Haha ik ken het hoor!!! Heb iedere maand geloof ik een test of 6 gebruikt!!! Vind het nu ook allemaal nog maar onwerkeljik, zeker omdat ik nergens maar dan ook echt werkelijk nergens last van heb! Ik heb vandaag de vk gebeld en over 3 weken de eerste afspraak. Maar dan gaan ze nog niet naar het hartje luisteren, alleen een soort intake gesprek en de keuze of je een paar weken later een gewone echo wilt of een nekplooimeting combitest. Dus in principe weet je dan nog niks
Ben ik dan de enigste die er bij 1 test gewoon vanuitgaat dat ze zwanger is? (CB-digital) Groetjes Simone
Begin nu toch wel te twijfelen hoor.... Maar om er nou een 2de tegen aan te gooien vind ik toch wel een beetje gek. Test 1 zei zwanger en hij kan me niet zwanger maken zonder hcg-hormoon... dus ik ga er maar gewoon vanuit. Sinds ik trouwens weet dat ik zwanger ben, heb ik ineens een sturk minder last van de misselijkheid en alles. Zit vol met energie (ben geen ochtendmens, maar sta nu tussen 7.00 en 9.00 op), maar smiddags/savonds ben ik ontzettend moe en moet over alles meerdere keren nadenken. Met medicijnen delen wel ontzettend link natuurlijk. Ik weet namelijk niet meer zeker of ik gisteren om 17.00 uur wel de goede insuline aan de bewoner heb gegeven.... arch help! Maar ja, tis niet te checken, dus ik heb er maar niks mee gedaan. Als ik het verkeerd zou hebben gedaan zou mevrouw 10 EH langwerkende insuline ipv kortwerkende hebben gehad. Maar ik weet het echt niet meer! Dom is dat! Groetjes Simone
Simone, dat is inderdaad vreemd, hopelijk is het goed gegaan met de patiënt. In de testen die ik kocht van van CB zaten er 2 in en ik heb gisteren die digitale gekocht en daar zitten er 3 in, dus ik probeer gewoon voor alle zekerheid nog een keer van het weekend dan ben ik 4 á 5 dagen overtijd.
Mijn NOD was maandag of dinsdag (een cyclus van 25,26 of 27 dagen had ik). Ik doe het zaterdag nogmaals en dan samen met mijn vriend ik had het maandag alleen gedaan en hem laten zien (allebei heel duidelijk gelijk). Nu doen we het zaterdag nog een keer samen en als die ook positief is zijn we helemaal zeker. Ik was nog bang dat ik in dezer dagen mijn ongi alsnog zou krijgen, maar er is nog niks. Ik heb wel duidelijk al klachten, ik moet veel vaker poepen (terwijl dat normaal vrij moeilijk zou zijn), krampjes rechtsonder in mijn buik, vlagen van misselijkheid, moe. Dit heb ik al de hele week (vanaf het weekend zeg maar), dus ik ben eigenlijk vrij zeker van mijn zaak, maar ja Wij hebben mijn ouders ook een positieve test gegeven en mijn schoonouders krijgen die van zaterdag bij hun kadootje.
Hoi Simone, tja das vervelend zo'n foutje, hopen dat er geen gevolgen zijn... Hey Roba, wel leuk hoe jullie dat doen hoor. Mijn moeder reageert altijd erg vervelend dus die heb ik het via een mail laten weten. Lekker onpersoonlijk maar wel noodzakelijk. Mijn schoonouders wonen in Napels dus die hebben het over de telefoon gehoord. Tja, ik had het ook graag op een hele leuke manier gedaan maar dat ging niet... Verdre gaat het hier wel. Ben vreselijk moe maar de misselijkheid is een stuk minder. Ik zou er haats aan gaan twijfelen, haha
raar maar dit is mijn derde, en ik weet helemaal niet meer wanneer ik nou waarheen voor het eerst moest. moet ik maar eens gaan vragen aan de huisarts... en echt geloven? dat doe ik pas met de echo.... ben trouwens nu al aan de grote schoonmaak begonnen. als ik zo doorga, is tegen de tijd dat ik beval mijn hele huis leeg ben ook al op zoek naar een wagen. wil graag een mooie, maar ben me rot geschrokken van de prijzen. gelukkig heb ik nog 8 maanden... hoe groot is trouwens de kans dat je overloopt, als je dat bij de eerste twee ook heb gedaan? IK BEN GEWOON ZWANGER! wauw. ik wil het gewoon al aan iedereen vertellen, maar we zouden wachten... gelukkig zit ik hier, en hier weet iedereen het gewoon!!!!! groetjes, lidwina
Ik weet ook echt niet waar ik moet beginnen met regelen, ik vind het allemaal zo spannend en eng (als ik aan maart (evt bevalling) denk krijg ik al de kriebels haha). Ik ga volgende week de huisarts maar eens bellen en die zal wel weten wat de volgende stappen zijn die ik moet nemen en waar ik hier die vk en zo kan vinden haha.
Gewoon bij het begin beginnen - Huisarts informeren - Vk bellen voor 1e afspraak - Kraamzorg regelen - Eventuele werkgever inlichten - Zwangerschapsverklaring regelen bij de vk En de rest komt vanzelf. Vooral heerlijk genieten! Toen ik zwanger was van Lotte liep ik ook echt over van emoties en zag soms door de bomen het bos niet meer. Bij deze zwangerschap is het allemaal wat meer normaal, eigenlijk zou ik moeten zeggen bekend. Voor mijn gevoel gaat het ook een stuk sneller allemaal en moet ik soms denken hoe lang ik nu zwanger ben omdat ik in tegenstelling tot mijn eerste zwangerschap nu niet elke dag bedenk hoe ver ik ben..
http://www.mijnalbum.nl/Foto=HO3JGSQM Dit was mijn 1ste en enigste test. Maar het zegt toch genoeg???? Groetjes Simone[/url]
Tanja, wat jammer dat je moeder zo vervelend reageert (ik weet natuurlijk niet precies wat er is, hoeft ook niet, maar het lijkt me verschrikkelijk). Als ik zag hoe mijn ouders helemaal in tranen waren en al gelijk van alles aan het regelen zijn in hun hoofd (ze waren al aan het meten waar de box kon komen en een bedje etc etc). Zaterdag mijn schoonouders (die zullen waarschijnlijlk ook in tranen reageren) en normaal ben ik heel nuchter, maar nu jank ik vrolijk mee met iedereen @ Simone: Hij is inderdaad overduidelijk. Die CB heb ik klaarliggen voor overmorgen.
Hoi Bar, welkom hier Leuk dat je er ook bent. Tja Roba, mijn moeder is nu eenmaal niet zo liefhebbend, dat is ze nooit geweest. Ze is gek op haar zonen maar haar dochters doen altijd alles fout en zijn niets waard. Ach, ik ben het gewend en sta ver boven haar. Ik weet wat ik niet moet doen met mijn kinderen en daar hou ik me aan vast. En verder is ze wel een lieve oma dus we doen het er maar mee. Maar wij zijn supergelukkig hoor, en dat is het gene wat echt belangrijk is!
Vind het wel allemaal erg spannend hoor.. hihi alles is nieuw enzo.. Maar moet je je huisarts eigenlijk inlichten? ik begin ook 31 juli bij een nieuwe baan. Moet ik ze daar inlichten nu al? Ben ik dat al verplicht? Of kan ik wachten tot ik een echo heb gehad
Je hoeft het officieelpas vrij laat te melden. Weet niet meer precies met hoeveel maanden. Ik zou zeker wachten tot de eerste echo! Veel suc6 met je nieuwe baan!
ik kom me hier ook ff melden.... Volgens de banner is mijn mogelijke bevaldatum 21 maart... Enne, nog allemaal van harte gefeliciteerd!! fay
Het begint hier al aardig vol te lopen. Als ik volgende week posi test hoor ik ook nog net bij de maart mama´s. ff wachten................. Veel plezier allemaal van jullie zwangerschap en ga er lekker van genieten. liefs patje.