijk, hij moet zooooo veel werken.... nu weer 7 dagen late dienst... hij spaart nu wel vakantiedagen, maar die kan ie ook niet zo maar opnemen. moet geplant worden enzo... zullen we anders maandag een nieuwe niksdag doen, dan is mijn meisje beter, en dan is hij ook vrij, en dan hoef ik bijna niks.... nou veel plezier allemaal, groetjes, lidwina
@fenniet, wakker meppen die hap, beker water erover. nou gek, snurken... en je mag onredelijk zijn hoor, want je bent hoogzwanger!
ohhh lidwina ik ben zo blij dat mijn mannetje zelf kan uitmaken of hij na huis mag/kan hij is vrijlopend en moet dus mensen opleiden voor vapro opleiding van uit het bedrijf uit... moet wel zeggen dat het nu zo makkelijk is omdat ik uitgerekend ben anders kan het niet zo makkelijk hoor... maar nog 1 halve nachtje werken dan is hij weer een weekend vrij heerlijk...