he sharon, hoop voor je dat je een beetje uitrust in het ziekenhuis hoop dat je compje inderdaad snel gemaakt is. wij zijn ruim een jaar bezig geweest om hem te maken. blijft nu nog steeds moeilijk om te geloven dat ie het doet. verwacht elke keer dat ie de geest weer geeft... 8-[ groetjes, lidwina
@Madelief : Gefeliciteerd met je dochtertje Wat een liefie @Sharon: hoop ook dat je goed slaapt vanacht inhet ziekenhuis! @Laura: ja, heb ook heel veel harde buiken. Vooral de laatste dagen. Soms zelfs een paar uur lang om de 5 minuten. Wij zijn net ff lekker naar het bos geweest. Komen we mensen tegen en die zijn hunkindje kwijtje. Een zoontje van 5 jaar. Iedereen inhet bos zoeken. Motorpolitie ook. Na een uur zoeken zijn wij naar huis gegaan. Ze hebben hem nog steeds niet gevonden Hoop echt dat ze hem snel vinden!
jeetje, het zal je maar gebeuren, wat afschuwelijk. wat zullen ze in angst zitten... hoop dat ze m snel en gezond terugvinden... visite heeft nog steeds niet gebeld. ze zouden bellen als ze aankwamen. gok een uur of 3 uiterlijk. als je dan besluit te gaan wandelen kan je toch ook wel even bellen... nou, het eten staat op. als ze nog willen komen zal het vanavond moeten, en ik gooi ze er weer op tijd uit. hoe veel dagen mag een kindje van 5 zonder vocht of voer? ik krijg er maar heeel weinig vocht in.... groetjes, lidwina
He wat irritant Lidwina! Agossie wil ze helemaal niets binnen houden? Drinken moet ze wel hebben hoor, anders krijg je dat ze misschien uitdroogt.... Jeetje Kiowa, dat is erg je kind kwijt zijn Wel altijd sensatie bij jou in de omgeving... Hier nog hetzelfde als gisteren, pijnlijke buik met krampen ik wordt er niet goed van! bah
Hallo iedereen, Ik ben 31 maart uitgerekend, ben eigenlijk nog nooit hier geweest, maar als jullie het goed vinden klets ik vanaf nu ook mee. Ik ben Cynthia, 21 jaar getrouwd en kom uit Schiedam. Het begint al aardig te rommelen in mijn buik, gister leek het door te zetten, maar op advies van de VK ben ik gaan slapen en was het vanochtend weg. Ik hoop dat ik snel mijn ventje mag vasthouden.
eej anniek geen dank hoor meis ik moeet zeggen jij bedankt voor het kaartje hij is echt super mooi hoor zelfs wolfgang vond hem mooi gemaakt! ES GEFELICITEERD met je dochter LAURA en wat een scheetje ! *smelt* Lauraatje ik hoop dat je een beetje uitgerust je bevalling tegemoed gaat zal voor je duimen. lidwina mijn dokter zei mij een keertje ook al spugen ze heel veel laten drinken! laat ze zoveel mogenlijk drinken ook al spuugt ze alles weer uit er blijft altijd wel wat binnen! alle kleine beetjes helpen... het eten is nu niet belangrijk maar drinken wel... pffff ben net ff na de winkel geweest pfff had ik beter niet kunnen doen jeetje ik heb me toch een pijn in mijn hele lichaam bah...
@Mammatje van harte gefeliciteerd met je dochtertje @Madelief ook van harte met je dochtertje Geniet ervan alletwee. Vandaag is het bij mij ook erg rustig. Loop ik vanmiddag net de trap op naar boven ,om de banden van de kinderwagen op te gaan pompen, gaat de deurbel! Ik was al lang blij dat ik boven was moest ik weer naar beneden. Staan mij ouders voor de deur met een enorme bos bloemen. Nou en die wonen dus niet naast de deur, ik gelijk emo natuurlijk. Maar ik vond het onwijs lief. Ik moest ook nog stofzuigen nou mijn vader pakte gelijk de stofzuigen en alles ging van de kant want het moest helemaal schoon. Maar toen moest ik dus nog wel de banden oppompen dus mijn vader naar boven en nou is waarschijnlijk 1 band lek. Dinsdagavond komen ze weer en dan gaat mijn vader ff goed kijken, lief hé? Mijn mannetje had weer eens voetbalwedstrijd maar ook niet naast de deur. Vanavond krijgen we visite, maar visite die altijd graag lang blijft zitten, nou als ik moe ben ga ik lekker slapen. En belde gister iemand die we bijna nooit spreken of het goed is dat ze zondag konden komen, dus dit hele weekend weer lekker visite. Nou als het goed komt mijn mannetje zo thuis en dan lekker patatjes eten. Erg vervelend Liefs Fennita
lief he , morgen mag ik als het goed is naar huis ben ik wel blij mee want hier ben je ook maar zo alleen. Wie zijn er nog meer bevallen de afgelope 2 dagen?mamatje en.....? Ik zet er nu ook zo even een foto van vanochtend in ok! liefs van ons
Hallo dames, Hierbij dan even mijn bevallingsverhaal voor diegene die het leuk vinden om te weten hoe het is gegaan. Wellicht geen aanrader voor de dames die hopen op een snelle en vlekkeloze bevalling...... Woensdag 7 maart om 22.35 zijn mijn vliezen spontaan gebroken. Ik lag net 5 minuten in bed, moest niezen en voila: een natte onderbroek In eerste instantie dacht ik eigenlijk nog even dat ik gewoon in mijn broek had geplast, maar al snel had ik door dat het toch echt vruchtwater was.... Om 23.15 kreeg ik mijn eerste weeen (direct in mijn buik en rug helaas) en na verloop van tijd kwamen ze elke 5 minuten en hielden ze zo'n minuut aan. Dus hebben we de vk gebeld. Ze was er om 4.35 voor het eerst en toen had ik 2 cm ontsluiting. Niet veel, maar het begin was er..... Helaas bleef het daar ook bij. De weeen namen af en om 10.30 (na 12 uur dus...) had ik pas 3 cm ontsluiting. De vk besloot daarom dat het tijd was om naar het ziekenhuis te gaan. Daar lag ik om ongeveer 11.15 op de verloskamer en werd direct aan de wee opwekkers gezet via een infuus. Ook werd er een lijn naar mijn baarmoeder gelegd om de hartslag van de baby te meten en mijn weeen te registreren. De weeen werden erg heftig, vooral de rugweeen, maar de ontsluiting vorderde niet echt. Uiteindelijk mocht ik om 16.20 eindelijk gaan persen (na al vanaf 12.30 echte persdrang te hebben gehad....), maar de persweeen waren zwak dus het kwam echt op mijn eigen kracht aan helaas. 19,5 uur na het begin van de bevalling en na 1 uur en 38 minuten persen, een aantal flinke duwen op mijn buik door mijn eigen vk en een knip door de vk van het ziekenhuis was hij er dan eindelijk, onze zoon Valentijn. Geen fijne bevalling, maar het is het echt dubbel en dwars waard geweest. Nu zijn we net 2 dagen verder en na een nachtje in het ziekenhuis weer lekker thuis. Ik ben gehecht en voel me wat beurs van onder, maar ik heb vooral heeeeeel erg spierpijn van de bevalling en het persen. Valentijn heeft door het lange persen een wat moeilijke start, met een lichte hersenschudding en wil daarom nog niet heel goed drinken. Maar ik blijf vol goede moed mijn borsten aanbieden en ga straks voor het eerst kolven. Zodra ik tijd heb zal ik bijlezen wat er in de tussentijd allemaal is gebeurd met jullie en voor diegenen die nog niet zijn bevallen hoop ik op een vlotte bevalling die niet te lang meer op zich zal laten wachten. Liefs van Diana en Valentijn.
jeetje diana dat was idd geen vlotte bevalling nee pffff en dan zolang met persdrang lopen en die zijn echt iritant ! nou en dan nog dat valentijn niet zo'goede start maakte ach erm... maar gelukkig alles komt goed je blijft in iedergeval je borst aanbieden dat is ook een pluspunt toppie... nou geniet maar lekker van jullie kleintje heerlijk gevoel nu dat je in je eigen huisje bent... groetjes en een knuf van mij...
MADELIEF VAN HARTE GEFELICITEERD! Ik hoop dat je heerlijk aan het genieten bent Diana dat klinkt inderdaad behoorlijk pittig, wees trots op jezelf dat je die klus toch geklaard hebt @Kiowa, wat zullen die mensen bang zijn zeg, hoop dat ze hun zoontje snel zullen vinden. Over die steken, ik heb die dus ook en ik begrijp je huilbuien en moedeloze gevoel helemaal hoor. En inderdaad terwijl je die pijn hebt ligt de baby als een gek te woelen en te draaien Ik zit er ook helemaal door Maar je kunt niet anders dan maar gewoon afwachten wanneer het jou beurt is om te bevallen he...... @Sharon, hopelijk rust je goed uit in het ziekenhuis want uitgeput aan een bevalling beginnen is niks! Veel sterkte meid! @Allemaal, bedankt voor jullie lieve antwoorden. Soms voel ik me echt een enorme zeikerd maar jullie geven me tenminste het idee dat ik gewoon kan zeggen hoe ik me ECHT voel. Thanx! @Fenniet, klinkt erg druk maar ook leuk en gezellig En geniet lekker van de frietjes @Mandytjuh, jah dat soort normale klusjes kunnen nu echt gaan tegenvallen he. Doe vanavond lekker rustig aan en laat je maar eens even lekker masseren, ga ik ook doen haha @Cynthia85, WELKOM hier! NAtuurlijk mag je lekker mee kletsen! @Lidwina, zoals de rest ook zegt, drinken is heel belangrijk! Hoop dat het snel beter gaat, sterkte! @LAura, ik kan er niet echt iets over zeggen. Zo heb ik 2 uur helemaal geen harde buiken, zo heb ik er 5 in een uur........
Cynthia welkom, babbel lekker mee zou ik zeggen Pfoe Diana, dat was een beste bevalling zo te lezen! Wel lekker dat je al thuis bent, en inderdaad super dat je de bv blijft aanbieden Lilly, het is toch ook wel een beetje de bedoeling dat je je ei kwijt kan hier we zitten zo ongeveer allemaal in het zelfde schuitje nietwaar Fenniet wat spontaan en lief van je ouders zeg! Lidwina gewoon drinken blijven geven hoor, alle beetjes helpen inderdaad
daar zijn we weer.! Madelief,, gefeliciteerd met je mooie dochter. :-k volgens mij zijn de jongentjes weer aan de beurt hihih ikke ikke ikke..! diana... jammer dat je niet z´n vlotte bevalling heb gehad.! Cynthia... welkom Lidwinda.. inderdaad gewoon zoveel mogelijk aanbieden.. jeetjuh.. arm meisje..! hier.. een beetje pijn in de rug.. ik merk dat ik vandaag met een holle rug heb gelopen..pffooei..! maj kom ik wel weer over heen. Liep langs de Jamin.. en heb perongelijk zo´n grote CHOCOLADE haas gekocht Hijs voor de helft al op..!
hallo cynthia, welkom hier! beter laat dan nooit, en tis hier errug gezellig! lekker fennita, een fijn weekend voor de boeg, das altijd fijn, ontspannen. heeel veel plezier! madelief, fijn dat je morgen naar huis mag. houden ze je in duitsland standaard langer dan hier? vervelend dat je bevalling zo zwaar was diana, zeker zo lang met persweeen zitten en dat ze dan afnemen als je ze echt nodig hebt. ik hoop dat valentijn snel helemaal oke is. nou hier is (en blijft hopenlijk) de boel rustig. meisjes liggen. denk dat de oudste slaapt en de jongste niet. hoop dat ze stil blijft. er zit nu denk ik een glas water in mijn oudste. heb water naast dr bedje gezet, kan ze snachts ook drinken. morgen moet ze echt beter drinken anders bel ik de huisarts. visite heeft afgezegd. is wel fijn, want ik ben nu wel te moe om nog te entertainen. had alleen wel fijn gevonden als ze dat meteen hadden gedaan, en niet net.... verder ging ik vannacht voor de verrandering eens niet duimen. wie weet hoeveel van jullie bezig zijn dan morgen! dus: ik zie jullie gewoon allemaal verschijnen morgen! groetjes, lidwina
oooh ranjeewha, lekkkerrrrr goed idee kiowa, zodra ze dr wat in krijgt zal ik een bouilonnetje proberen. groetjes, lidwina
zo dames... ik ga vandaag is voor de verandering lekker op de bank liggen tv kijken samen met de jongeste... de oudste is bij een vriendinnetje logeren en papa ligt knock out op de bank. hij heeft het koud en ligt met een deken op de bank en dat vind de hond niet leuk, want die heeft die deken al 3x van hem afgetrokken hihihihiihih nou ik lees misschien straks nog wel ff tussen door en anders een hele fijne avond verders... tot morgen of straks....