JAAAA, dat we morgen massaal met z'n allen kunnen posten onder GEBOREN! \/ \/ He Lauraatje, ik heb gezocht naar je bericht over hoe het bij de gyn geweest is maar kan het niet vinden Zal wel aan mij liggen maar ben wel benieuwd naar hoe het nou geweest is!
ja moet je luisteren sweet als het komt dan komt het hoor meis daar hebben we echt werkelijk niks over te vertellen dit is de eerste en de laatste keer dat we onze beeb iets laten vertellen daarna moeten ze weer gewoon luisteren na papa en mama! dus nee meis maak je daar nou maar niet druk om hoor... van mij mag je. ranjee ik heb de hoop al opgegeven ik wacht gewoon pas met blij zijn als ik mijn pers drang krijg hahahahah eerder geloof ik het toch niet... argggg mijn liefje is al na de winkel geweest maar mijn bitterlemmon is op...
O enne mijn mannetje vond 'het' ook eng, maar vanmorgen wilde die ineens wel Was onze eerste :c: van dit jaar, Nou als het vanavond nog niet begint mag ie morgen weer een berg vooruit duwen, zoals hij het noemt
mandytjuh.... Hij/zij komt eeeeccht waaarr 8) maar wanneer kan ik je niet vertellen.. ik hoop voor jou wel snel hoor.! Lily... hihih ( denk dat ik er vanavond ook maar er wat van ga maken meer omdat ik daar zin in heb.. en als het werkt. is het mooi meegenomen)
ik keek echt heel serieus, tot ik door had wat ik aan het doen was.... #-o mijn ovenschotel staat deels in oven en deels in koelkast. kan die morgen. had geen puf om nog meer kaas te raspen... hoop dat het na een nachtje slapen weer bijna weg is. morgen komen vrienden van ons uit limburg lang met baby van 4 maanden. moet ze denk ik maar even afbellen. zouden ze geloven dat mirre ziek is? misschien denkt ze wel dat ik aan het bevallen ben... nou ik hoop dat jullie vlot gaan hoor, maar ik moet nog even wachten. och, kan er wel nog even tegenaan. had bedacht dat het net iets voor mij is dat maandag bij de fysio mijn vliezen breken. ben benieuwd...
oh ja, mandy, je kan natuurlijk thee zette, of heel lief vragen of wolf nog een keer naar de super gaat. moet ie maar meteen een krat meenemen...
berg vooruitduwen Ja als ze komt dan komt ze das waar..... mmmh stukje door huis lopen maakt het heviger merk ik net... moest ff plassen en iets in de vaatwasser doen wat kan ik nog meer doen :-k ff naar boven zo om de was neer te zetten
ben der net achter dat mijn mannetje zingt als hij zijn huiswerk doet..! en van die leuke handgebaren ga hem es lkkr op de camera zetten
ja lidwina ik ga denk ik maar weer aan de thee en ik heb nog een halve ananas liggen dus ach ja dagje zonder bitterlemmon kan wel toch hihihihi sweet waarom ga je niet ff onder de douche of lekker in bad dan zwakt het misschien af als het loos alarm is en als het voor het eggie is dan zet het wel door!
moet je wel naar boven springen hoor sweetpee! en flink shaken bij het wasophangen. en misschien helpt van die herrie stampmuziek?
Nou, zit hier wortel te schieten. Had gevraagd aan die kerel of ie om 18 uur kon komen, wilde die liever om 17.30 uur. Nou prima zei ik. Dacht ga ik daarna wel even een booschapje doen ivm visite. Is het inmiddels 18 uur en is ie er nog niet, had allang mijn boodschappen gedaan kunnen hebben.....grmbl.....heb hier zo'n hekel aan
vervelend lilly, wachten altijd, zeker als het ook nog eens uitloopt, en je ook nog dingen moet doen.... hopelijk is ie er inmiddels
lilly das nou ook wat he misschien kan hij het niet vinden? lidwina vroeg jij net niet of je visite hetwel zou geloven dat je kleine wel echt ziek is? ja sorry late reactie, maar natuurlijk geloven ze dat wel joh! en zo niet zo wat je meissie is ziek en da gaat wel voor hoor... ze bergrijpen het wel joh ik heb vandaag mijn zus ook afgezegd voor hun verjaardag van morgen en ze vond het begrijpelijk... nou en jij heb een zieke thuis dus wel joh.....
Hallo allemaal, Ik heb niet terug gelezen, maar daar heb ik een hele goede reden voor! Gisteravond is namelijk onze zoon Valentijn geboren. Hij is 50 cm lang en woog bij zijn geboorte 3335 gram. De bevalling is niet helemaal volgens planning verlopen helaas, maar het eindresultaat is er niet minder om. Het is een prachtig en tevreden kereltje en wij zijn uiteraard de meest trotse ouders ter wereld. Het bevallingsverhaal volgt zodra ik een beetje ben bijgekomen, ik zet wel even wat foto's in mijn album. Liefs een trotse mama en papa
ohhhhhhhhhhhhhhhhh diana GEFELICITEERD met jullie zoon VALENTIJN ! fijn dat jullie knulletje het zo goed doet en lekker tevreden is... natuurlijk kijk ik uit na je verhaal en je foto's geniet er maar lekker van...