Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardloper

hardloper Niet meer actief

@lilly, vervelend zeg, maar het is geen zeuren, en al was het zeuren, dan mag het. het is heel logisch dat het je even teveel wordt en schrijf dat maar lekker van je af. en er zijn meer mensen zonder gerommel begonnen, dus wie weet hoe snel je straks gaat.

groetjes, lidwina

2. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    :D lief van je Leonietje!

Het is hier inderdaad ook mooi weer :D maakt de dag al een stuk beter vind ik altijd ;)

3. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    :D

Ja heerlijk he! Deur open hond naar buiten...die ligt dan ook lekker te genieten met zijn kont in het gras...heerlijk :D

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Wij hebben helaas geen gras, en de hond gaat pas buiten liggen als je haar mand buiten zet :rolleyes: Ja eigenaardig beest is het :)

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Goeiemorgen!

@Kiowa, balen meid dat je je zo rot voelt nu. Kan het me heel goed voorstellen hoor. Op een gegeven moment gaat het gewoon even opbreken, je hebt ook niet de makkelijkste zwangerschap gehad natuurlijk.
    Idd misschien een goed idee om even te laten controleren op een blaasontsteking (en schimmel?) ik had namelijk gelijksoortige klachten en bij mij was het dus een combinatie van die 2.
    Rustig aan doen hoor!

@Lilly, kan me ook goed voorstellen dat je er een beetje doorheen zit.
    Ik heb het al helemaal gehad en ben de 40 weken niet eens voorbij (en hoef ik gelukkig ook niet).
    Nou ja... nog maximaal 1,5 week, die is zooo voorbij! Al voelt het nu ff anders I know ;)

Nou... hier geen bevalling in zicht hoor hihi. M'n buik is nog wel steeds heel erg gespannen en soms pijnlijk.. maar ja, wat wil je ook met ruim 10 pond aan alleen al kindjes in m'n buik :)
    Ze zijn wel een stuk rustiger... ben benieuwd of dat iets te betekenen heeft.
    Maar ik denk dat ik gewoon ff tot dinsdag af moet wachten, dan weer naar m'n eigen gyn en krijg ik hopelijk een datum te horen waarop ik kan worden ingeleid.
    Spannend...!

6. hardloper

hé caithlin, jij ook weer hier :(

mmmm :-k das toch wel een beetje typisch, telkens als ik voor iemand duim ofzo wordt het niets :-k dat ga ik dus anders aanpakken. ik ga nu maar duimen dat jullie niet bevallen, dan zijn er morgen vast massa's baby's bij :)

zo, weer even geruimt beneden, alhoewel dat vooral bestaat uit het weer naar boven transporteren van speelgoed, en als het kan als ze het niet zien, want mijn jongste heeft inmiddels de vloer ook weer bedekt met kleurpotloden, en ik wilde eigenlijk nog even zuigen :( :) och, ze zijn er wel zoet mee... :)

groetjes, lidwina

7. hardloper

hier is hij weer: het laatst gepost lijstje!

mama carola laatst gepost: 28 feb. 2007 (bevallen)
    Alkievalkie laatst gepost: 2 mrt. 2007 (bevallen)
    Carla1980 laatst gepost: 4 mrt. 2007 (bevallen)
    Gupsie laatst gepost: 6 mrt. 2007
    Mariska de Bree laatst gepost: 6 mrt. 2007 (bevallen)
    Toys laatst gepost: 6 mrt. 2007
    nancy74 laatst gepost: 6 mrt. 2007
    Veertje1979 laatst gepost: 6 mrt. 2007
    Bar laatst gepost: 6 mrt. 2007 (bevallen)
    debje 26 laatst gepost: 6 mrt. 2007
    Linda10280 laatst gepost: 6 mrt. 2007 (bevallen)
    Marian79 laatst gepost: 7 mrt. 2007
    Patroeschka laatst gepost: 7 mrt. 2007 (bevallen)
    Mieke laatst gepost: 7 mrt. 2007 (bevallen)
    Mandy1 laatst gepost: 7 mrt. 2007
    Timiris laatst gepost: 7 mrt. 2007
    Jalea laatst gepost: 7 mrt. 2007
    Jodi laatst gepost: 7 mrt. 2007 (bevallen)
    Sharon laatst gepost: 8 mrt. 2007
    Angelaa laatst gepost: 8 mrt. 2007
    Madelief laatst gepost: 8 mrt. 2007
    Marijke76 laatst gepost: 9 mrt. 2007 (bevallen)
    Diana82 laatst gepost:9 mrt. 2007 (bevallen)
    Anniek laatst gepost: 9 mrt. 2007 (bevallen)
    Mama van Ryan laatst gepost:9 mrt. 2007
    Roba77 laatst gepost: 9 mrt. 2007
    mammatje laatst gepost: 9 mrt. 2007 (bevallen)
    Caithlin79 laatst gepost: 9 mrt. 2007
    Fenniet laatst gepost: 9 mrt. 2007
    Lilly laatst gepost: 10 mrt. 2007
    Sweetpee laatst gepost: 10 mrt. 2007
    Kiowa laatst gepost: 10 mrt. 2007
    Mandytjuh laatst gepost: 10 mrt. 2007
    Linda83 laatst gepost:10 mrt. 2007
    Ranjeewha18 laatst gepost: 10 mrt. 2007
    Minimuisje laatst gepost: 10 mrt. 2007
    guppienl laatst gepost: 10 mrt. 2007
    Lauraatje laatst gepost: 10 mrt. 2007
    Leonietje24 laatst gepost:10 mrt. 2007

8. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

@lidwinda dankje wel voor het lijstje hihih..! :)

ben opeens een partij misselijk.. en darmklachten.. bah..! niet zo fijn. maar dat heeft iedereen weleens denk ik.. hihih.. het voelt niet alsof ik zou kan bevallen..! (jammer genoeg hihih :( :D )
    dus we gaan weer met volle moed. aan deze dag beginnen :p

me mannetje 'moet'van zijn moeder naar de kapper.. het haar ziet er ook niet uit hoor daar niet van :rolleyes: maar dat gaan we even doen..
    zometeen het bed op klosse zetten :oops: weet het ben een beetje laat hihih.. maar vanaf een paar dagen gaat het uit mijn bed komen echt niet meer hihih ;)
    we gaan nog even naar de stad.., dusj een druk programmatje.. misschien tot vanaf.. en dames sterkte die aan het bevallen zijn..

pff word gek van het mannetje is het hele huis aan het schoonmaken ALLES VERPLAATSEN GRR :evil: :evil: :evil: alles gewoon.. die
    NESTELDRANG van hem

groetjes

9. hardloper

nou ranjeewha, je weet niet wat zo'n druk programma doet... :D

en iedereen heeft van die schoonmakende mannen en familie. ik heb zo'n eindeloos veel werkende man. :( kan ik het hele hussie niet even lenen? dan is in een dag mijn huis schoon, en verbouwd en geverfd! :D

ik zit nog uit te puffen, heb nog maar de halve kamer gezogen, maar het gaat allemaal zoooooo langzaam tegenwoordig. (tja, ik mocht ook niet meer zuigen, dat zou natuurlijk een rede kunnen hebben :-k :) )
    maar als ik afzuig en de afwas wegwerk is het hier wel weer toonbaar... mmmmm :-k weggooi servies?

10. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

lidwina eet nog de hele zwangerschaps van die plastic servies.. hihih
    een ding schilt ze hebben ze wel in verschillende stylen..!
    ;)
    iedere dag een ander thema..!

11. hardloper

ja, dat zullen de meisjes geweldig vinden :) . alleen hebben ze nog geen weggooi pannen... :( :)

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nou meidrn jullie maken het me hier toch spannend...

MANDY bedankt voor je kaartje echt kei lief!

Ik moet zeggen; PETJE AF hoor

hiero gaat de kraam maandag alweer weg.. hihi

MAMMATJE
    van harte met je kleine meisje daimy!

13. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Goede middag dames,

Nou ze hebben internet in het ziekenhuis, dus vanaf nu ben ik weer present! Maar wel inclusief onze dochter! :D :D
    Ze is gisteren 09-03-2007 geboren om 11.00 uur, met een gewicht van 3670 gram en een lengte van 52 cm en heel veel haar :confused: ;)
    Ik ben donderdag om 11.00 ingeleid dus het hele verhaal heeft 24 uur geduurt. Maar de echte pijn gelukkig maar 6 uurtjes! Ik heb foto´s in mijn album en later typ ik het hele verhaal wel effies ok, ik ga nu even vanaf pagina 504 bijlezen.

Liefs Es en Laura

14. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Oooh Madelief wat een poepie en inderdaad al een beste bos :D Gefeliciteerd! Geniet ze!

15. hardloper

oooh madelief, wat een schatje! gefeliciteerd! ben je nu thuis of in zh nog?

groetjes, lidwina

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Madelief -> Gefeliciteerd met je kleine meid Laura! :) Wat een schatje en inderdaad dat haar, heerlijk zo'n lekkere bos haar! Geniet er maar lekker van en ben benieuwd naar je bevallingsverhaal!

Hier nog niks aan het handje, voel me alleen niet zo heel erg lekker, dus ik ga lekker op bed liggen want op de bank lig ik niet zo lekker...

17. Niet meer actief

@madelief: Gefeliciteerd met je dochtertje en ik kan natuurlijk niks anders zeggen dan dat ze een mooie naam heeft gekregen hihi Maar wat een scheetje zeg met een mooi bos haar!

Ik had verder nog even een vraagje aan de rest: Hoeveel harde buiken hebben jullie eigenlijk ongeveer?

Ik heb er nu al 8 gehad.. ze duren niet lang en zijn niet pijnlijk maar krijg ze wel wat vaker dan anders..

18. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Goh Laura, ik zou niet weten hoe vaak ik een harde buik heb...Nu best vaak een stuk of 3-5 per uur denk ik, maar altijd samen met de krampen eigenlijk.....

19. sharon

sharon Actief lid

17 jan 2007
    323
    0
    0
    hoi dames we hebben geen pc thuis hij is in de maak ben nu bij mijn schoonmoeder.
    @madelief gefeliciteerd!
    nou ik heb nu al last van 2 dagen valse ween.
    heb ze om de 7 minuten.
    de vk is gister 2 keer geweest en eergister ook.
    ik moet vannavond naar het ziekenhuis towe om te gaan slapen.
    de vk had me slaaptabletten voor geschreven die moest ik gister avond innemen 1 stuk.heb er maar 2 en een half uur van kunnen slapen.
    ik heb nog geen onsluiting tot nu toe.
    het is niet fijn.
    ik moet vabnnavond om half 11 ongeveer in het ziekenhuis zijn.
    de vk vind dat het beste wandt anders ben ik dalijk niet uitgerust voor de bevalling.ik mag om de 4 uur 2 paracetamols in nemen van 500 mg die helpen wel.nou meiden zodra de pc is gemaakt horen jullie me wel als het goed is is hij morgen gemaakt.
    ik ga op de bank liggen.
    doeidoei :D

20. hardloper

tja laura, ik vind het een beetje moeilijk te zeggen, want ik herken ze niet altijd, maar ik heb al vanaf week 24 ongeveer veel harde buiken. :( das erg afhankelijk van hoe ik me voel. ik heb toen wel een maand of 2/3 stress buiken gehad. en toen werdt het iets minder, het is toen even wat rustiger geweest. wel af en toe hard, maar niet meer zo heeel veel en heeel lang. nu begint het weer wat vaker te komen, sinds een week weer meer, maar ik geloof dat het nu niet echt stressbuiken zijn... tja, het verschil in een stress harde buik en een gewone harde buik: stress is bij mij tot nu toe veel heftiger, en duurt langer. maar verder geen regelmaat...
    wauw zo'n lang antwoord, en volgens mij heb je er niet veel aan... :)

groetjes, lidwina :D
    die nu klaar is voor de visite die niet belt... :(

Deel Deze Pagina