Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardloper

hardloper Niet meer actief

da's inderdaad handig zeg. ik mis 'm wel nu vaak. wat is een vapro opleiding?

2. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    dat is een opleiding over techniek die er in het bedrijfs leven gebruikt word.
    over allerlij maten en tabellen ja ik snap er ook wienig van maar het is een vrij pittige opleiding van 2 a 3 jaar per persoon... dat gaat via roc en intern moet wolf dus personeel de kneepjes van hun bedrijf bij leren wat daar dus mee te maken heeft.

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

4. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

hmm niks doen... ik sluit me bij julliej aan..! me vriend is thuis maar moet nog zoveel doen voor School..dus ik laat hem maar even,!

net de afspraak bij de VK gehad.. alles wat goed,.. een echte top dame.. liet me voelen hoe hij lag. en nam echt de tijd voor ons.
    ze zei ook.. dat die voortekenen niks te betekenen hadden. dat merk je meer als het de tweede is.. :rolleyes: gerustgesteld jawel..!gelukkig :oops:
    ook zei ze dat heel vele dames in de 40ste week pas bevallen..
    Volgende week moet ik wel even naar Ziekenhuis, om een scan te maken en een afspraak bij de gynaecoloog.. en daarna door na de verloskundige.!
    en dan gaan ze me strippen... tenminsten als ik nog niet bevallen ben

pfoeei.. ik heb er weer zin in..! ik kan er weer mee voort..!
    ga de slaapkamer wel even doen..!

@Laura.. ik hoop dat het snel indaalt..! dusj hup BAby van LAura..!

ojah ik krijg waarshijnlijk een 6 ponder..

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Aah Mandytjuh, elke dag hoop ik weer dat het begonnen is bij jou, maar weer niet dus!

Ben erg benieuwd hoe het met mammatje en madelief gaat.. spannend hoor :D

Nou, mijn ukkies hebben de 5 pond bereikt! Wij helemaal blij! Haha, dus nu mag de bevalling wat mij betreft wel beginnen ;)

6. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ja is moeilijk uit te leggen zo hihihih
    hij moet dus als technische dienst de machine niet gemaakt krijgt of als de ombouw niet lukt wachten ze tot hij komt dan heeft hij het meestal binnen een hele korte tijd wel gemaakt... daar zijn ze heel blij mee boven op kantoor :) vandaar hij ook veel voor elkaar krijgt op zijn werk en dat dat buitenlands tripje na zwitserland verplaatst kon worden hihihihih

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    @Laura, das wel balen zeg. Maar aan de andere kant heb je wel weer de bevestiging dat je kleine supergoed groeit en das wel weer heel mooi natuurlijk :D

Heeft Lilly eigenlijk al gepost vandaag?

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Heb nog niet alles gelezen, want o wat gaan we weer rap!
    Zouden we vandaag de 600 nog gaan halen?

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ah daar is ze al :)

10. Niet meer actief

De vk schatte de baby ook op 6/6.5 pond nou dus niet want als ze nu al 7 pond weegt haha maar die man zei ook dat het van de buitenkant veel kleiner voelt dan ze is..

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Caithlin -> super dat je kleintjes de 5 pond hebben gereikt! :) En nee volgens mij heeft Lilly nog niet gepost! Zou ze begonnen zijn! :) Ik hoop het zo voor haar! :)

Ik las ook nog van een VK afspraak die helemaal goed was! Fijn dat je nu al weet dat je volgende week anders gestript word! ;)

@ Laura -> gelukkig was er wel niks mis met de kleine! En je hoort ook vaak dat de kleine indaalt zodra het water breekt... Dus er is nog hoop! ;) Ik duim voor je dat ze zich alsnog bedenkt en snel de bekken induikt! ;)

12. Ranjeewha18

hmm,.. als het er maar uit komt.. :D dan ben ik er al blij mee

GEfeliciteerd...!

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Laura -> die van mij is nu geschat op bijna 3 kilo (2 dagen terug met de groeiecho) maar toch ben ik nu overgedragen naar de gyn omdat het ook een kleintje is volgens voelen aan de buik... Wel qua gewicht goed maar toch aan de kleine kant.

14. Ranjeewha18

minimuisje... dat was ik.. ben ook helemaal opgelucht,,!

maar de bevalling mag nu wel komen :)

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ah ok Renjeewha! :) Vooral mag de bevalling vandaag beginnen natuurlijk, mooie dag zo op de uitgerekende datum! ;)

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Als het aan mij ligt wel, haha :) :)

Wat een verschil zeg, ik heb EINDELIJK weer eens lekker geslapen en wat voel je je dan anders zeg. Ik dacht nog steeds wel toen ik wakker werd, van he weer niks :( MAar het is niet zo erg als anders, je word gewoon depri van het slechte slapen.

Mijn man werkt vandaag lekker thuis en we hebben vanmorgen een poging gedaan de bevalling op gang te helpen :oops: :oops: Wat een toestand is dat zeg met die buik :confused:

Na het douchen zat ik op een handdoek op de wc en ik moest mijn neus snuiten (ben al 4 maanden verkouden), terwijl ik snoot liep er zo een hele plas uit :confused: :oops: :confused: Ik begon al bijna te juigen en dacht al, dat werkt goed zo'n vrijpartij :) :) Maar besloot toch eerst de handdoek aan een geurtest te onderwerpen.......BLEH, gewoon pies hoor :oops: :( Ben officieel echt incontinent aan het worden....ik loop al een tijdje met Tena rond (komt ook door de BI) maar dit was wel heel apart, er liep gewoon een hele plas uit en ik kon er niks aan doen....
    Heb wel 3x geroken want kon me het niet voorstellen maar was toch echt zo :(

Dusa helaas.....MAar Caruli heeft gependeld dat ik de 10e beval, dus ik heb goede hoop op vannacht en morgen ;)

Ik ga nu met manlief mee de hond uit laten want wil er nu ik me eindelijk weer eens ietsje beter voel ook wel even uit, ook doet mijn bekken na de fratsen vanmorgen wel erg pijn, ga het lekker toch proberen. Pijn heb ik toch wel, kan ik net zo goed iets leuks doen ;)

Sterkte allemaal vandaag, en ja ben ook wel erg benieuwd naar Mammatje en Madelief hoor :)

17. Niet meer actief

Als mijn vliezen nu breken moet ik gelijk naar het ziekenhuis... maak me daar wel druk om want mijn vriend werkt niet in de buurt, er zijn nog een paar die ik kan bellen maar ja je zult net zien dat iedereen ver weg is.. dan kan ik altijd nog de ambulance bellen maar toch het is geen fijn idee

18. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Lidwina: noem de dag en ik doe gewoon gezelli mee met niks doen :D :p

Jeetje Lauraatje, zo'n groterd in dat bescheiden buikje van je :D

Ranjee fijn dat je weer apk bent goedgekeurd :p

Fenniet: Ook ik had gisteren de schoonmaak kolder ;)

Hihi Lilly wel bij blijven hoor ;)

Dames mijn buik doet me echt beste pijn! zodra ik voorover ga om op te staan of loop, buk pfoe :confused: en dan ook nog flinke krampen als ik stil zit....

Caithlin superrrrr dat ze de 5 pond hebben gehaald. :thumup:

19. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    :D Ja die pogingen doe ik ook, alleen dan word hij boos en begint te foeteren. :evil: En dan durft hij ook nog te zeggen dan ga je toch uit bed. Ja lekker makkelijk. Kerels, die vent van mij begint nou al dat hij het straks druk krijgt als ik bevallen ben? Ja want dan moet hij de kleine aangeven en cake snijden, koffie zetten, thee zetten etc. Ja ja hij heeft het zo erg. En wij vrouwen dan?!

20. Ranjeewha18

jah op de uitgerekende datum is inderdaad wel heel erg mooi hihih!

hihih Lily het is idd een klus..! met die buik. hihih :oops: :)

Sweetpee... ik DUIM voor je

Deel Deze Pagina