Goedemorgen dames! Alle nieuwe mama's gefeliciteerd met jullie kindjes! En...ik ben vanmorgen mijn slijmprop verloren! Ik voel me voor de rest perfect maar mijn vriend stond erop dat ik toch effe de vk zou bellen Gedaan, en zei zegt dat het het begin kan betekenen maar dat het ook effe kan duren nog. Zolang ik me goed voel moet ik gewoon met de normale gang van zaken doorgaan....SPANNEND !
Goedemorgen! Lidwina-->Wat fijn dat je dochtertje zich weer wat beter voelt @sweetpee..Balen zeg zo'n nacht laat jezelf idd maar lekker verwennen vandaag! @minimuisje Lekker dat je je weer een stuk beter voelt dan gisteren en gefeliciteerd met je 40 weken grens @Veertje---> Slijmprop verloren BETERS Ik hoop dat het voor jou betekend dat het straks doorzet dat zou fijn zijn ! Idd heel spannend hou je ons op de hoogte?!? Ik ga nog even een uurtje naar bed denk ik..behoorlijk brakke nacht achter de rug en nog steeds moeEn moet vanmiddag op visite dus moet dan wel een beetje fit zijn..spreek jullie later vd ochtend wel weer
Minimuis gefeliciteerd met de 40 weken! Veertje spannennnnd! Linda, doe jij ook rustig aan? Lief van jullie dames, maar ik voel er niet veel voor te gaan liggen hihihi ga zo gewoon lekker douchen [-o< dat het flink doorzet, want het doet echt PIJN! Enne ik wordt hier goed verzorgd hoor, maar hij kan zo weinig tegen de pijn doen.... Enne Lauraatje gefeliciteerd met je 2-jarig jubileum he
he veertje, hoop voor jou dat het sneller gaat na de prop dan voor sommige hier slaap lekker linda, en veel plezier vanmiddag! sweetpee, blijf er maar lekker lang onder (tuinstoel mee, kan je lekker zitten ) hoop dat het werkt. en ik blijf toch nog maar even niet duimen! heb tenslotte nog aardig wat dames niet gezien! hé, en jij gefeliciteerd met je éénjarig jubileum! nou, ga mijn huis afstruinen naar batterijen, want die zijn nu ik ze toch echt nodig ga hebben allemaal verdwenen. ohja, laura, ook van mij gefeliciteerd met je twee jarig jubileum, maarreh, wat voor jubileum? (heb ik denk ik gemist. lichtelijk dement hier ) kwam mijn vriendin (gister afgezegd) nog even de cadeautjes voor de baby langsbrengen. wel lief, hangen nu aan de kast, staat wel erg gezellig! (heeft 3 babypaketten gemaakt, een voor de baby, en voor elk meisje ook een. kunnen we alle drie elke dag een pakje open maken. ) groetjes lidwina
Mmmh tuinstoel in bad lijkt me nie zo veilig haha, en bad kan ik ook nemen, maar bang dat ik niet meer omhoog kom gewoon lekker lang staan/leunen Wat lief van die vriendin zeg! Lauraatje en haar vriend zijn 2 jaar samen vandaag
pff ik ben der weer...! maar helaas zonder maar super diep geslapen..! @lidwinda.., fijn dat je dochter zich al wat beter voelt..! @lauratjuh.., gefeliciteerd met je jubilium.. :-k voor wat eigenlijk @lily.., gaan we tegelijk @veertje.., wat fijn voor je.! @lidwinda.., succes met zoeken hmm njah heb niet veel te vertellen.. het is namelijk toch hetzelfde..! GEEN TEKENS OP KANS VAN EEN BEVALLING... groetjes
@Sweetpee, dat klint wel spannend zeg, ik hoop voor je dat het DOORZET! @Minimuis, gefeliciteerd met de 40 weken! Weer een mijlpaal en idd nu kan het ECHT niet lang meer duren @Lidiwna, fijn dat je meisje weer wat beter is, want bevallen terwijl zo ziek is is ook niks! @Linda doe lekker rustig aan! @Ranjeewah, gefeliciteerd met je diepe slaap, hoera! Nou, ikke ook nog steeds geen beeb Maarrrrr, ik heb wel heerlijk geslapen. Voel me evengoed nog moe nu, maar lichamelijk is het toch wel wat beter. Dusssss......ik ga ervoor vannacht! hahaha Zou mijn mannetje ook erg fijn vinden want die is helemaal klaar met z'n werk op het moment, is met z'n hoofd ook al bij de kleine en zo.... En die heeft 3 weken vakantie vanaf de bevalling, Dus beebie, vannacht mag je komen hoor! Zometeen komen mijn schoonouders langs, das wel even gezellig en aan het eind van de middag worden onze meubels opgehaald. Zitten we een paar weken zonder kast maar ja, verkocht is maar verkocht he... de nieuwe kast komt pas over 3 weken.
goede morgen dames ik ben ook gewoon weer van de partij vandaag... heb lekker geslapen tot half 5 toen kreeg ik weeen dat zo om de 7 min, maar toen kwam onze hond na boven ondanks we een traphekje hebben staan... hij is ziekjes heeft denk ik ook de griep , heeft spetterpoep en niest heel veel en zit echt niet lekker in zijn vel heel hangend... dus toen hij lang mijn bed kwam en lie te hijgen en te piepen waren die weeen weer verdwenen! grrrrr ben toen als een speer ff met de hond gaan wandelen en ondertussen kreeg ik toch weer een wee. ben al onder de douche geweest heb nu nog wel pijn in mijn onder rug en af en toe in mijn buik! maar de weeen die zijn weg nu... lidwina ben blij om te lezen dat je dochter weer wat beter is en leuk van die vriendin van je.... sweetpee ook jij dus met weeen gelopen vannacht spannend! ff kijken er was er ook 1 die de slijmprop verloren was oh ja Veertje was dat... ook voor jou breekt dus een spannende tijd aan... minimuis gefeliciteerd met je 40 weken nu kan het echt niet lang meer duren hoor ranjeewha fijn dat je lekker geslapen heb... ben ik er 1 vergeten? nou ik lees jullie weer toedels
@ sweetpee, je hebt een bad, lekker zeg, ik heb alleen een douche, en dus een stoel erin, want ik kan niet meer zo lang staan om te douchen. aha, en jullie een jaar, wat grappig! @ranjeewha, hou vol! ik duim níét en wie weet werkt dat hardstikke goed. er zijn tenslotte al een aantal vrouwen niet geweest vandaag. @mandy, shit zeg, zie ik je weer. volgens mij werkt mijn niet duimen ook niet. en... hier is hij weer: de net gepost lijst Alkievalkie laatst gepost: 2 mrt. 2007 (bevallen) Carla1980 laatst gepost: 4 mrt. 2007 (bevallen) Gupsie laatst gepost: 5 mrt. 2007 nancy74 laatst gepost: 5 mrt. 2007 Bar laatst gepost: 6 mrt. 2007 (bevallen) debje 26 laatst gepost: 6 mrt. 2007 Linda10280 laatst gepost: 6 mrt. 2007 (bevallen) Marian79 laatst gepost: 7 mrt. 2007 (bevallen) Patroeschka laatst gepost: 7 mrt. 2007 (bevallen) Mieke laatst gepost: 7 mrt. 2007 (bevallen) Mandy1 laatst gepost: 7 mrt. 2007 Timiris laatst gepost: 7 mrt. 2007 Jodi laatst gepost: 7 mrt. 2007 (bevallen) Angelaa laatst gepost: 8 mrt. 2007 Anniek laatst gepost: 9 mrt. 2007 (bevallen) Mama van Ryan laatst gepost:9 mrt. 2007 Roba77 laatst gepost: 9 mrt. 2007 Marijke76 laatst gepost: 9 mrt. 2007 (bevallen) mammatje laatst gepost: 9 mrt. 2007 (bevallen) Caithlin79 laatst gepost: 10 mrt. 2007 Fenniet laatst gepost: 10 mrt. 2007 Kiowa laatst gepost: 10 mrt. 2007 Lauraatje laatst gepost: 10 mrt. 2007 Leonietje24 laatst gepost:10 mrt. 2007 Madelief laatst gepost: 10 mrt. 2007 (bevallen) Sharon laatst gepost: 10 mrt. 2007 Cynthia85 laatst gepost: 10 mrt. 2007 Mariska de Bree laatst gepost: 10 mrt. 2007 (bevallen) Diana82 laatst gepost:10 mrt. 2007 (bevallen) Mandytjuh laatst gepost: 11 mrt. 2007 Lilly laatst gepost: 11mrt. 2007 Linda83 laatst gepost:11 mrt. 2007 Ranjeewha18 laatst gepost: 11 mrt. 2007 Veertje1979 laatst gepost: 11 mrt. 2007 Sweetpee laatst gepost: 11 mrt. 2007 Minimuisje laatst gepost: 11mrt. 2007 guppienl laatst gepost: 11mrt. 2007 Gupsie laatst gepost: 5 mrt. 2007 nancy74 laatst gepost: 5 mrt. 2007 debje 26 laatst gepost: 6 mrt. 2007 Angelaa laatst gepost: 8 mrt. 2007 Mandy1 laatst gepost: 7 mrt. 2007 Timiris laatst gepost: 7 mrt. 2007 zou het? de rest was met reden afwezig... groetjes, lidwina
ja lidwina had ook anders gehoopt, maar goed ik kan niet alles hebben he het is alweer rustig hier dus ik ga weer voor vannacht... ik duik denk ik ff terug mn bedje in heb toch niks te doen ik lees je straks weer liefs van mij
Lekker Ranjee en Lilly dat jullie goed hebben geslapen! Heh jammer Mandy dat het niet doorzette Ik weet ook niet wat ik ermee moet hoor, onder de douche was het een stuk minder pijnlijk, da's wel fijn. Maar het doet me zoooooo'n pijn voorover te buigen om wat van tafel te pakken of op te staan, blegh. En als de beeb beweegt is het ook gevoelig.... Misschien dat een rondje met de hond iets doet zo?
Ja wel lekker hoor een bad Lidwina, maar ik zal blij zijn als ik me er weer geheel in kan onderdompelen, zonder uitstekende buik
Angelaa laatst gepost op 11 maart, grr nu dus, haha. Dus nee, helaas, nog geen beebje, ondanks al een week en vervelend ongi gevoel en keiveel harde buiken, maar das niets nieuws als ik dat bij jullie eens lees. Fijne zondag meiden en geniet van het mooie weer. LIEFS
ja klopt wij hebben vandaag 2 jaar! Maar hoe weet jij dat nou Sweetpee hihi Dus jij hebt vandaag een jaar begrijp ik? Gefeliciteer dan he
hoi allemaal. Zie dat er geen ukkies gebore zijn vanacht ( tenminste niet dat we weten ) @Lauraatje: gefeliciteerd met jullie 2 jarig jubileum Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Het is iig goed weer @Mandy : balen joh dat de weeen ophielden Hoop dat ze weer terug komen en productief zullen zijn Wens je hond beterschap van me! @minimuis: gefeliciteerd met de 40 weken @Lidwina: gelukkig is je dochtertje weer wat beter @Lilly: jammer, bij jou ook nog geen zo te zien Hihihi mijn man wil ook zo graag dat de beeb snel komt, want dan heeft ie ook vakantie Hij zit nu ook echt niet rustig op zijn werk. Arme mannen, ze hebben het toch maar slecht he Heb zelf vanacht niet zo goed geslapen helaas Veel maagzuur gehad en pijn in m'n rug en last van pijnlijke harde buiken. Bah. We hebben iig ons rondje ziekenhuis weer achter de rug Vanmorgen om 11 uur moest ik er zijn voor controle ( ivm hoge bloeddruk) Bloeddruk was goed 130/90 Urine ook goed, geen eiwit en geen blaasontsteking! En CTG en bloedonderzoek waren ook perfect. Dus we mochten weer naar huis Dus dat hebben we ook weer gehad
ja we gaan straks eerst lekker met ons hondje naar het bos toe.. Daarna waarschijnlijk nog een filmpje en uit eten jammer dat je zo slecht geslapen hebt Maar wel fijn dat er verder niks was
@kiowa, is dat kindje van 5 nu al gevonden? ik weet het niet meer. moet ik nu wel of niet duimen? tot nu toe helpt het allebei niet. groetjes, lidwina
Gezellig Lauraatje Het is echt heerlijk weer voor het bos he En dan film EN uit eten. Hihihi doe maar luxe Wens je heel veel plezier toe! Geniet ze Hihihi wat leuk dat er een kleine geboren is met de naam Kiowa. @Guppie : weet niet of ie al gevonden is. We hebben vanmorgen op internet gekeken of er wat over in het nieuws was van Tilburg. Maar hebben niks erover kunnen vinden. Dus dat betekend dat ie gevonden is. OF dat ze de site niet bijwerken op een zondagochtend