Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ja zeker weten lidwina!

2. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Goh Mandy wat bijzonder zeg! je gaat gewoon met je jeugdliefde :D Wauw!

Wij kennen elkaar zondag precies een jaar, en sinds dag 1 onafscheidelijk :D

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

box ingericht, en mijn jongste heeft m uitgebreid getest. ze vind m geweldig :)

4. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

neej ik ga hem ook niet meer verlaten..!
    ik ga ook al vanaf me 10de met hem om en 2000 kregen wij verkering..
    de sleur is ere vaak ingesukkeld. maja. dat komt waarschijnlijk ook omdat je zo jong bent.
    en inderdaad met z´n zwangerschap word ik weer helemaal verliefd op mijn grote schat.. wist niet meer dat ie zo lief kon zijn..!

hihih fijn dat de box ingericht is. nu kan het echt komen..! Yeaah..!

5. hardloper

wauw sweetpee, dan was je vlot zwanger! schrokken jullie ouders zich niet het lazarus? vriendin van ons was ook zo vlot. inmiddels getrouwd en twee kinderen! ja, je weet soms gewoon meteen dat het goed is. :D

groetjes, lidwina

6. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ja goed he sweet... hij is mijn eerste vriendje! natuurlijk wel is met ups and downs hoor, maar dat heeft iedereen.
    maar toch het heeft wel wat ja hihihihi

lidwina dus de box is goedgekeurd? hahahahahaha mooi toch.
    volgens mijn zijn ze bij jou er net zo mee bezig als hier... blijft lief

7. hardloper

@mandy, ja leuk hè, en nu is het zoooo dicht bij voor ze... maar ik denk dat mijn jongste absoluut nog niet kan bevatten wat en hoe. das leuk als ze wat ouder zijn denk ik. en ze zijn ongelooflijk ongeduldig, en er van overtuigd dat het een meisje wordt... weten die van jou al wat het wordt?
    agossie, krijgen die joggies straks allebei 3 moeders... :)

groetjes, lidwina

8. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ja die van ons weten wel dat het een jongetje word, maar de naam is geheim!
    Rifka is er heel erg mee bezig ze heeft deze week al 3x een nachtmerrie gehad ze droomt dan over mij en de baby...
    en larissa die is iedere ochtend sjago omdat haar broertje er nog niet is!
    iedere dag vragen ze wanneer nu eindelijk hun broertje komt hihihihih
    rifka van de week ook staat ze smorgens op komt ze naar onze kamer toe en tild de deken op... kijkt na mijn buik en doet de dekens weer terug en loopt na haar kamertje toe... zeg ik wat is er rifka? nee niks ik vind het flauw van mijn broertje hij is er nog steeds niet uit! hihihihihihi

9. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ha ja we waren er vlot bij hier :D Was wel gepland hoor, maar ik had nooit verwacht dat ik gelijk zwanger zou zijn na de pil :rolleyes: dus ze is iets eerder dan de planning, maar zeeeer gewenst.
    De vonk was en is er gewoon nog steeds tussen ons.
    Nou eigenlijk waren de ouders niet geschrokken, maar erg blij :D En iedereen denkt ook dat we al jaren samen zijn hahaha een oom van me was zelf ervan overtuigd dat we Kerst 2005 al samen hebben gevierd hihihi

Hihi Lidwina, de box is door zuslief dus beebproof bevonden?

10. hardloper

jip, beebproof!

speelgoed trouwens ook. langzamerhand verroveren ze al hun oude speelgoed weer terug :)

ik moet toch echt iets doen. net mijn meisje een zetpil gegeven en naar bed gebracht. wilde getild worden, dus heb ik maar gedaan (niet tegen mijn man zeggen hoor :) )ze is echt goed ziek zeg, mijn jongste zei:'knijp maar in mijn vingers' toen ik die zetpil wilde geven, ze gaf haar vingertjes, en mirre pakte ze stevig vast. ze zijn zooooo lief voor elkaar, alleen wil jade er nu natuurlijk bij blijven en kijken hoe het gaat enzo. das mindr handig...

wat ga ik eten :-k

ga evn leeuwekoning opzetten.

groetjes, lidwina

11. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Haha ach ze dragen het vast wel weer over hun oude speelgoed :p

Och arme Mirre! Ze boft maar met zo"n lief zusje :D schattig hoor!

Wij hebben voor de verandering begin van de middag warm gegeten (de boerenkool :) )

12. hardloper

oooooh lekker boerenkool! ik wil ook boerenkool!

oei, gesnapt, man belt net.... oei

13. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    ohoh Lidwina! Preek gehad?

Heb je niet toevallig boerenkool in huis?

14. hardloper

viel mee, hij kreeg een andere lijn, maar ze is te zwaar, en ik mag niet tillen natuurlijk. och, nood breekt wet :D

nee, niet in huis. had wel staan op mijn boodschappenlijstje, maar hij kon nog maar een winkel redden, en dat was niet de boerenkool winkel.... :( morgen dan maar. ik ga nu voor de ovenschotel met courgette en tomaat, maar weet recept niet meer... maar proberen...

groetjes, lidwina

15. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    pfieuw, da's mazzel ;) hihihi en inderdaad nood breekt wet.

Ik kreeg gisteren ook een kleine uitbrander, ik had twee dozen met boeken ofzo, van de overloop naar de logeerkamer getild.....

He jammer, morgen maar even halen dan ;) Doe ovenschotel klinkt ook lekker :D Ach gewoon natte vinger werk, als het maar smaakt :p

16. hardloper

tja, daar zou mijn man ook over preken. is geen nood breekt wet situatie zegt ie... maar ja, ze moeten er wel weg. :D

groetjes, lidwina

17. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hihi inderdaad, ik moets wel beloven dat ik dat NIET weer doe :)

pfff mijn buik blijft pijn doen, geen regelmaat helaas, maar doet eeeeeeeeeeeecht pijn.
    Elke keer als ik ga plassen verwacht ik ook bloed ofzo, raar niet? Misschien is mijn BMM eindelik aan het verweken oid....

18. hardloper

ik blijf ook nog steeds vol verwachting in dewc kijken of er misschien een prop in ligt, maar tot nu toe niets. ik loop nog wel even...

19. hardloper

ik moet natuurlijk ook nog even, en ze waren allebei te laat, dus deze vast ook...

zucht, heb ergens op gereageert, maar iedereen zegt het tegengestelde. en de originele poster reageert niet. aaaaarg! en ik weet echt waar ik het over heb, maar ik geloof dat iedereen het anders leest dan dat ze misschien bedoeld en zij bedoelen het dan ook wel goed, maar dit is wel heeeeeeeel frustrerend! gun gewoon iedereen een fijne bevalling.... zucht.... loslaten, ontspannen, zucht...

20. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    We blijven hopen he? :D

Tja Lidwina, zou het echt zo zijn dat als de eerst 2 laat waren deze ook?

Je andere verhaal snap ik ff niet....Waar heb je dan op gereageerd?

Deel Deze Pagina