Hoi allemaal!!! Ja alles was prima!! Hij/zij groeit goed, beweegt ontzettend veel en we mochten ook naar het hartje luisteren!! Het was zo gaaf om te zien, zo anders dan met 8 en halve week!! Mijn dag kan niet meer stuk! Groetjes Leonie P.s. foto's staan in album (zijn alleen niet erg duidelijk )
Oh ja, het enige dat ik wel te horen kreeg naar aanleiding van het bloedonderzoek is dat ik Rhesus-negatief ben.. Maar dit schijnt niet supererg te zijn ???? Ben het in alle comotie vergeten te vragen Hoe is het verder met iedereen??
Ja echt heel apart!!! Kan het niet bevatten dat er een kleine baby in mij groeit, in mij beweegt, in mij leeft... En om dat dan zo te zien via een echo, helemaal gaaf!!
hihihi ik snap precies wat je bedoelt. Ik had ook beide keren met de echo zoiets van: hihihi , zit dat kleintje echt in mijn buik?? en dat ie dan zo ontzettend aan het bewegen is maar je merkt er zelf helemaal niks van. Zo raar hihihi
@leonietje24: Wat gaaf dat de echo goed was!! en ik heb gister ook gehoord dat ik rhesusfactor negatief ben. Het valt inderdaad reuze mee.. anders kijk je ff bij mijn topic : morgen 2de afspraak verloskundige bij controle's en echo's
Je kent me nog niet, maar gefeliciteerd met de echo. Ik ben ook rhesus negatief. Is helemaal niet erg. Je krijgt met 30 weken een prik in de bil en na de bevalling krijg je een prik als je kind positief is, anders niet.
Je kent me nog niet, maar gefeliciteerd met de echo. Ik ben ook rhesus negatief. Is helemaal niet erg. Je krijgt met 30 weken een prik in de bil en na de bevalling krijg je een prik als je kind positief is, anders niet.
Ben nogal bang voor spuiten ... Pijnlijk in de bil??? ( beetje stomme vraag maar ben een beetje panisch voor spuiten en naalden )
Ik vond het niet zo erg, maar ik ben ook niet zo bang voor prikken. Ik weet dus niet of jij het pijnlijk zal vinden. Met 30 weken krijg je er zowieso een. Misschien kunnen ze het ook op een andere plek doen?
Ik ben zelf ook geen held met naalden maar heb wel een tijdje de prikpil gehad en die kreeg je ook in een spier in je bil, ik voelde er nauwelijks wat van.. @tanja : Veel sterkte @Leonie : Wat leuk dat de 2e echo ook goed was er is idd een duidelijk verschil met de eerste echo...
Hoi dames, Hier was ik nog eenmaal.... Wou alleen ff melden da wij nu ook een eigen website hebben voor de kleine!! www.babykuis.nl Neem eens een kijkje!! Groetjes Leonie
zijn er meer maart mama's die het nogsteeds erg onwerkelijk vinden en nog niets gekocht hebben voor de kleine? ik weet al sinds ik 4 weken zwanger was dat we een kleintje krijgen, en na weeeeken stressen heb ik mijn berusting erin gevonden en kijk ik er ook echt wel naar uit. maar op de een of andere manier kan ik het nog niet opbrengen om allemaal leuke dingetjes te gaan kopen. ik denk er wel dagelijks over na, maar ergens zit blijkbaar nog in mn hoofd stel dat het alsnog misgaat, en is dit wel echt. raar he vraag me soms echt wel af wanneer het dan echt word, en ik dolenthousiast de winkels onveilig ga maken. ik heb al wel een klein onderbuikje maar het is nog niet heel erg zichtbaar, zowieso voor de buitenwereld nog niet. nu ben ik van mezelf ook absoluut niet slank, dat zal ook wel zorgen dat het langer duurt voordat het echt te herkennen is als een zwangerschapsbuikje. stiekem hoop ik ook wel dat ik met wat weken eindelijk een echt buikje krijg zodat ik zelf ook niet meer om het feit heen kan dat ik wij is geworden
Nee, dat heb ik niet Jalea. Ben er vanaf begin af aan heel bewust van en heb in de eerste weken als wel kleine dingetjes gekocht. Een paar maar. Niet zo veel. Alles bij elkaar heb ik nog steeds niet zo veel gekocht maar dat komt omdat de mensen om mij heen al druk bezig zijn met inkopen doen. En dan vooral kleren kopen ze. Echt niet normaal meer zo veel !!!! Denk dat ik ondertusssen wel genoeg kleren heb voor een vierling hihihi. Zaterdag dan gaan we echt kijken voor een babykamer en een wandelwagen enzo. Dit omdat ik heb gehoord dat de levertijd nogal eens erg kan uitlopen soms. Misschien moet je gewoon eens beginnen met iets te kopen. Wie weet komt dan het "wij"gevoel wel
Hoi Jalea, Ik begrijp je! Wij weten donders goed dat er een kleintje onderweg is en we bereiden ons er ook op voor maar soms bekruipt mij het gevoel van: Wat onwerkelijk nog! Ik moet mezelf als het ware even knijpen en zeggen: Ja, meis, je bent echt zwanger! Een buikje krijg ik nu wel. Ik ben ook niet zo slank maar die buik is nu wel te herkennen. Op die manier wordt het ook 'echter'. Kleertjes heb ik ook nog niet zoveel. En wat de babykamer betreft: We hebben de grote spullen zoals bedje en zo maar nog geen commode. En aangezien we nog verhuizen heeft het geen zin om de kamer klaar te maken. Wel heb ik een boala gekocht. Zo'n ketting met een belletje eraan. Dan kan mijn omgeving ook zien dat ik niet alleen rond loop Volgende week donderdag komen ze voor het laatst mijn donering van Moeders voor Moeders ophalen. Ook iets wat je eraan herinnert dat het toch echt waar is! Ik verheug me op de dag dat ik voor het eerst de kleine zal voelen bewegen. Dat is voor mijn vriend ook leuker. Hij zei gister nog dat ie het jammer vond dat hij niets kan voelen als ik het over kriebels heb. Dan wordt het allemaal toch echter.
ZO dames, ik kom weer eens neuzen! Ik zie dat bijna iedereen nu wel het hartje heeft gehoord en een echo heeft gehad! Leuk hè. Enne.. sommige al lekker aan de koop gegaan! Haha.. hmm, het is dat ik alles nog heb, maar mijn handen kriebelen nu ook wel hoor. Met mij gaat alles redelijk goed! Ik heb niet zo snel meer die zwarte wolk! En ben ook niet misselijk meer. Wel word nu al geplaagd door harde buiken (had ik met astrid ook) en voel ik het kindje nu zo'n 2,5 week! We gaan nu langzaam beginnen met de voorbereidingen voor de verbouwing. Volgende maand slopen, dus druk druk druk..