@ Cynthia -> Welkom! 't is echt reuze gezellig hiero! En iedereen is echt meelevend met mekaar! @ Diana -> Heftige bevalling, maar je moet maar denken, het was voor een goed doel en je hebt het toch even geklaard! Knap hoor! En goed van je dat je doorzet met de bv... Is toch moeilijk nu denk ik! @ Mandy -> geniet lekker van de bank samen met je jongste! En tot morgen! @ Lidwina -> De kleine is echt goed ziek he, arme meid! Ik las ook van die bedankjes naar mekaar, ik geef ze ook aan iedereen! Super gewoon! Als dit forum er niet was weet ik niet of ik er op dezelfde manier erdoorheen was gekomen! Ik denk dat ik dan veel meer kopzorgen had gehad de afgelopen weken/maanden! Dus ook namens mij een bedankje voor iedereen! @ Kiowa -> Akelig idee hoor, loop je in het bos hoor je dat een 5 jarige vermist word! Hopelijk vinden ze hem snel terug! Bah wat een akelig idee! Ik kom ook nog even klagen... Voel me niet zo lekker vandaag, net dik 2 uurtjes geslapen maar voel me echt lamlendig! Vandaag heb ik ook zoveel telefoontjes en smsjes gehad of de kleine al onderweg was omdat ik morgen ben uitgeteld... Daar word je ook niet bepaald vrolijker van! Wel lief allemaal dat ze aan me denken maar ik vind de dagen nu zo langzaam gaan word er echt moedeloos van! Het huilen staat me de hele middag al nader dan het lachen... Kan me draai niet vinden vandaag en heb gewoon nergens zin in! Het enige wat ik hoop is dat de bevalling eindelijk doorzet (zoals de meeste ook van jullie) Maar vandaag is echt mijn dagje niet pffff! Hoop me morgen toch iets beter te voelen... Ik kruip dus zo ook weer lekker boven in bed onder de wol in de hoop dat ik goed kan slapen en morgen er helemaal tegenaan kan! Dus iedereen een rustige nachtrust en tot morgen allemaal! Gr. Miranda
He wat akelig Kiowa, kind kwijt en dan ook nog zo'n sicko die niet is gepakt....brrr...ik hoop dat ze die kleine hebben gevonden! Hahahaha Lilly en Ranjee geen ruzie he Minimuis, ik hoop dat je morgen wat bent opgeknapt. Ik wordt soms ook leip van de (erg lief bedoelde) belangstelling hoor. Zal wel rustig zijn als iedereen vroeg op bed gaat of bankhangen Lidwina, lekker vlot dat ze zo laat afzeggen (aaargh!) Hpenlijk voelt je meid zich morgen beter. Nou ik ga ook lekker afsluiten en bankhangen. Gebeurt vannacht vast niets....
Oh enne ik wilde ook nog even kwijt aan jullie allemaal: =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> Applause voor jezelf ! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> Tot morgen!
Minimuis, blijkbaar horen dit soort dagen erbij want ik herken het helemaal hoor. Kruip lekker bij tijds onder de wol en voel je lekker zielig zonder je daar weer schuldig over te voelen. Het is gewoon ook zwaar op het einde..... WAt een dag mensen. Heb veel te veel gedaan (eigen schuld ) maar kan gewoon niet meer stil zitten en afwachten. Ik moet op de een of andere manier door de dagen heen zien te komen.... Nu net mot mijn lief gehad (omdat hij weer eens iets niet kon vinden) en nou zit hij de Looney Tunes te kijken.... gezellig hoor Had op een heel ander avondje gehoopt maar denk dat ik nu maar een douche ga nemen en het voor gezien houd, word er echt verdrietig van Begin door de vermoeidheid en zo ook steeds meer tegen de bevalling op te zien......het duurt gewoon echt te lang. Vannacht heb ik gedroomd dat ik was bevallen maar dat ik me er niets meer van kon herinneren Ik werd 's morgens wakker en had een kind, en was dus bevallen maar ik wist helemaal niet hoe het gegaan was. Mijn baby lag in het ledikantje ipv het wiegje en het wiegje was weggehaald want de kraamhulp vond het niet geschikt. Ik herkende mijn beeb helemaal niet en snapte er helemaal niets van Weet je, mijn zwangerschap is vanaf het begin al niet zo leuk maar met mijn kidnje was alles altijd in orde, dus daar was ik blij mee. Ik wilde graag thuis bevallen en omdat alles zo goed ging heb ik me daar ook steeds meer op in gesteld. Ik heb me ingelezen en bedacht hoe ik dacht dat ik zou willen dat het zou gaan. En toen pats boem, 2 weken geleden kreeg ik te horen dat ik waarschijnlijk naar het ziekenhuis moet. Nu heb ik me daar inmiddels bij neer gelegd, zal wel moeten. Maar nu begin ik ook steeds meer het idee en de angst te krijgen dat het geen fijne bevalling gaat worden. Ofwel dat ik ingeleid moet worden, of dat het eindigt met een tang of vavuumpomp...... En het ergste waar ik bang voor ben is dat ze in het ziekenhuis gelijk mijn kindje meenemen en het aankleden en zo......En ik wil het zo graag gelijk bloot op mijn borst en proberen de borst te geven........ Ik had een paar weken geleden helemaal het idee dat ik klaar was voor de bevalling. En nu begin ik door de moeheid steeds meer te piekeren en zo......
@ lilly, ik ben van de eerste twee in het ziekenhuis bevallen, maar ik was heel erg bang dat ze mijn meisjes zouden meenemen... ik had dus met mijn man afgesproken dat ze de meisjes bij mij zouden laten, tenzij het medisch gezien niet kon, en dan zou hij bij ze blijven... uiteindelijk ging de bevalling voor hun goed, en dus was er geen sprake van meenemen. ik kreeg ze allebei eerst bij me, en kon ze gewoon vasthouden voordat ze de check deden en ze gingen aankleden. en ondanks de zeer moeilijke bevalling van de eerste kwam er geen tang of pomp ofzo aan te pas... ik kreeg wel infuus om weeen te helpen, maar dat weet ik eigenlijk niet zo goed meer... wat ik wilde zeggen is dat het logisch is dat je bang wordt nu het steeds dichter bij komt. spreek met je man of wie er ook nog meegaat af dat je dat wil, ook met gyn! dan weten ze dat, dus dan moet dat toch mogelijk zijn. en de meeste bevallingen gaan gewoon goed. probeer te ontspannen, en praat over wat je wil. knuffel, lidwina
thanx lady´s voor de lieve berichtjes Ik denk haast wel dat ik morgen naar huis mag hoor, Laura drinkt prima en ik heb gewone stoelgang sinds vandaag, dus alles in orde. Hier in duitsland moet je eigenlijk normaal 4 dagen blijven maar ik mag morgen al weg, gewoon doorzeuren en veel lopen enz......hahahahhaha voel me gewoon fit! ik denk ook nog steeds aan de nog zwangere hoor! hoop nog steeds met jullie mee! ik ga even mijn website verder updaten liefs Es
Bedankt Lidwina, ga het zeker bespreken. En als ze het in hun hoofd halen mijn beeb mee te nemen zet ik het op een gillen Ga nu kijken of een douche wat verlichting brengt voor de rugpijn, pffffffff
kee, was hoop werk zeg jeetje, vol lof voor degene die het bij hebben gehouden, heb het denk ik voor elkaar, maar als ik iemand vergeet, please let me know! en als de lijstjesbijhouder weer verder wil, is geen punt. dacht alleen er is veel gebeurt, dus laat ik updaten... 03-03 Mandytjuh jongen 03-03 Tamara geboren-->> Nizhoni 24-02 04-03 Patroeshka geboren-->> Justin 28-02 07-03 Lilly jongen 07-03 Dee verrassing 07-03 Mariska de Bree geboren-->> Danischa 05-03 08-03 Sharon jongen 09-03 Veertje1979 meisje 09-03 Linda10280 geboren-->> Jayden 28-02 09-03 mamma carola geboren-->> Demy 25-02 09-03 Ranjeewha18 jongen 11-03 Minimuisje jongen 11-03 blackpanter verrassing 12-03 Marian79 geboren-->>Martijn&Lotte 14-02 12-03 Mieke geboren-->> dylana-joy 05-03 12-03 Timiris Meisje 13-03 Madelief laura -->> 09-03 13-03 Jalea geboren-->> wonder 19-02 13-03 debje 26 jongen 14-03 Anniek geboren-->>Kyana 05-03 14-03 Mama van Ryan Meisje 14-03 mammatje geboren -->> daimy 09-03 15-03 Marijke geboren-->> Stijn 01-03 15-03 Jodi geboren-->> Marije, 12-02 17-03 guppienl jongen 17-03 Gupsie Meisje 18-03 Sweetpee Meisje 18-03 Diana82 geboren -->> valentijn 08-03 18-03 Carla geboren -->> Kyra 03-03 18-03 Bar geboren-->> Daisy 03-03 20-03 Roba77 verrassing 20-03 Cleo verrassing 20-03 Fenniet verrassing 21-03 nancy74 verrassing 24-03 Kiowa jongen 24-03 Lauraatje Meisje 25-03 Leonie jongen 27-03 Alkievalkie geboren-->> Fenja 23-02 27-03 Angelaa verrassing 28-03 Mandy1 (eshter) verrassing 29-03 Linda(83)jongen 30-03 Caithlin79 2 verrassingen 31-03 Toys verrassing 31-03 Cynthia85 jongen tot nu toe geboren: 12 meisjes 6 jongens
mooi dat het zo goed gaat madelief! Ik heb nu al helemaal zin in de bevalling.. Ik heb vandaag best veel harde buiken en vind het toch wel spannend.. het hoeft helemaal niks te zeggen maar misschien is het begin er Ik heb er normaal mischien 5 ofzo en nu al wel dik 15 gehad en vanacht had ik dus zo'n rugpijn.. het klonk mijn zus bekend in de oren maar omdat de pijn steeds bleef zocht ik er eigenlijk niets achter.... Maar ja ik ga er maar vanuit dat ze voorlopig nog blijft zitten
mmmmm :-k wat is het hier rustig, vast allemaal vroeg naar bed tot morgen, ik ga nu ook slaap lekker allemaal, lidwina
Er wordt hier weer wat afgekletst @Madelief Gefeliciteerd met jullie dochter Laura!! @Diana Klinkt als een heftige bevalling meid..petje af @Lilly Balen dat je er zo doorheen zit maar ik zal idd even met je man en gyn praten over de dingen waar je tegen op ziet en dat je je kindje eerst bij je wilt houden moet toch ook te regelen zijn.. @Lidwana Beterschap voor je kleine meid @Minimuisje Hoop dat je je morgen weer wat beter voelt.. Ik was vanavond al lekker op tijd naar bed gegaan, ik heb de hele avond al een soort ongi gevoel onder in mn buik doet wel iets meer zeer maar meer een zeurende pijn maargoed dat trekt dus niet weg en heb nu ook enorm last van maagzuur zo erg dat ik er net van over mn nek ben gegaan..slapen wil nu dus niet meer zo lukken dus ben ik er maar weer uitgegaan.Ook kwam ik er net achter dat mn rennies op zijn Ik hoop dat ie pijn van t indalen is ..dat zou dan wel weer mooi zijn Maargoed we will see moet dinsdag weer naar de vk. Voor de dames die gaan slapen -->Weltruste
hallo dames, mijn dochtertje voelt zich weer iets beter, heeft gedronken. hier nog steeds geen voorteken van een bevalling. ik verwacht nog steeds dat jullie allemaal present komen deze morgen. groetjes, lidwina
Moggûh Lidwina! was je helemaal alleen? Fijn dat je dochter zich wat beter voelt Ik heb VERROT geslapen! Met (oefen) weeën naar bed gegaan, geslapen tot 4.30...en weer weeën tot 6.30. GVD wat deden die pijn zeg! Soms zakte het ook gewoon niet goed weg voor de volgende kwam maar natuurlijk kwamen ze niet mooi om de 5 min Op mijn zij liggend deden ze het meeste pijn..... Nu voelt mijn onderbuik megabeurs aan. Kan ook niet rechtop zitten, hang wat naar achteren.
Goeiemorgennnnn! Hier iemand die best goed heeft geslapen! En nu nog het idee heb de hele wereld aan te kunnen vandaag! Alleen werd ik ineens wakker met een raar gevoel... Nou ik had een bloedneus gehad en dat was aan het bloed was aan het opdrogen in mijn gezicht haha, heerlijk gezich toen ik opstond! En net toen ik opstond weer een spontane bloedneus Vandaag de 40 weekjes bereikt... Iemand nog plannen voor vandaag? @ Lidwina -> gelukkig is je meisje al ietsjes beter! @ Sweetpee -> balen zeg, zo'n nacht kan je echt VERROT noemen! Erg gewoon dat het niet doorzet en dit helaas misschien niks te betekenen heeft!
Hoi sweetpee, ga maar lekker op de bank liggen met een heleboel kussens, laat je verwennen door je vriend en doe rustig aan. wat balen dat mijn niet duimen ook niet heeft gewerkt. groetjes, lidwina
@minimuisje, gefeliciteerd met je 40 weken. ( of ?) fijn dat je goed hebt geslapen. groetjes, lidwina
Ik was eerst een beetje bang voor gemengde gevoelens omdat je toch hoopt voor de 40 weken te bevallen, maar het valt me eigenlijk (gelukkig) reuze mee... Langer dan 2 weken kan het nu helemaal niet meer duren, dus dat scheelt ook weer!