Vandaag weer lekker chagerijnig en nergens zin in! Echt lekker voel ik me ook al niet. En dan moet ik nog werken ook vanmiddag en vanavond. Wat die stomme hormonen allemaal met je doen! Af en toe is dat echt niet leuk hoor! Dan wil ik helemaal niet onaardig doen of chagerijnig overkomen, maar het gebeurt gewoon ..... Ik hoop dat het van het weekend beter wordt, want ik ben het hele weekend vrij. Zondag mijn ouders van schiphol ophalen, ze komen terug uit Suriname. Het is dan natuurlijk wel de bedoeling dat ik een beetje vrolijk ben! Anders is meteen hun vakantie-stemming verdwenen Slapen kan ik nog steeds wel 12 uur op een nacht volgens mij! Vannacht 10 uur geslapen en nog moe wakker geworden. Kun je het je voorstellen? Misschien is dat stiekem ook wel een van de redenen van mijn chagerijnigheid. Eigenlijk zou ik zo nog even moeten gaan liggen voordat ik aan het werk moet, want als ik midden op de middag moet beginnen met werken dan val ik in de auto altijd al bijna in slaap. Ik snap er niks van, het zou toch over moeten zijn nu, die moeheid. Het zou "volgens het boekje" gelijk met de misselijkheid moeten verdwijnen. Waarom gebeurt dat bij mij nou niet? Nou, weer genoeg geklaagd voor vandaag, ik ga maar weer eens lunchen! Marian
Hoi Marian, komt dat misschien omdat je zwanger bent van een tweeling? Ik kan me voorstellen dat dat nog meer energie van iemand vergt dan dat je er 1 zou verwachten. Ik heb zitten rekenen...Ik werk op een school en we leven van de ene vakantie naar de andere, hihi...Nog 4 weken werken en dan heb ik herfstvakantie. Daarna nog 8 weken werken tot de kerstvakantie...en daarna...4,5 week tot mijn verlof!! Jongens wat gaat dat snel!!
Ik vind t ook allemaal razendsnel gaan, al weer bijna 17 weken zwanger! nog een paar weken en we zitten alweer op de helft.. Maar Marian79, hier heb ik nu ook vreselijke last van en géén tweeling op komst (dacht ik) Ik was er vanochtend om 9 uur uit, dus heb ik zo'n 10 uur geslapen. Daarna om half 1 tot 3 uur op de bank geslapen. Nú kan ik zeggen dat ik me uitgeslapen voel ja.. Tot vanaaf uur of 9 en begint de vermoeidheid weer op te komen. Balen voor je dat je straks idd nog moet werken dan! Succes.
hebben jullie trouwens al een buik? Ik niet echt... je ziet wel wat maar dat zien anderen nog niet.. en vooral savonds is ie bol! Aan de ene kant wel jammer maar aan de andere kant... mischien krijg ik dan wel niet zo'n enorme buik
Ik begin nu wel een bol buikje te krijgen. En inderdaad, 's avonds is ie wat dikker. Volgens de VK kwam dat omdat de darmen dan nog de dag aan het verwerken zijn maar dat zou in de loop van de tijd minder worden zodat je een echte zwangerschapsbuik overhoudt.
Hai, @Lauraatje, ja ik begin nu toch wel een buik te krijgen! 's ochtends valt ie nog aardig mee maar 's avonds kun je er echt niet meer onderuit hoor Wel erg leuk, zo gaat het ook weer wat meer leven. @Marian, heel herkenbaar... vooral die moeheid en chaggerijnigheid, probleem is bij mij ook nog eens dat ik daarbij NIET goed slaap.. ik wou dat ik eens een normale 8 uur op een nacht haalde maar elke keer word ik 's nachts wakker en kan ik gewoon niet meer in slaap komen... en 's ochtends natuurlijk weer moeite met eruit komen! Verder zijn we nu echt allemaal de kritieke periode voorbij meiden!! Dat is wel een feestje waard lijkt me Ik sluit om 12 uur m'n eerste 3 maanden officieel af
Gelukkig ben ik dan niet de enige die nogsteeds moe is! Gisteren eenmaal aan het werk ging het best goed. Alleen de laatste twee uurtjes erg last gekregen van mijn buik. Nu heerlijk het weekend vrij! Daar ga ik nu echt ff van genieten! Marian
nou gelukkig maar... ik dacht zoiezo dat je het meestal kon zien vanaf 4 maand maar toch zie ik genoeg dikke buiken die nog korter dan mij zwanger zijn ik wacht rustig af....
Ik heb ook nog geen buik , broeken zijn al wel strakker geworden, 's avonds moet ik ze dan ook open zetten chagrijnigheid is ook herkenbaar, de ene dag heb ik het wel erger dan de andere. Maar het is al wel verbeterd, helemaal in het begin had ik het veel erger Verschoot soms van mezelf Slapen gaat wel, maar wordt wel erg snel wakker, slaap niet vast meer. Ga er ook een paar keer uit om te plassen. Kleertjes e.a. zijn we ook nog niet aan begonnen. Vindt het idd nog zo onwerkelijk en ben ook nog steeds bang dat er iets mis zou lopen. De toekomstige peter daarentegen is al met vanalles bezig, wou zelfs al een spaarrekening openen voor de kleine
hallo allemaal. even een update hiero. Ik ga zometeen naar de huisartsen post. Me buik doet onwijs zeer. even vanaf het begin-> Vrijdag toch maar na twee weken eindelijk eens contact opgenomen met e vk ivm rugpijn. Ze adviseerde naar de huisarts te gaan. Meneer de ha was er niet meer maar ikmocht wel even een plasje brengen hieruit werd een urine weg infectie geconstateerd. Met tabletjes amoxiciline moest het over gaan en zou het eigenlijk snel verbeteren maar sinds gisterenavond laat hevig buikpijn. voel echt niet lekker. wilde het eerst uitzingen tot morhen om naar me eigen huisarts te gaan maar mijn vriend had het niet meer dus ik heb toch maar de huiartsenpost gebeld. hier kan ik om 18.30uur terecht. Ben benieuwd wat hun te vertellen hebben. Ik maak me stiekem zorgen om mijn kleintje
Anniek heel veel succes gewenst en probeer je niet te druk te maken over de kleine. Zolang je nog niet bloedt. We horen van je!
tnxx meiden. mijn vriend maakte zich vooral grote zorgen. die was erg opgelucht toen ik de huisartse post gebeld had. Ik ben daar geweest en die meneer leek het toch echt een fikse blaasontsteking wat waarschijnlijk uitstraalt. Dat zou dan ook de pijn onder mijn ribben verklaren. Ik moet wel goed in de gaten houden of er geen ritme ofzo inzit, of ik bloed verlies of iets van slijm. Maar tot zover is er niks risicovols wbt de zwangerschap. Hij vroeg nog of het geen harde buiken waren maja dat weet ik eigenlijk niet. dat wat ik nu voel lijkt me niet. Ik voel wel eens een hele strakke band maar nu gewoon pijn. Als deze tabletjes niet aanslaan moet ik over twee dagen weer terug
Hoi meiden, natuurlijk kreeg ik weer eens geen mailtjes Maar Anniek sterkte en doe het rustig aan en hou het in de gaten. Verder is het hier knudde. het buikje groeit gigantisch en gaat nu in de weg zitten. Maar mijn relatie van meer dan 10 jaar is op de klippen gelopen. Hij zit hier nog in huis maar jeetje wat stoort me dat. We slapen gelukkig wel gescheiden en jeetje wat is dat grote bed lekker als je m voor jezelf hebt. Straks moet ik weer naar de gyn en maak me zorgen wat ik heb de laatste 2 weken vreselijke stress gehad. Duimen jullie voor me dat Hummel wel goed gegroeit is?
Anniek, sterkte hoor! Hopelijk is het inderdaad een heftige blaasontsteking en zakt de pijn weer snel Tanja, heh wat vervelend zeg.de 5e op komst en dan de relatie ten einde.Heel veel sterkte de komende tijd! En ik zal heel hard duimen dat de beeb ondanks alle stress goed gegroeid is! Hier alles goed eigenlijk! Voel me op dit moment prima! De moeheid en de misselijkheid zijn eigenlijk sinds ik de 9 weken gepasseerd ben weg. En ik denk dat ik vorige week wat plopjes voelde. Het gebeurde in de auto dat ik over een weg reed met heel wat verkeersdrempels.Nou ja we zullen zien of dit gevoel zich gaat herhalen.
Ik heb gisteren een babysound gekocht! Ik krijg hem deze week al binnen. Ben benieuwd! Nu zijn we niet meer afhankelijk van de VK om iets te mogen horen maar kunnen we nu zelf iedere avond luisteren
Anniek: sterkte meis! weet hoe zeer een blaasontsteking kan doen. Heb nu mijn tweede Hoop dat je je snel beter voelt! Tanja: wat lijkt me dat erg/moeilijk zeg. Dat een relatie eindigd terwijl je zwanger bent. Maar je komt heel opgelucht over. Hoop dat alles goed blijft gaan met je hummel ondanks alle stress Hier gaat alles redelijk goed. Op een blaasontsteking en schimmelinfectie na Mijn zwangerschapsmisselijkheid is ook weg maar nu ben ik misselijk van de antibiotica Zucht, komt er dan nooit een einde aan? ik ben savonds echt giga moe. Heb al een aantal avonden dat ik al om 9 uur op bed lig ! Echt niet normaal meer! Maar gelukkig word ik sochtends wel uitgerust wakker ondanks dat ik er snachts iets van 3 keer eruit moet om te plassen Ik heb ook de babysound Echt prachtig! En gisterochtend hoorden mijn man en ik toch iets joh! Eerst het hartje, heel duidelijk! Eerst ver weg en toen heel dicht bij en ons kleintje bleef ook dichtbij liggen. En toen plotseling: PLOK!.ff wachten en toen weer : PLOK! Echt heel hard. De kleine schopte schijnbaar Een andere verklaring heb ik er niet voor! Hhihihihihi echt heel appart ben de laatste tijd echt mega emotioneel ! Huil echt wel 2 keer op een dag. En waarom? Eigenlijk nergens om hihihi. maar als ik maar een beetje een droevig nummer hoor op de radio of mijn man doet een beetje chagerijnig tegen me dan barst ik al in janken uit. Echt niet normaal meer! Liefs van Kiowa
@ Kiowa: Hoe lang heb jij hem al? Ik wacht er nog op maar ben zo vreselijk nieuwsgierig! Bevalt ie goed? En die Ploks die je hoort zijn inderdaad schopjes. Ik heb ze gehoord bij de VK. Leuk is dat he?
Ik heb zelf net de bellytalk besteld. Ik denk dat ik m maar een maandje of zo nodig heb totdat Hummel goed van zich laat voelen.