wij vrouwen kunnen tog alles tegelijk Fenniet.. dusj bevallen en dan nog alles doen kunnen wij makkelijk hebben
HAhahaha fenniet: MANNEN heel soms vraag je je afwat je ermee moet. Lilly fijn dat je een goeie nacht heb gemaakt! Jammer dat het pies was Maar misschien moet het ff inwerken Thanx Ranjee Ik duim ook voor jou hoor en alle dames hier dat de beebs zich snel aandienen!
Mijn beeb is door de echoscopiste bij 23 weken geschat op een bijna 8 ponder De gyn zei 2 weken geleden dat ie zo'n 6 pond was En de vk zei afgelopen dinsdag dat de gyn neit spoorde en dat ie zeker 7 pond is........... De andere vk schatte hem op een geboorte gewicht van tussen de 6 a 7 pond............. AAAARGH
Ja soms vraag je je echt af wat je met MANNEN moet doen! Achter het behang plakken. Vorige week was ik de badkamer aan het soppen komt mijn mannetje aan pakt een doek en doet hetzelfde wat ik net 2 sec. geleden had gedaan. Was het niet goed. Ik heb zeg tegen hem is het niet goed, o of had jij dat al gedaan. Ja mannen verwachten wel dat wij alles maar ff gaan doen, bevallen, gastvrouw uithangen. Maar goed genoeg geklaagd.
Voelend schatten is toch niet accuraat vaak zeggen ze....onze meid wordt bij geboorte rod de 7 pond geschat.....bij 25weken werd er al gezegd door de 3D vrouw dat het al een stevige dame was....maar qua lengte was ze perfect op scheme toen hihihi een bolletje
Dat zijn wel allemaal verschillende verhalen. De vk heeft de kleine bij ons geschat op 6,5 pond ze heeft het zelfs al in de computer gezet. Dus hopen dat ook zo is.
@lilly: mijn schoonmoeder heeft 3457 gr zien staan op de echo apparaat (zij ziet alles haha) Maar zei de gyn dan niet hoe zwaar die was?
Hihi bedenk me net dat ik gister viavia een tip heb gehad om de bevalling op te wekken, hou je vast: >>>>>>>>>>SPRINGEN!<<<<<<<<<<<<<< Want zij had dat gedaan en de volgende dag is ze bevallen
@caithlin, fijn twee vijfponders, nu zit je gewoon echt goed! HOERA! wow, dan beval je straks van een in totaal tienponder @mandy, het is fijn dat ie de ruimte krijgt van zijn werk, maar ook lekker dat ie zo dicht bij zit! (die van mij moet een uur met de auto, buiten de spit... ) hoop maar dat ik niet tijdens de spits begin, want dan moet ie of over alkmaar, of over amsterdam.... :-k :-s zowiezo niet gunstig denk ik. gelukkig breken bij mij tot nu toe eerst de vliezen, dus dat scheel weer eventjes... hoop ik... eigenlijk heb ik geen idee of dat scheelt. @lilly, ja, erg gedoe, hebben het ook geprobeert , maar klossen onder je bed scheelt. heeft zó zijn voordelen... en je moet niet op een handdoek op de wc gaan zitte, maar gewoon zo ik heb het wel eens gehad in de keuken. deet niets, en ineens woepa... heeft weer even geduurt voor ik toen weer naar buiten durft @fenniet, mannen zit ik midden in een zin, dus als mijn jongste (3) om limonade vraag zeg ik dat ze even moet wachten. haalt ze mijn stoel van de rem, en ze duwt me zo naar de keuken.... ik geloof dat zij die rolstoel best handig vind nou, ga maar weer iets doen.... groetjes, lidwina en ik ben nu 4 keer geschat: 7, krappe 8, 8 en dikke 9 pond. ik ga wel voor de eerste. volgens mij moet die er dan wel uit vliegen met de eerste perswee zal dan maar rustig beginnen....
aaahhh mijn mannetje houd nu echt heel veel rekening met me dat had ik niet verwacht... alleen 1 ding doet hij niet en daar baal ik best van hihihihihi hij wil niet sexen boehoehhhhhh ik zei al kom joh gaan we ffies naar boven echt niet dat hij dat doet pfff watje! hahahahaha ach wie weet misschien als hij vannacht thuis komt hihihi ons ventje werd met week 34/35 geschat op 3600gr ben benieuwd hoeveel hij weegt als hij geboren is en hoe groot! ik las laatst in het bled kinderen of ouders van nu daar staan toch altijd baby's onderin met geboren op en weegt zoveel gr en is cm groot... was er 1 bij van bijna 6kg en 56 cm... hoop eerlijk gezegd dat die van mij dat niet haald hoor jullie?
Nou dames volgens sweetpee moeten we dus gaan springen. Allemaal tegelijk kijken of we een aardbeving kunnen veroorzaken. Mijn mannetje wil ook geen sex, weet je wat hij zegt. Straks word de kleine geboren en zo gauw de kleine kan praten zo dus jij bent diegene die mij steeds tegen mijn hoofd stootte.
1, 2, 3, SPRING hahahahahaha Ook hier geen sex hij vindt het eng.....nou moet ikzeggen dat ik ook niet zo'n zin heb hoor met die buik en alles Maar straks ben ik wel van plan een inhaal slag te maken
hahahaha fenniet dat zei wolf ook al laatst hahahaha springen klopt dat roept mijn zus ook al de hele tijd hihihi en veel trap lopen, maar helaas daar kan ik niet aan mee doen.... ja sweet echt waar vind ik best zielig voor die ouders je wil om eerlijk te zijn toch wel een klein beebje in handen houden en dan krijg je zo een kleuter in je armen ahhhhhhhhh
hahaha wat grappig ik moest gisteren ook springen van mijn vriend,... voor de zwaartekracht hihihhi even 10 x gesprongen.. voelde me net opgeblaze skippybal hihihih bonck bonck
hahahahah ranjeewha ik zie het al helemaal voor me hihihihi levend skippyballetje woehahahahah sweet nou ik heb wel zin kan je me wel wakker voor maken hoor, maar helaas je mot er met z'n 2tjes voor zijn en tja alleen is maar zo alleen he das niet leuk hihihihihihi dat kwakkie dat moet het hem doen hihihihih lol
Ja dat kwakkie kunnen we niet zelf maken Ik hoef geen halve peuter nee, wil een schattige beeb.... Is springen niet slecht? Moest laatst een stukkie met de hon meerennen omdat ze perse moest poepen bij een bompje dat voelde al niet zo fijn Hihi Ranjee bouncy bouncy bouncy
mandytjuh... misschien als hij het in z´n spuit wilt spuiten... zodat jij het weer naar binnen spuit.. heb je tog zijn kwakkiej hihihih