bah wat heb ik slecht geslapen Had echt last van me rug bleeeeh! Echt niet leuk... mama ryan Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje.. Lidwina: hopelijk is ze gauw weer beter!
goede morgen dames... ja ik ben ook weer van de partij vandaag! hier helemaal niks te bespeuren pffff *zucht* hlemaal nergens last van gehad vannacht... denk wel dat ik straks ff na de huisartsenpost ga voor de jongste die maakte me vanmorgen wakker dat ze pijn van onderen heeft het steekt daar... ik heb gekeken of het rood was, maar dat niet en met plassen doet het ook niet echt pijn hmmmzzz vreemd allemaal... lidwina geef jou dochter maar een knuffel van mij. maak maar vandaag lekkere verse kippensoep helpt altijd bij griep! voor de dames met een belabberde nacht en dames die ook net als ik teleurgesteld zijn opgestaan wens ik veel succes vandaag. de rest van de dames natuurlijk ook hihihi ben benieuwd of er ook goed nieuws komt vandaag...
Mamatje: gefeliciteerd Diana : Gefeliciteerd Mama van Ryan : gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje Hoop dat jullie een leuke dag hebben! Zo te zien werkt het weer goed mee Hier gaat het mega belabberd. Ik zit er kompleet doorheen. Gisteravond kon ik niet op of neer van de steken in mijn vagina. Net of iemand me aan het verkrachten is met een mes ale: En het zal wel aan mijn incest verleden liggen maar ik kan dus echt niet tegen die pijn he. En tijdens de erge steken is de kleine enorm aan het bewegen en dat maakt het alleen nog maar erger. Voel me vreselijk om te zeggen maar op dat moment had ik echt even een hekel aan de uk ale: Ik probeer me te ontspannen maar het enige wat ik kan doen op dat moment is huilen en opkrullen tot een balletje Krampen in mijn buik kan ik hebben. Harde buiken met pijn ook ( gisteren ook weer een hele tijd gehad ) Maar die enorme erge steken in mijn vagina is moordend. Gisteren ook weer bloed bij het afvegen. Het zal me niks verbazen als ik een blaasontsteking heb. Nouja, morgen toch weer naar het ziekenhuis dus zal gelijk vragen of ze er op controleren. Ondertussen kan ik alleen maar huilen. Huilen en hopen dat dit snel ophoud en dat ik niet een of ander vreselijk iets over mijn kleintje afroep omdat ik op dit moment alleen maar wil dat hij uit mijn buik gaat
ahhhh kiowa meissie toch het is ook allemaal wat he? al die ppijn en dan nog eens je hormonen die nu vanalles denken en die kunnen je op hele andere gedachtes brengen dan dat je zelf wilt. ik wou dat ik je kon helpen meis het enigste wat ik kan doen is een luisterend oor hebben voor je... het wachten en ons geduld word echt flink op de proef gesteld en dat houd in dat we iedere ochtend als we weer wakker worden diep teleurgesteld zijn! nou meissie dikke knuffel van mij
Moggûh Geen beeb geboren hier helaas, ik vind het zooo vreemd dat ik alleen oefenweeën heb als ik wakker ben ik doe echt super relaxed..... Kiowa meid, wat vreselijk dat je je zo voelt! Laat je maar lekker verpamperen door je mannetje! Mammatje: wat een moppie zeg Ben net met de hond uitgeweest en dat wordt echt een crime nu, tis net of mijn schaambot nergens meer aan vast zit Mama van ryan: Gefeliciteerd met de verjaardag van Ryan, wens hem maar een leuke dag!
@lauraatje, wat vervelend dat je zo'n slechte nacht hebt gehad hè verdorie mandy, ben je daar al weer? agossie, hoop dat er niets is met je jongste kiowa, wat vervelend zeg, maar wel logische reactie. voel je niet schuldig, je hebt geen hekel aan je kleintje, maar aan de pijn. ik hoop dat je echt snel mag bevallen, en dat je bevalling vlekkeloos gaat. en er gaat niet iets mis omdat je bepaalde gedachtes hebt. hou vol. dikke knuffel. jeetje sweetpee, jou wilde ik eigenlijk ook niet zien. en au! groetjes, lidwina ps, op mijn spreukenkalender staat dit weekend : elke kraam het z'n oige weeë. zou het een voorteken zijn?
ja lidwina ik had eerlijk gezegd mijn eigen ook niet meer verwacht hier, maar zei gister al dat ik geen teken had van bevallen... en vandaag ook nog niet dus we zullen dit weekend ook wel gewoon aanwezig zijn en wat die preuk van jou, wie weet laten we het hopen he :-D sweet dat gevoel van die schaambot dat heb ik ook heb jij dat ook dat als je er op drukt dat het net lijkt alsof je daar bont en blauw bent? pfffff au au au
hihihihihihi ik voel het al als ik ga zitten of als ik opsta het eerst wat ik dan voel zijn die steken jeetje pfffff er hoeft echt niks op te drukken of iets strak te zitten daar want auch dat doet pijn ja, maar goed dat heb ik al weer een tijdje dus dat hoord bij mij gewoon bij de dagelijkse kwaaltjes kijk er eerlijk gezegt al niet meer van op
Diana van harte gelfeliciteerd met jullie zoon! Mammatje van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een schatjes
Weer een klote nacht en nu begint het me toch echt wel een beetje te veel te worden hoor.... weet dat ik niet mag zeuren maar die combi van pijn en vermoeidheid gaat me echt nog opbreken en krijg steeds meer het gevoel dat een 'natuurlijke' bevalling er niet meer in zit voor mij. Slaat nergens op want heb nog 1, 5 week de tijd voor ze gaan inleiden en het kan elk moment gebeuren dus het kan nog alle kanten op maar ja.... het is de moeheid en gaarheid die spreekt nu, en niet mijn gezonde verstand he
Ja Lilly dat is niet echt een fijne combi pijn en vermoeidheid.....heb je al geprobeerd met 2 paracetamol op bed tegaan? Misschien dat dat een beetje helpt?
Goedemorgen dames! Jeetje was is er veel geschreven als je 1 avondje niet langs bent geweest! @Diana: gefeliciterd met Valentijn! @Mammatje: gefeliciteerd met Daimy! @Sweetpee: het wordt bij jou toch ook eens tijd he!? Al dat gerommel ik ga even positieve energie naar je stralen.... @Kiowa: vervelend dat je je zo rot voelt! Meid het komt allemaal in orde als je die kleine maar in je armen hebt! @Mama van Ryan: veel plezier vandaag! @Lilly: is logisch dat je je zo voelt! Ik hoop ookv oor jou dat de kleine zich snel aandient! Hier nog weinig aan de hand.. Niet echt veel gerommel en ga lekker genieten van het mooie weer vandaag!